ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Najsłabszy Punkt Unrealów...

Dybikowsky

Gravatar

Od: 2002-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 12:12:35

Surfując po necie, widzę że coraz więcej osób twierdzi, że ten Unreal Tournament jest o niebo lepszy od Q3 (widziałem to nawet w tym fpp.cdaction.pl/arch/fppmz14/page/04.htmartykule. Cóż, mi Ut zdaje się być chyba rzeczywiście lepszy od Q3, ale ma także coś, z czym wszystkie Unreal'e (oraz także gry na tym enginie) przegrywają na całej linii. Chodzi mi o.... edytory map. W końcu chyba po raz pierwszy w waszym boardzie macie (i tak króciutkie) porównanie GtK Radiant'a z UnrealEditorem. Zacznę oczywiście od tego Radiant'a
Recenzja: Cóż, oczywiście trzeba ściągnąć z net'u, zbyt prosty też nie jest, ale jakoś dadzę sobie radę. Czasami kompilacja nawet niezbyt dużych map trwa trochę długo, ale nic to. Po prostu solidna robota.

Plusy:

  • To stary, dobry radiant z linux'owatym interfejsem! :-)

Minusy:

  • Czasami długość kompilacji.

Ocena : 8+/10
Teraz padł na UnrealEditor'a. I tu uwaga: fanom Unreal'a (oraz Duke'a :-) ) może przyprawić o palpilitację!
Opis: Ten jest dołączony do gry, co jest niewielkim plusem. Kompilacja następje albo szybciutko (nawet na straaasznie dużych planszach), albo w ogóle się nie kompiluje bo nie musi :-). Ale GtkRadiant jest przy nim dziecinnie prosty. Wszysko w UnrealEd'zie jest tak skomplikowane, że nawet z tutoriali nie nauczę nawet, jak zrobić ścianę! Jednym słowem : Porażka totalna....

Plusy :

  • Po zapisie nie musi chyba nastąpić kompilacja :-)

  • Dołączony do gry

Minusy :

  • CAŁOŚĆ!!!

Ocena : 2+/10
Dzięki temu opisowi wydaje mi się, że przy twórcach gier na silniku Unreal'a stały mapperzy Epic'a (twórcy pierwszego Unreal'a). Nie było ich przy gościach z 3DRealms, stąd też mamy pretensje, że Duke Nukem Foever nie ukaże się (bo nie umieją robić map) :-)

Moder, którego na swojej koncie ma mody, takie jak:

AdamQ3, Shadow Mod, Gauss, Engine Arena, Qostal: Carmacks Rage oraz Egypt Q3(wkrzesony!)
[i]Pan niejakiego q34 ;)[/i]
[b]UWAGA[/b]: Mój mail jest testowy :-)

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 12:35:42

I tu się pojawia herezja straszliwa. Do UTEditor wcle nie jest TAK strasznie trudny jak to tutaj opisałeś. Fakt. Jest trudniejszy od radianta. Ale sam próbowałem robić mapki w UTE i mi szło całkiem nieźle. Ponadto nie wspomnę już o tym że jak się ktoś nauczy dobrze UTE to dostaje o wiele wiele więcej możliwości (typu triggety etc. ). Kompilacja to plus, rzeczywiście ta z Radianta co najmniej irytuje.
Radiat jest na pewno lepszy od UTE ale nie jest to znowu tak kolosalna różnica. A co do wyższości UT nad Q3 się nie wypowiem. Akurat UT ja uznałbym już raczej za wymarły gatunek. Niewielu ludzi gra już w UT (najwięcej w necie) za to w Q3 jeszcze po LANie zdarza sę spotkać w dzień 10 maniaqw.
Ja postawiłem Q3 i UT na 1 miejscu u mnie. :)

Si vis pacem Para bellum

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 12:45:21

swifty triggery sa w radiancie i bardzo prosto sie je dodaje;)) myslisz , ze na q3dm17 jak spadasz w dziure to co tam na dole jest zrobione ? obiekt z trigger_hurt i damage bodajze 10000 (bo spadnieciu masz HP -999 ) ;-)

odi profanum vulgus et arceo

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 12:53:20

yy

Ty mi to mówisz? Zrobiłem kilka map do q3 i o tym wiem :)

