Jaki wg. was jest najlepszy cg_enemymodel i cg_enemycolors do grania i np. skręcenia filmiku bo nie mogę sie zdecydować ??
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Jaki wg. was jest najlepszy cg_enemymodel i cg_enemycolors do grania i np. skręcenia filmiku bo nie mogę sie zdecydować ??
taki jaki ci najbardzierj pasuje, nie ma doskonalego koloru, ale dobrze sprawdza sie iiii/6666 ja mam aaaa
tzn. kolor powinien byc 1 czy różno kolorowy. tankjr moze być czy doom??
model :
tankjr or keel
kolor : (zaleznie od mapy i nastroju ;p)
iiii : zielony
yyyy : bialy
3333 : zolty
i33i : zielono-zolty
3yy3 : bialo-zolty
iyyi : zielono-bialy
2aa3 : czerwono-zolt
model tanjr dobry będzie :D
a kolorek good jest iiii (6666) dlamnie najlepszy.... :d
sir.lion
ciekawei sie gra na ``waskie\'\' enemymodele - w styl visor, sarge. kombinuj! =] osobiscie mam keela (gram sargem, a oglos krokow w tdm sie liczy)
Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!
Tankiem sie chujowo gra bo jest troche za wielki i w bliskich starciach nawet jak trafisz w model to niekoniecznie odbierze mu energie , poniewaz jest wiekszy niz ustawa przewiduje (jest wiekszy niz pole w ktorym po strzale odbierze energie ) , najlepiej sie gra np mi na niskim gamma i swiecacym kelu najlepiej zielonym iiii.
Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej
Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!
Tank zielony.
Na takim gra \"pro Bubu\" © L3sio
"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.
Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*
Modele to: Tank lub Kell.
Kolor to gggg/3333 na r_gamma 1.62
Bardzo ładnie je widać =].
Na takim gra \"plo Szakal\" (nie jestem pewien czy tak się pisze plo...), legenda sandomierskich łokłolic :b.
Powiem wam, że dziś rano sobie zagrałem i ustawiłem enemymodel sarge.
Powiem wam, że całkiem miło sie grało.
A przy r_intensity mozna cos zmienic?? Będzie lepiej widac enemy\'ego?
Proponuje zoltego smoka na pol mapy. Byl kiedys na orgu.
Quia nmnr Rx
> Proponuje zoltego smoka na pol mapy. Byl kiedys na orgu.
I jak trafisz np. w lape czy glowe to strzal przeleci przez niego, i zadnych obrazen...
Najlepszy, tzn. najblizszy rozmiarowi tego pola w ktore nalezy trafic jest keel - wlasciwie gdzie ie strzelimy, nie liczac jakis detali to przeciwnik dostanie. Z tankiem juz jest wiekszy problem - ale plusem jego jest znowu duza widocznosc (rozmiar i kontrastowosc)...
A kolory to najlepiej zalezne od mapy - jak najbardziej z nia kontrastujace... 2222-3333-5555 itd.
> np. skręcenia filmiku bo nie mogę sie zdecydować
Zielony tank (2222) imho prezentuje sie najladniej.
tank zielony lub tank bialy
Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!
ja tam gram na tankjr/pm iiii ze jest za duzy to sie przydaje w wielu przypadkach zrobcie sobie testa stancie za sciana blisko wejsc np na pdm6 w lg room tanka widac bo jest wiekszy i wystaje a jak zmienicie na sarga lub kela to juz ich nie widac ;] probowalem kela i sarga ale ich ledwo widac na wiekszych mapach z daleka ;p a co do smoka to na pure ci nie bedzie dzialal a wiekszosc serverow taka jest ;d
bl4h
zielony Keel jest IMHO najlepszy. A dla ultraskillowców przeźroczysty Bones :\"D
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Tanka wybiera każda lamka, którz nie trafi w \"czołga\" ?, widać tą ciężarówkę wszędzie.
Accuracy z raila mam o 15% wyższe jak gram z enemymodel tank, ale jakoś nie lubię aż takich ułatwien
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
tankjr/pm
3223
polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&id=9825...
Ja gram na KEEL/pm - color qqqq, dopasownay jest pod grafe ZeRo4\'a
Ja grałem na visorze/pm z fovem 130 i dziwiłem sie dlaczego nie moge nic trafić jak przeciwnik stoi troche dalej :D
Teraz mam keel/pm 2222, genialnie słychać kroki, i optymalna wielkość, wada to to, że ma tylko dwa odgłosy na utrate życia, powyżej 50 i poniezej 50, dlatego jak grałem na enemy model visor/pm to wiedziałem jak gostek miał mniej niz 25 zycia bo visor ma 4 odgłosy obrażeń (co 25) i wtedy go jedziesz z mg, a tak to na keelu nie wiesz czy gostek ma 49 czy 24...
Tank jest za duzy, jest brzydki (sic!), nie zawsze obrywa nawet jak trafisz w model, poza tym przy gibs 0 (chyba przy tej komendzie, moze to było blood)) bardzo powoli upada po zabiciu na ziemie i nie jestes nigdy do końca pewien czy go juz zabiłeś :P cenne nanosekundy czasu zmarnowane :P
Wcale sie nie wymądrzam :P
e tam, ja rzadko trafiam ogolnie wiec jak trafie w reke tanka i nie bedzie hita to nie zauwaze nawet bo przyzwyczajony jestem do miss shotow:) do filmu najlepiej nie brac enemymodela, a zeby go rozjasnic to mozesz zwiekszyc intensity albo zkeeyowac oddzielnie model, oddzielnie mape i dac wieksza gamme, glow albo cos na layer z samym botem,
misiex twoje wymadrzanie sie zbytnio nie ma sensu bo wiekszosc ludzi gra na cg_deadbodyfilter 1 (cialo znika zaraz po sfragowaniu) :)) a ja gram na tankjr color 3333 czyli zolty
mises.org / marksdailyapple.com
a ja gram na pełni detali (1024x768x32bit) wszystko na full plus dynamic light plus z-effects plus cg_gibs 1 i com_blood 1
:D
full wypas tak na dm17 kogoś trafić railem w powietrzu, kto ma mniej niż 25hp :D fontanna na cały ekran :D
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
nie no, który to już raz wszyscy wyliczają jaki mają enemymodel? jak się dużo postów uzbiera i nie będzie widać, to będą pisać drugi raz to samo. niech ktoś zamknie tę nabijarnię
co do autora: pooglądaj inne filmy, zobacz która opcja Ci się podoba i poeksperymentuj