ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Nagrywanie demek z gry przez sieć IPX

Kaleff

Od: 2003-04-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-06 19:14:37

Jak to zrobić? W Single Player mogę bez problemu nagrać demo poleceniem "/record" (w czystym Q3).

Ale podczas grania przez karty sieciowe pojawia się error że "g_syncronousClients" musi być "1".

No więc odpaliłem program z parametrem "quake3.exe +set g_syncronousClients 1", założyłem grę i wciąż był ten sam error :-(

Wszyscy odpaliliśmy grę z tym parametrem, a to znowu swoje... to jak to ustawić na "1"???! Pomocy, to pewnie proste coś czuję :-P
A przy okazji: da się tak nagrać demo żeby podczas oglądania można się było przełączać na Point Of View różnych playerów?

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-06 19:27:23

a moze wklep to z konsoli podczas gry ?

albo sprobuj nagrywac przez /autorecord
PS. Q3 nie chodzi po IPX

W ogole IPX jest rzadko uzywanym protokolem ostatnio

odi profanum vulgus et arceo

BrakDanych

Gravatar

Od: 2002-12-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-06 23:55:18

chodzi tez pod ipx. Grajcie na modzie osp, tam jest takie cos jak /autorecord

Na czystym wpisz w konsoli 3 komendy po kolei

/g_syncronousclients 1

/record

/g_syncronousclients 0

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-08-07 22:21:51

jak pamietam to z ktooryms tam patchem poprawili zmienna z synCronous na synCHronous, a podipx dziala normlanie (wiem bo gralem)

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-07 22:45:51

obydwie komendy dzialaja i robia to samo (synC i synCH)

No a uzywac podczas gry najlepiej autorecord (przy sv_fps ~~40-60)

odi profanum vulgus et arceo

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-08-08 00:06:44

> A przy okazji: da się tak nagrać demo żeby podczas oglądania można się było przełączać na Point Of View różnych playerów?

Można. A nawet lepiej, można cofać przebieg demka bez jego ponownego odpalania! W tym celu należy ściągnąć sobie pewien programik - Quake 3 Server Demo Center (rosyjska myśl programistyczna rulez!) Musisz pogooglować trochę i na pewno gdzieś będzie.

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

black2

Gravatar

Od: 2002-05-17

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-08-09 19:35:52

mam ten programik :)

mozesz tesh poczekac na OSP 2.0

tam bedzie cofaine demek zmiana pov\'a itp

GL

Podpis usuniety z/w na zbyt wielka objetosc.

StaryQuaker

Gravatar

Od: 2003-01-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-20 09:34:42

Cytat:

obydwie komendy dzialaja i robia to samo (synC i synCH)

bryan śmiem twierdzić, że komenda synCH jest nadzrzędna czemu ?
po1 jeżeli nie jest włączona synchronizacja to włąśnie o tą komende odwołuje się server

po2 po zapodaniu synC - 0 i cynCH - 1 synchronizacja jest wł a odwrotnie syncCH 0 i synC - 1 jest wył więc potwierdz się moja teza :DDDD

po3 czemu nie wpiszemy g_synC 1; record X;g_synC 0 ???? - bo nie działa :)
ale loozz to tylko wymyśliłem z gówki a w q nie sprawdzałem bo pamiętam, że kiedyś z tym eksperymentowałem więc możesz mnie sprawdzić...