ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Najlepszy enemymodel+enemycolors

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 19:58:38

Jaki wg. was jest najlepszy cg_enemymodel i cg_enemycolors do grania i np. skręcenia filmiku bo nie mogę sie zdecydować ??

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 20:07:24

taki jaki ci najbardzierj pasuje, nie ma doskonalego koloru, ale dobrze sprawdza sie iiii/6666 ja mam aaaa

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 20:21:32

tzn. kolor powinien byc 1 czy różno kolorowy. tankjr moze być czy doom??

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-06 20:28:13

model :

tankjr or keel
kolor : (zaleznie od mapy i nastroju ;p)

iiii : zielony

yyyy : bialy

3333 : zolty

i33i : zielono-zolty

3yy3 : bialo-zolty

iyyi : zielono-bialy

2aa3 : czerwono-zolt

lion

Od: 2004-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 21:39:44

model tanjr dobry będzie :D

a kolorek good jest iiii (6666) dlamnie najlepszy.... :d

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-06 21:56:19

ciekawei sie gra na ``waskie\'\' enemymodele - w styl visor, sarge. kombinuj! =] osobiscie mam keela (gram sargem, a oglos krokow w tdm sie liczy)

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

kood

Od: 2002-04-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 23:17:23

keel, 0404 (bialo-niebieski)

SAPIENTIA PRIMA STULTITIA CARUISSE

wentyloddetki

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-06 23:26:43

Tankiem sie chujowo gra bo jest troche za wielki i w bliskich starciach nawet jak trafisz w model to niekoniecznie odbierze mu energie , poniewaz jest wiekszy niz ustawa przewiduje (jest wiekszy niz pole w ktorym po strzale odbierze energie ) , najlepiej sie gra np mi na niskim gamma i swiecacym kelu najlepiej zielonym iiii.

Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej

Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-06 23:31:37

Tank zielony.

Na takim gra \"pro Bubu\" © L3sio

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 03:13:55

Modele to: Tank lub Kell.

Kolor to gggg/3333 na r_gamma 1.62
Bardzo ładnie je widać =].

Na takim gra \"plo Szakal\" (nie jestem pewien czy tak się pisze plo...), legenda sandomierskich łokłolic :b.

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

Fabian

Gravatar

Od: 2004-04-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 07:18:20

Powiem wam, że dziś rano sobie zagrałem i ustawiłem enemymodel sarge.

Powiem wam, że całkiem miło sie grało.

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-07 07:42:11

A przy r_intensity mozna cos zmienic?? Będzie lepiej widac enemy\'ego?

k3m

Od: 2002-09-30

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 08:22:57

Proponuje zoltego smoka na pol mapy. Byl kiedys na orgu.

Quia nmnr Rx

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 08:35:11

> Proponuje zoltego smoka na pol mapy. Byl kiedys na orgu.

I jak trafisz np. w lape czy glowe to strzal przeleci przez niego, i zadnych obrazen...

Najlepszy, tzn. najblizszy rozmiarowi tego pola w ktore nalezy trafic jest keel - wlasciwie gdzie ie strzelimy, nie liczac jakis detali to przeciwnik dostanie. Z tankiem juz jest wiekszy problem - ale plusem jego jest znowu duza widocznosc (rozmiar i kontrastowosc)...

A kolory to najlepiej zalezne od mapy - jak najbardziej z nia kontrastujace... 2222-3333-5555 itd.

> np. skręcenia filmiku bo nie mogę sie zdecydować

Zielony tank (2222) imho prezentuje sie najladniej.

v1n5

Od: 2003-01-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-07 10:38:23

tank zielony lub tank bialy

Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!

ofca

Gravatar

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-07 10:39:37

ja tam gram na tankjr/pm iiii ze jest za duzy to sie przydaje w wielu przypadkach zrobcie sobie testa stancie za sciana blisko wejsc np na pdm6 w lg room tanka widac bo jest wiekszy i wystaje a jak zmienicie na sarga lub kela to juz ich nie widac ;] probowalem kela i sarga ale ich ledwo widac na wiekszych mapach z daleka ;p a co do smoka to na pure ci nie bedzie dzialal a wiekszosc serverow taka jest ;d

bl4h

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 12:42:44

zielony Keel jest IMHO najlepszy. A dla ultraskillowców przeźroczysty Bones :\"D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 12:50:56

zielony tankjr :) najbardziej widoczny model :)

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 12:53:10

Tanka wybiera każda lamka, którz nie trafi w \"czołga\" ?, widać tą ciężarówkę wszędzie.

Accuracy z raila mam o 15% wyższe jak gram z enemymodel tank, ale jakoś nie lubię aż takich ułatwien

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

fhantom

Od: 2003-05-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-07 17:53:14

tankjr/pm

3223

my profile

polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&id=9825...

vOlkan

Od: 2004-04-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-07 18:17:45

Ja gram na KEEL/pm - color qqqq, dopasownay jest pod grafe ZeRo4\'a

MisieX

Od: 2003-01-04

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-10-07 19:01:53

Ja grałem na visorze/pm z fovem 130 i dziwiłem sie dlaczego nie moge nic trafić jak przeciwnik stoi troche dalej :D

Teraz mam keel/pm 2222, genialnie słychać kroki, i optymalna wielkość, wada to to, że ma tylko dwa odgłosy na utrate życia, powyżej 50 i poniezej 50, dlatego jak grałem na enemy model visor/pm to wiedziałem jak gostek miał mniej niz 25 zycia bo visor ma 4 odgłosy obrażeń (co 25) i wtedy go jedziesz z mg, a tak to na keelu nie wiesz czy gostek ma 49 czy 24...

Tank jest za duzy, jest brzydki (sic!), nie zawsze obrywa nawet jak trafisz w model, poza tym przy gibs 0 (chyba przy tej komendzie, moze to było blood)) bardzo powoli upada po zabiciu na ziemie i nie jestes nigdy do końca pewien czy go juz zabiłeś :P cenne nanosekundy czasu zmarnowane :P
Wcale sie nie wymądrzam :P

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-07 20:35:56

e tam, ja rzadko trafiam ogolnie wiec jak trafie w reke tanka i nie bedzie hita to nie zauwaze nawet bo przyzwyczajony jestem do miss shotow:) do filmu najlepiej nie brac enemymodela, a zeby go rozjasnic to mozesz zwiekszyc intensity albo zkeeyowac oddzielnie model, oddzielnie mape i dac wieksza gamme, glow albo cos na layer z samym botem,
misiex twoje wymadrzanie sie zbytnio nie ma sensu bo wiekszosc ludzi gra na cg_deadbodyfilter 1 (cialo znika zaraz po sfragowaniu) :)) a ja gram na tankjr color 3333 czyli zolty

mises.org / marksdailyapple.com

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-08 13:24:51

a ja gram na pełni detali (1024x768x32bit) wszystko na full plus dynamic light plus z-effects plus cg_gibs 1 i com_blood 1

:D

full wypas tak na dm17 kogoś trafić railem w powietrzu, kto ma mniej niż 25hp :D fontanna na cały ekran :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

cerfes

Od: 2003-09-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-08 13:33:17

nie no, który to już raz wszyscy wyliczają jaki mają enemymodel? jak się dużo postów uzbiera i nie będzie widać, to będą pisać drugi raz to samo. niech ktoś zamknie tę nabijarnię
co do autora: pooglądaj inne filmy, zobacz która opcja Ci się podoba i poeksperymentuj