Si vis pacem Para bellum

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 13:04:19

MOJ KOMENTARZ DO ARTYKULU Z 1 POSTU ;)
> GRAFIKA
>
>
> Q3A - qrcze, co to ma być? Kolorowo i cukierkowo jak w dobranockach. ;) Wprawdzie niektóre mapy są trochę \"brudne\", ale bardzo słabo. Można raczej powiedzieć, że są \"zakurzone\". ;) Jak to powiedział jeden gościu: \"grafa jest gładka, jak d*** niemowlęcia\". ;) Fakt, że niektóre elementy grafiki są zrobione ładnie, ale wrażenia to raczej na mnie nie robi. Jednym słowem: średnio!
>
> UT - miód! Ciemno, \"brudno\" i szaro. Bardzo klimatycznie i nastrojowo. Grafa robi bardzo pozytywne wrażenie, a bardzo często wręcz
>
>
>
>
>
>
> powala! Poprawiony engine Unreala daje radę. Pomimo upływu czasu, grafika cieszy oko.
>
> Q3A - 5/10
>
> UT - 9/10

Widac , ze koles ma 0 pojecie o q3 oraz o tym , ze wiekszosc graczy nie widzi tych \"cukierkowych\" kolorow a jedynie sciany bez tekstur ;-) No offence , ale zeby pisac o czyms , to trzeba poznac temat samemu

A wiec do autora- q3 ma tzw. konsole , ktora w UT jest uboga w porownaniu do gwozdziowej serii - z poziomu tejze mozna ustawiac praktycznie wszystko co zwiazane jest z wygladem i zachowaniem gry (osp).
> MUZYKA
>
>
> Q3A - przeciętniarstwo! Można posłuchać w czasie gry, ale nie zauważa się jej nieobecności. Lepiej ją wyciszyć i włączyć sobie jakieś mp3.
>
> UT - znakomity podkład muzyczny. Gra z wyłączoną muzą, to już nie to samo. Na każdej mapie music jest inny, ale dobrany do klimatu areny. Mistrzostwo!
>
> Q3A - 5/10
>
> UT - 10/10

kolejny przyklad niekompetencji autora - w q3 (zreszta w ogole w gry fpp tego typu) nie gra sie z muzyka , poniewaz zaglusza odglosy przeciwnikow i nie pozwala sie skoncentrowac na ich lokalizacji na mapie. Nie wiem , moze gracze UT maja wlaczana muzyke , ale nie bede sie pchal na nie swoja dzialke w przeciwienstwie do autora powyzszego tekstu
> DŹWIĘKI
>
>
> Q3A - no, tu muszę pochwalić qwaka. Odgłosy są całkiem niezłe i trzeba przyznać, że nie ma się do czego przyczepić. Uczciwie przyznaje ocenę maksymalną.
>
> UT - wypas! To jedyne określenie, które przychodzi mi do głowy. Odzywki botów, odgłosy wystrzałów oraz inne dźwięki, które można usłyszeć podczas rozgrywki to wszystko wykonane jest na najwyższym poziomie. Brawisssimo! ;)
>
> Q3A - 10/10
>
> UT - 10/10

tutaj sie musze zgodzic z autorem - zarowno grajac w q3 jak i UT nie mialem problemow z namierzaniem przeciwnikow po odglosach zbieranych na mapie przedmiotow. Dodam jednak od siebie - odglosy samych botow sa nieco lepsze w UT , jednak duzo latwiej jest po nich ocenic stan przeciwnika w q3 - tak wiec w ut znajdujemy plusik pod singla , a w q3 pod mplay - ktore lepsze ?
> KLIMAT
>
>
> Q3A - W sumie to jakiś na pewno jest i da się go odczuć podczas gry. Niestety, nie tak wyraźny i fajny jak w UT.
>
> UT - eXtRa! Jest specyficzny i wyrazisty klimacik, który można odczuć po

