ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Najważniejsze funkcje Defrag'a dla nowej gry ?

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-12-17 16:39:43

Hej,

Jeżeli ktoś tu jeszcze jest żywy to prosze o napisanie jakie funkcje Defrag'a są dla was absolutnie najwazniejsze. Nie jestesście ograniczeni tlyko do tego co oferuje Q3+Defrag+DFEngine. Oto moje przykłady:

1.Możliwość zapisania pozycji gracza kiedy właczone są cheaty.

2.Możliwośc automatycznego pobierania map

Podajcie swoje pomysły.

EDIT: Co z funkcjami, które są niezbędne dla mapperów ?

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

r3v.DOOMer

Od: 2005-05-03

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2012-12-17 20:55:16
  1. Możliwość włączania/wyłączania opcji huda z poziomu opcji ekranu oraz ich czytelny opis. Mówię o znacznikach prędkości, kątów itd.

  2. Zapisywanie pozycji gracza.

  3. Możliwość nagrywania "ducha" do tricków zespołowych, gdy się gra offline.

  4. Możliwość nagrywania "ducha" na filmie.

To tyle z tego co pamiętam. Poza ostatnią opcją wszystkie były dostępne, ale z reguły z poziomu konsoli. Po paru miesiącach przerwy trzeba było szperać w necie.

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2012-12-19 12:39:46

" prosze o napisanie jakie funkcje Defrag'a są dla was absolutnie najwazniejsze."

Ok, więc chodzi o funkcje które df już posiada, czy też to wolne rozważanie na ten temat ? Domyślam się że chodziło o to drugie więc:

  • Możliwośc automatycznego pobierania map, dodałbym do tego, automatyczne odtwarzanie dema po pobraniu mapy (tak, inny klient już to zaoferował, ale nie w tym rzecz). A skoro już w tym temacie jesteśmy, idealnie było by przyporządkować pod jakiś klawisz "next demo" z danego folderu, bez konieczności ponownego wyrzucenia do menu. Miłym dodatkiem była by pełna obsługa pod klawiszami odtwarzania dema - poprzednie, następne, ponowne odtworzenie dema, bez konieczności przewitania się z menu po każdym z razów.

-brak nadpisywania dema w przypadku identycznego czasu. Zamienione w oznaczenia np takie jak : (1)/(2).

-regularny update/poprawki.

-bardziej przystępny wygląd głównego menu. Min. widoczny typ mapy w menu (strafe, weapon) - wielkie ułatwienie gdy mapa ma nazwę xxx001 do xxx050.

-możliwość pełnej edycji cfg z poziomu menu plus jasny i czytelny opis każdej komendy/zmiennej etc.

-widoczny całkowity czas dema obok jego nazwy.

-możliwość postawienia servera fragowego z bonusami df, typu ob, pg gb.

-działający i sprawdzony antycheat a nie jakaś ściema, która jest zabezpieczeniem tylko dla nebów, jaką to mamy obecnie - tyczy się i df i fragów.

-pomysł przelatywania rakiet/granatów przez tele brzmi ciekawie.

-gra możliwa tylko i wyłacznie jako zalogowany, dla tych którzy po prostu lubią pobiegać z botem maxymalnie 2/3 servery służące w tym właśnie celu.
Z tych bardziej ważnych, dodałbym ładną, prostą i czytelną stronę internetową. W odróżnieniu od badziewia obecnego, idealnie było by gdyby zawierała np :

-podział czasów na legit/hax/random ob/tr/inne lamerstwo.

-demo do każdego czasu

-komplet informacji/tutoriali/ciekawostek na temat Naszej ulubionej gry. Nie przydatne dla większości graczy, ale nowi być może zainteresują się bardziej i przez co, zostaną aktywnymi graczami na dłużej.

-kompetentnego(!) admina, który panuje nad sytuacją, w razie potrzeby potrafi usunąć/bądz przyporządkować czas do danej grupy a w razie w, nagrodzić gracza banem/utratą konta i czasów.

-zbanowany gracz, bądz złapany na używaniu niedozwolonych cheatów/skryptów traci możliwość gry w turniejach i anulowane są jego wcześniejsze osiągnięcia - dla zasady. Pozostaje mu jedynie bycie kolejnym niezalogowanym randomem.
Kolejnym, jednym z najważniejszych punktów pozostaje scena. Niestety, na to wpływu już raczej nie ma, co dobitnie widać po decyzjach podejmowanych przez adminów oraz poziomie intelektualnym prezentowanym przez wielu graczy/adminów. Niekompetencja i wszechobecne podejście "mam wyjebane" widać czarno na białym i wątpie aby to uległo jakimkolwiek zmianą, dlatego każdy chętny wprowadzenia ewentualnych poprawek w df bądz też o zgrozo, jego nowej wersji najprawdopodoniej rezygnuje kiedy w końcu sam to zauważy. W przeciwym wypadku, jest to strata czasu i praca absolutnie charytatywna dla wybranej garstki graczy. W tym wypadku ~ 20 z 200 mówi samo za siebie.

\m/