ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

moje wyobrażenie idealnej mapy CA :P

psc

Od: 2003-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-09 21:07:05

zainspirowany topikiem o idelanej mapce odkurzylem radianta i mam juz dosc rozbudowana konstrukcje. z zalozenia ma byc do 4v4 lub wiecej i przypominac tor wyscigowy.. grywalny tor wyscigowy. grafika jest uboga. narazie ma mnostwo bledow, ale nie o to sie rozchodzi. chce przetestowac grywalnosc, przyjemnosc z fragowania oraz przydatnosc do lig. prosba o testy i rady
EDIT:

beta6
bardzo duzo zmian
http://strony.aster.pl/psc/pscbeta6.pk3
 lub cl_allowdownload 1 z serwera s2k (193.42.218.29:27961 pass: bejki) mozna ja zawotowac

s2k.pl

cocaine

Od: 2004-02-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-10 11:31:31

mapka mi sie bardzo podoba, dosc szybko sie biega, mysle ze po poprawieniu błędów byłą by pod lige w sam raz, tylko tą dziure pod schodami do piekła zatkaj :D pozdro psc :A

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-04-11 03:49:46

w sumie nawet nie glupio wyglada :D

czesc mapki sciagnieta z jakiejs innej :>>> o ile sie nie myle ;p

astarotte

Gravatar

Od: 2005-01-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-11 17:20:38

mapa rox =] jakby ligi grano na takich mapach ulala :P

asta :P

ToTo

Od: 2004-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-11 23:32:44

fajna mapka:) troche ją dopracujesz, jakieś fajne texturki i do końkursu pleja dawaj:D może jakaś kasa na wódke wskoczy;d a mapy tego typu są mile widziane w plca :)

jutro napisze coś więcej

26.08.2004- Data przyjecia na rekruta do 150watt :)

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-12 07:43:37

i tak nikt na niej nie bedzie gral obojetnie jak bardzo wydala by sie fajna :(

castor

Od: 2003-12-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-04-12 11:55:09

szczerze mowiac nie za bardzo mi sie podobala, za wielkie przestrzenie, ale moze wlasnie o to chodzi? ja sie tam nie znam, ale jakos dziwnie sie czulem grajac na niej, nie umiem tego jeszcze opisac, moze pozniej.

screw the universe ;A

GrimmY

Od: 2002-04-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-12 12:47:48

mieszane uczucia - do rozwijania skrzydel i popisania sie duzymi ups'ami mapa pasuje, trudno mi powiedziec jak z grywalnoscia, moze przestrzenie sa nieco za duze, a moze to i lepiej, malo miejsc do siedzenia na dupie.

Roses are FF0000,

violets are 6600FF,

all of my base are belong to you!

wishoza

Od: 2003-09-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-12 13:51:05

@bisz - dziwne masz podejście

@pluskff4 - ściągnieta z jego własnej mapy :PPP To jest przeróbka jego pierwszej mapy, która była stworzona do 1v1 i 2v2 ;)
Ja już mówiłem pscemu co sądze o tej mapie :D Baaaa nawet testowaliśmy ją razem i to dość długo ;)))
Pozdro ; >

NGS !

wuder

Od: 2003-04-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-12 23:14:21

dobra do biegania, ale sądze, że do strzelania troszkę za duża jest ;)

StaWik

Od: 2004-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-13 11:43:40

ej wczoraj tam grełme psc tam mozna spac w pizdu nadole i to cie nie zabija jednym słowem zablokuj tak żeby neimozna było spaść :A lbo żeby zabijało bo nawet cg_zoomfov na 1 nie wystarczył mi wczoraj zeby zobaczyc mape - juz nie mowie o robotach :A

Umbra Vis Morbus...

cocaine

Od: 2004-02-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-13 14:13:43

no ta dziure to trzeba zatkac bankowo, i jakies teksturki sypnac eleganckie, no a mapa dobrze ze jest duza, taka ma byc, nie zmieniaj wielkosci psc :)

StaWik

Od: 2004-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-13 15:24:11

jedna wada tej mapy... możemy sobie w nią pograć w gronie kumpli rozumiejących ze ca to nei kolanko i rg :< bo na lige to sie zupelnie nie nadaje :< bo stanie ci 4 na tym kwadracie na górze wyciągnąrg i pochuju :< ale jak psc dopracujesz tę pake w teksturach to chętnie bede ją votował na każdymservie własnie do looźnego latania :]

Umbra Vis Morbus...

psc

Od: 2003-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-13 16:32:16

po to zalozylem ten temat aby ja dalej przerabiac i modyfikowac

juz mam pomysl jak kamp na duzej przestrezni zniwelowac

-niestety trzeba bedzie zwezyc przejscia miedzy pomieszczeniami

-dodac jedna sciane (bardzo gruba zmniejszajaca widocznosc, z dwoma wejsciami aby nie bylo obrzucanie sie granatami)

