Cytat z posta - autor: Radioactive
>
> Na czystym q, engo czyli co? Przecież on działa tylko na czystym q3 =) 1.32 oczywiście. Efekt trzęsienia bodajże się ustawiało za pomocą:cg_damagekickcg_drawdamageCzy jakoś tak...A grałeś ze spitem? Czy z tymi pozostałymi? Bo coś wieżyć mi się nie chce, że spita na skillu 100 z taką łatwością pojechałeś :>>
>
10 fragow przewagi to nie jest az tak duzo.
Gralem z tym ostatnim - spite, pozostale typu 2pizza sa podobne.
Faktycznie. Spiterbot to czysty q, zwykly mod. Szkoda, ze np. nie mozna zaladowac osp. Wtedy gralo by sie latwiej. Np. na czystym q3 sa mniej jaskrawe kolory enemybota. Przynajmniej u mnie.
Generalnie bot ma nienaturalny movement. Na dm6 robi jakies hipisowskie uniki, szczegolnie na tym moscie doskokowym do rg. Jesli stoisz pod mostem, w lini prostej (na luku, kawalek od 50 hp - przy schodach od lg) i czekasz z rg a on jest wlasnie na mostku to dziwnie skacze. Oczwiscie wtedy leci od niego w moja strone bind camper =].
Z tym botem nie da sie grac na stats. O ile z anarkim na dm17 moglem spokojnie wyciagnac 70-80 rg (kliknij) to ze spitem, czy pozostalymi sie nie da. O ile w ogoge sie da wygrac na dm17. Na prawde dziwnie sie porusza i mysli + ma nienaturalna celnosc.
@ lekow
Nie mozesz go wlaczyc na cpma. Wlasnie o tym gadamy.
Jedynie co jest wskazane to z folderu ze spiterbotem usun domyslny q3config.cfg i skopiuj wlasny, w grze zrob /exec wlasny_cfg, potem vid_restart