kolejny raz nie moge sie zgodzic z autorem

Zarowono jedna jak i druga gra maja swoj klimat , jednak jest on zupelnie inny (ja , jako gracz q3 nie potrafilem sie wczuc dobrze w ut glownie przez altfire i brak tej predkosci rzedu -na nasze - 700-800ups , wiec mysle ze ocena klimatu przez autora jest spowodowana tym samym co u mnie). Nalezy jednak zaowazyc , ze klimat gierek multiplayer jest budowany nie tylko przez nie same , ale rowniez przez otaczajaca je tzw. SCENE - tutaj q3 niestety (Albo stet) kladzie unreala na obydwie lopatki i jeszcze po nim skacze ;P Bycmoze to sie zmieni za sprawa ut2k3 , ale jeszcze nie tak predko - w przypadku q3 mamy doczynienia z rozwinieta i ustabilizowana scena - w ut2k3 w zasadzie jeszcze raczkujaca. Wracajac do klimatu :

q3: mroczny , szybki hardcore wymagajacy bardzo szybkich reakcji i doskonalego zgrania z teamem

ut: dokladnie to samo , ale nieco wolniejszy ... niestety duzo slabszy tryb 1v1 - q3 jest wymarzona platforma do rozgrywek duelowych , czego nie powiem o UT , natomiast dokladnie na odwrot ma sie sprawa CTF\'a - tutaj ut miazdzy q3.
Tak wiec moje podsumowanie bedzie zbierzne z tym , ktore napisal RooS jakies 3 lata temu w śp. RESECIE : UT wydaje sie gra nieco bardziej dopracowana , bycmoze nawet lepsza , ale zabije ja SCENA ktora wybierze q3 jako platforme meczy na turniejach (tak zreszta sie stalo, ut jest gra glownie netowa , q3 z kolei ma ogromne sceny netowe i jest grany na kazdym praktycnie wiekszym turnieju FPP ze swoim CSowym kompanem u boku - cos w tym jest)
Podejscie od strony technicznej :

q3 gra w pelni edytowalna (kazdy moze dowolnie modyfikowac sobie paki i miec w zasadzie swoja wlasna \"gre w grze\" , poza tym system pakow-zipow - prostota edycji) oraz multiplatformowa (jak dotad oficjalne wersje q3 obejmuja systemy : win32 , Linux(IA32), BeOS ,MacOS , oraz nieoficjalnie dziala na QNX i *BSD (na tych , poza macOS sprawdzalem)

Co do UT ... win32 i po dluuugim czasie od wyjscia tytulu linux (w dodatku na poczatku nie oficjalny patch) .. to troszke malo ... a do pakow potrzebne dodatkowe narzedzia.
PS. Swifty malo ci triggerow w radiancie w takim razie ?:D mi wystarcza :) Wszystkie zdarzenia srodowiskowe ktore sa potrzebne mozna bez problemu zrobic.

odi profanum vulgus et arceo

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:09:44

na poczatq fakt radiant nie jest taki prosty... (dlam nei tak bylo) ale poczytalem na orgu i na stronie requiema co i jak i juz wsio qmam :)

scratch aka zablotzky o/

Zenith

Od: 2002-08-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:24:13

nie no koles mnie rozj.ebal (ten co pisal ten artykol)

w 100% zgadzam sie z bryan\'em (tez gralem troche w UT). Denerwuje mnie cos takiego jak koles sie nie zna na czyms a probuje przetlumaczyc ze to jest zle i wogole nie nadaje sie do niczego. Bez kitu szkoda slow bo kazdy chyba wie o co chodzi =].

Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji!

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:30:30

Popieram. Porównywanie klimatu z q3 i ut to jest obłęd. Fajnie się gra i w to, i w to. Ale obie te gry są inne i różnią się prawie wszystkim (poza tym chyba że należą do FPS :P )