-podniesc podloge - szybszy atak z dolu

-teleport wyrzucajcy na "scietym" rogu

-no i moze zmniejsze ogolnie to pomieszczenie

PS

na tego typu konkretnych PRZEMYSLENIACH :P zalezy mi najbardziej

s2k.pl

VIx

Od: 2002-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-04 17:40:32

Wydaje mi sie ze mapa w formie koła jest najbardziej idealnym rozwiazaniem,. :D  Zawsze marzyłem o takiej mapie tylko jeszcze chyba nikt tego nie wykonał.

ramm

Od: 2003-02-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-08 22:45:51

Cytat z posta - autor: [VIx](%E2%80%99?id=users&details=3396%E2%80%99)
>
> Wydaje mi sie ze mapa w formie koła jest najbardziej idealnym rozwiazaniem,. :D  Zawsze marzyłem o takiej mapie tylko jeszcze chyba nikt tego nie wykonał.
>

q3arenax - enjoy

castor

Od: 2003-12-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-05-09 01:08:43

moze mapke w ksztalcie opony ? tudzież pierscienia 

screw the universe ;A

bisz

Od: 2003-04-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-10 16:19:45

kula.pk3

q3arenax.pk3

castor

Od: 2003-12-20

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-05-11 13:03:05

o @#$%

nie chodzi mi o to zeby byla tylko okragla :O

ale zeby miala taka wieze w srodku ze trzeba naokolo niej latac, dlatego napisalem pierscien a nie @#$% KOŁO :O
czytanie ze zrozumieniem -> 1 klasa szkola podstawowa a nie @#$% mature :A

screw the universe ;A

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-11 18:24:28

castor napisał:

>
> o @#$%
>
>
>
> nie chodzi mi o to zeby byla tylko okragla :O
>
> ale zeby miala taka wieze w srodku ze trzeba naokolo niej latac, dlatego napisalem pierscien a nie @#$% KOŁO :O
>
>
> czytanie ze zrozumieniem -> 1 klasa szkola podstawowa a nie @#$% mature :A
>
z tego co ja rozumiem to oni nie odpisali tobie tylko vixenowi:S 

VIx

Od: 2002-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-14 03:04:50

No castor dobrze kombinuje. Moze byc pierscien z wiezą w srodku albo nawet na szczycie tej wiezy moglaby byc winda ktora transportowala by ludków pod ziemie. Byłyby takie 2 kondygnacje. Poza tym pod ziemią mozna by ladnie rozbudowac. ;]

psc

Od: 2003-07-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-15 19:31:37

pieprzycie nie na temat :P

nowa wersja
http://strony.aster.pl/psc/pscbeta6.pk3

s2k.pl

neo

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-25 20:13:43

Mapka fajna przydatna by byla jak na serwerze jest kolo 20 osob :) bo  i tak bywa no i potrafia jeszcze dm6 zavotowac ale szczegol :). Jezeli chodzi o przydatnosc tej mapy w lidze mysle ze nie bedzie sie zbytnio nadawala. Jest wielka za wrecz za duza na 4v4 a jak zostanie juz 1v1 to bedzie masakra jak zaczna stac z railem czy bierac i sie szukac gorzej niz na overkill czy ra3map1. Ale tak do pogrania jest zawalista na duzo wiary potrzebna jest tak mapa. Nie wiem psc czy juz ja zwiekszales bo sciagalem juz ta najnowsza wersje ale jakby ja tycko zmniejszyc jeszcze to i do ligi sie nada albo poprostu zrobic 2 warianty jeden na lige a drugi na freestyle :). Mimo to dobra robota mi sie podoba oby tak dalem 3m sie [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

Kiedys cos tu bedzie :] (c) by owl :)

Lena

Od: 2004-01-13

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2005-05-29 23:26:55

a mnie się marzy dość prosta mapka, żeby można się było po niej rozpędzić, żeby nie było gdzie kampić i żeby mimo wszystko było gdzie uciec :)

zrobiłam schemat, dość uproszczony niestety i nie wiem czy załapiecie o co chodziło w tej mojej koncepcji hihih, ale ogólnie pierścienie - w środku powinien jeszcze przechodzić taki trzon przez wszystkie te pierścienie :) może ktoś zrobi taką mapkę? bo ja talentów w kierunku maperstwa nie posiadam [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

...let something in, or throw something out...
you left the door open wide....

m1ru

Od: 2004-05-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-29 23:57:30

Cytat z posta - autor: [?sane?](?id=users&details=8967)
>
> a mnie się marzy dość prosta mapka, żeby można się było po niej rozpędzić, żeby nie było gdzie kampić i żeby mimo wszystko było gdzie uciec :)
>
>
i to mowi osoba ktora na ra3map1 stoi na top z rg :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD