ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

napisy

GrosQuildu

Gravatar

Od: 2009-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-26 21:52:35

Ściągnąłem sobie ostatnio i przetestowałem taką pakę do jedi academy (na silniku q3 w każdym razie). I doszedłem do jakiejś niby sali tortur, tam był przycisk. Kliknąłem i pokazał mi się na ekranie jakiś tam napis. I jak zrobić coś takiego, żeby po kliknięciu klawisza lub przejściu przez trigerra taki napis się pojawiał. Nie był to jakiś napis na mapce zrobiony za pomocą shadera, tylko taki biały, pokazał się na środku ekranu i jakby poza mapką i postacią, którą zasłonił. Ktoś się zetknął z czymś takim i wie jak to zrobić, czy mam dać screna?

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-02-26 22:07:16

target_print
Ustawiasz message i podłączasz trigger.

GrosQuildu

Gravatar

Od: 2009-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-28 21:21:07

O to chyba chodzi, dzięki.
Tylko jeśli ktoś uaktywni coś takiego, to tylko on będzie to widział czy wszyscy?

Alchemik

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-02-28 21:53:55

[code]This will print a message on the center of the screen when triggered. By default, all the clients will see the message.
-------- KEYS --------
message : text string to print on screen.
targetname : the activating trigger points to this.
notfree : when set to 1, entity will not spawn in "Free for all" and "Tournament" modes.
notteam : when set to 1, entity will not spawn in "Teamplay" and "CTF" modes.
notsingle : when set to 1, entity will not spawn in Single Player mode (bot play mode).
-------- SPAWNFLAGS --------
REDTEAM : only the red team players will see the message.
BLUETEAM : only the blue team players will see the message.
PRIVATE : only the player that activates the target will see the message.[/code]

Ustawiasz odpowiednie spawnflags i decydujesz, kto widzi napis.

GrosQuildu

Gravatar

Od: 2009-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-01 16:09:43

I jeszcze jedno pytanko.. kiedyś widziałem o tym chyba temat, ale nie mogę go znaleźć. Czy da się zrobić, żeby zapalało się świtało po przejściu przez triggera? Mam np: ten taki kwadrat który będzie ogniem (fx_runner czy coś) i żeby zaczynał się świecić jak przejdę przez coś lub jak kliknę buttona.

GrosQuildu

Gravatar

Od: 2009-02-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-06 21:46:23
  1. Odświeżam
  2. Jest jakakolwiek możliwość czy chociaż cień szansy na coś takiego: w środku mapki wstawić coś, może nie przepuszczać postaci, które będzie w stanie zatrzymać napisy. Chodzi mi o te, które piszą gracze na czacie. Tak żeby to co było pisane z lewej strony tego czegoś, nie było widziane z prawej strony tego czegoś. Lub inaczej - zrobić2 jakby totalnie osobne mapki, ale mimo wszystko będące jedną. Czyli że na jednym serwerze są obie mapki jednocześnie, można między nimi jakoś się przemieścić (niekoniecznie normalnie, jakiś cheat na noclipa i już) ale te napisy i dźwięki i wszytko inne jest tak, jakby mapki były osobno...?

haslo

Od: 2009-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-05-01 20:51:57
  1. Da się taką zrobić mapę np. ra3map1 tylko niewiadomo jak to zrobić.

mam hasło nie powiem jakie bo mnie zhaujecie hakerzy co hakujom tibiem i inne gry normalnie i zmieniajom pasy