Si vis pacem Para bellum

lukas_1

Od: 2003-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:36:54

Moja opinia jest taka: Jak sie na czyms nie znam to milcze jak dupa. Podobne porownanie bylo kiedys w FPP Zone w CD-Action (bodajze w numerze w ktorym bylo demo q3 - 2/2000?) Tyle ze tam koles nie znal sie ani za mocno na q3 ani na UT :) Ale wtedy bylo za wczesnie by o tym mowic.
W Unreala troche mieszalem, nei powiem i co mi sie nasuwa, to ze UT rozklada Q3 jesli chodzi o CTF. Oryginalne mapy do CTF-a w Q3a sa po prostu slabe, natomiast w unrealu wyraznie czuje sie klimat i podzial na role: snajperzy, etc. Co nie znaczy ze CTF jest w Queju totalna porazka. Po prostu jest gorszy i to sie czuje.

www.lukas.interkam.pl [img]www.lukas.interkam.pl/mobile/portal/lukas.gif[/img]

[white][b]ff[red]/[white]lukas[/b][/color][/color][/color]
[i]Can`t beat us? Join us![/i]

Matrix Reloaded

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:40:39

Też fakt.. Choćby porównać takiego Face LavaGiant czy Corela z Ut do kłejkowskiego q3ctf1 czy2 :(

Si vis pacem Para bellum

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:50:14

Jak dla mnie najsłabszym punktem UT jest bardzo uboga konsola. Reszta jest ok - prawda ze ut jest wolniejszy ale gra sie przyjemnie zarowno na necie jak i z botami (które niszczą te z q3). Klimat jak klimat i q3 ma swoj i ut ma swoj, obie gry sa spoko, jak juz ktos napisal wyzej ctf w ut jest o niebo lepszy - sam gralem i sie przekonalem. Co prawda ut chodzi (przynajmniej u mnie) szybciej niz q3 z grafika wypasiona, UT ma tak jakby lepsza grafike (imo wyglada duzo lepiej na najmniejszych ustawieniach grafiki niz q3, a na najwiekszych obie gry wychodza dobrze). Co prawda muzyka z ut bardziej mi sie podoba niz ta z q3 i jak gram w ut to zwsze mam wlaczona muzyke bo to poprostu pasuje do gry, tworzy klimat.
Wg mnie obie gry sa fajne i mozna sie bawic swietnie zarowno w q3 jak i ut.

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:58:35

> (które niszczą te z q3

Mało powiedziane. Lepiej nie wspominać o inteligencji i podziale na 8 stopni. I to podziale który jest w miarę równy. Nie tak jak ten skok między 4 a 5 bocie w Q3 :P

Si vis pacem Para bellum

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 14:00:21

boty w q3 inteligecje nadrabiaja aimem ;-) No ale jakby nie patrzyc to q3 mialo miec TYLKO multiplayer , a boty dodano w ostatniej niemalze chwili.

odi profanum vulgus et arceo

Dybikowsky

Gravatar

Od: 2002-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 14:48:27

> boty w q3 inteligecje nadrabiaja aimem ;-) No ale jakby nie patrzyc to q3 mialo miec TYLKO multiplayer , a boty dodano w ostatniej niemalze chwili.

W ostatniej chwili? W Q3Alphie były boty, tyle, że były tutaj strasznie tępe. :-)
Poza tym, Być może od tego stopnia skomplikowania UnrealEd\'a ukazały się 2 mody (nie mylić się z mutatorami! swoją drogą fajnie tak w Osp zaimplementować system mutatorów :-) ) jakie znam, których przy ich twórcach nie siedział mapperzy z Epic\'a (Tactical Ops oraz StrikeForce, obie bardzo podobne do siebie)
Aha: Ut wymarłym gatunkiem, bo większość jego fanów zasiądło do Ut2003 :-)
Co do botów, UnrealBoty biją nad głowę Q3Botów także tymi \"Voice-Chatami\", których iD wykorzystało to dopiero w Team-Arenie. Pozatym, w pewnym forum ktoś pisał, że w Quake\'u3 nie można wydawać rozkazów tak jak w Ut. Ślepota z niego jak nigdy dotąd! :-)

Moder, którego na swojej koncie ma mody, takie jak:

AdamQ3, Shadow Mod, Gauss, Engine Arena, Qostal: Carmacks Rage oraz Egypt Q3(wkrzesony!)
[i]Pan niejakiego q34 ;)[/i]
[b]UWAGA[/b]: Mój mail jest testowy :-)

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 14:54:24

mozna wydawac rozkazy , poza tym \"wlasciwymi\" botami do q3 sa spiterboty :P

odi profanum vulgus et arceo

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 14:54:24

mozna wydawac rozkazy , poza tym \"wlasciwymi\" botami do q3 sa spiterboty :P

odi profanum vulgus et arceo

Dybikowsky

Gravatar

Od: 2002-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 14:59:33

Bryan, po co napisałeś 2 razy to samo? :)

Moder, którego na swojej koncie ma mody, takie jak:

AdamQ3, Shadow Mod, Gauss, Engine Arena, Qostal: Carmacks Rage oraz Egypt Q3(wkrzesony!)
[i]Pan niejakiego q34 ;)[/i]
[b]UWAGA[/b]: Mój mail jest testowy :-)

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 15:25:58

bo sie machnął ;P LOL

Si vis pacem Para bellum

.gogi

Od: 2002-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 15:41:24

dlatego brukowcow nie czytam =d :D

’LOADED LIKE A FREIGHT TRAIN

FLYIN LIKE AN AEROPLANE

FEELIN LIKE A SPACE BRAIN

ONE MORE TIME TONIGHT’
gunsnroses - NIGHTRAIN

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-29 15:56:26

Zauwazylem, ze autor tego czegos nie za bardzo potrafi uzasadnij swoje zdanie - ot \'nie przypadlo mi do gusty\', \'do bani\'... coz - ja bym chcial porownania, a nie zachwalania UT i \'jezdzenia\' po Q3 - zreszta bez ladu, skladu i jakiegokolwiek sensu... Przyklad?

> Q3A - dość duża ilość opcji, ale menu jakoś nie przypadło mi do gustu.
>
> UT - WIELE opcji i ładne, przejrzyste menu.
>
> Q3A - 7/10
>
> UT - 10/10

Ale o czyms takim jak kosnola chyba pan zapomnial?... Bo nie powiedzialbym, ze w UT jest az tak rozbudowana (a moge powiedziec, bo troche gralem w U(d)Tka...

> SMACZKI
>
>
> Q3A - Nie dobijaj mnie. :( Warto napisać o skoczniach na mapach i ew. fajnkliknij...ym RL oraz gibach. Poza tym nie zauważyłem nic specjalnego (a wcale nie jestem ślepy! ;))
>
> UT - Headshoty, dodgingi, Redeemer, Translocator, można odbijać rakiety Hammer\'em, fajne animacje, niektóre mapki są NAPRAWDĘ niezwykłe.
>
> Q3A - 5/10 (Głównie za skocznie =))
>
> UT - 10/10

Fajnie, ale niech pan mi spojrzy na sot takiego jak Defrag i scena trickjupmingu... zrob mi to samo w UT... widac, ze jednak ktos tu potrzebuje okularow...

dodgingi? - strafejumping, bounce bugi, rocketjumping, plasma climbing, granade jumping, +rozne komba i cala reszta... Juz nie ma co wspominac, ze Q3, tak czy inaczej, miazdzy kazda gre pod wzgledem trickow...

> DODATKI
>
>
> Q3A - Dość dużo, nawet łatwo się je instaluje. Bardzo ładne modele i skiny! Są też perełki, takie jak CPM (ruuulezzz!).
>
> UT - OGROM plików! Prosta instalacja, a do tego wiele dodatków to prawdziwe wypasy (TO: AOT ruuulezzz!).
>
> Q3A - 9/10
>
> UT - 9/10

\'dosc duzo\'... no tak... zem glupi - przeciez mozna policzyc na jedej rece jakis mody (a przeciez mowie tu o podstawowych, duzych modach, a nie jakis mutatorach po 5 kb... Urban Terror, OSP, cpma, Rocket Arena i nie mozna pominac Defraga....)

UT - aktualnie nie jestem \'na czasie\' i wielel powiedziec nie moge... za czasu gdy pogrywalem, co prawda bylo sporo mutatorow, ale wieszkosc sie ograniczalal do zmiany jeden, dwoch rzeczy w grze... Byly i wieksze - ale ale jak juz wspomnialem, powiedziec nie moge ile tego jest teraz....

> Q3A - 7/10 (Jeśli grasz na CPM dodaj 2 punkty - CMP to wypasss! :))
>
> UT - 10/10 (cudo!) No, to tyle jeśli chodzi o wszelkie oceny. Wspomnę jeszcze co nieco o nietolerancji ludzi, którzy piszą porównania. Widziałem kilka tekstów Q3A vs. UT, których autorami byli quakowcy.
>
> Dobiło mnie czepianie się na siłę do UT. Niektórzy kolesie zaniżali ocenę UT, bo nie mogli zapamiętać nazwy broni lub tyrali grę za uzbrojenie, które w niej występuje. Owszem można wyrazić swoją opinię, ale jak ktoś pisze, że broń w UT jest do d*** i nie poda argumentów, które mogłyby wyjaśnić innym jego zdanie, to traktuję to jako bezsensowne dowalanie się w celu styrania UT. Ciekaw jestem, czemu ci \"pisarze\" nie uzasadnią swojej opinii?kliknij... Może wiedzą, że nie ma się czego w UT czepić i stosują taktykę \"napiszę, że np. broń jest do kitu i będę miał powód, żeby obniżyć ocenę o 2 punkty\"? Denerwujące są również opnie typu \"do Q3A jest więcej dodatków i gra ma więcej fanów\". Ciekawe skąd autorzy tych tekstów to wiedzą? Przeprowadzali jakieś sondy, czy może pracują w tajnej służbie jej królewskiej mości? ;)
>
> To samo tyczy się Q3A.
>
> Apeluje więc: jeśli chcesz napisać tekst na temat Q3A vs. UT i jesteś fanem jednego z tych FPP, to nie zaniżaj oceny drugiej gierce, tylko dlatego, że nie kręcisz się wokół jej sceny!

To jest najlepszy kawalek - autor zaprzecza sam sobie... nie lubi jak ktos najezdza jego ukochana gre bez podania argumentow i sam robi to samo... S.ranie w banie - tyle powiem, bo juz mam dosc pisania (po cholere to pisze, po cholere ten temat...)

> Czysty\" Q3A przegrywa z UT zawsze i wszędzie. Niestety, panowie z ID \"trochę\" dali plamę, bo nowy qwak powinien być dużo bardziej dynamiczny i znacznie szybszy

... (juz szkoda pisac... bardziej dynamiczny w stosunku do?...)

> Z Q3 przerzuciłem się na UT i obie gry zdążyłem dość dobrze poznać. Tak więc oceny dokonałem w pełni sprawiedliwej i zgodnej z moim chorym umysłem. ;)

Chorym - na pewno... Dobrze poznac - w to akturat, bardzo watpie...
Bleufhgfgjfhgjn (juz normlanie nie wyrabiam).

.gogi

Od: 2002-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 16:23:57

tutaj macie spoko recenzje www.unreal.pl/dzial.php?dz=teksty&id=q3vsut a nie czytacie jakies gowno :D i niepotrzebnie sie denerwujecie :)

’LOADED LIKE A FREIGHT TRAIN

FLYIN LIKE AN AEROPLANE

FEELIN LIKE A SPACE BRAIN

ONE MORE TIME TONIGHT’
gunsnroses - NIGHTRAIN

Dybikowsky

Gravatar

Od: 2002-12-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 20:22:50

No dobra, więc UT bije nad głowe Q3A tylko tymi trybami, alt-fire\'em, fajniejszymi mapami, oraz nieco \"windowsowym\" :-)interfejsem. Cała reszta (licząc wspomnianego GtkRadiant\'a) wymiata.
Ale - nie wiedzieć czemu - i tak jakoś większość twierdzi że Q1 jest najlepsze. (Co prawda, ja też, także ża to, że Tenebrae się narodził....)

Moder, którego na swojej koncie ma mody, takie jak:

AdamQ3, Shadow Mod, Gauss, Engine Arena, Qostal: Carmacks Rage oraz Egypt Q3(wkrzesony!)
[i]Pan niejakiego q34 ;)[/i]
[b]UWAGA[/b]: Mój mail jest testowy :-)