potrzebuje odpowiednich ustawień do cfg dla mniejszych pingów w q3
i ciekawe serwer TDM [3]
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
potrzebuje odpowiednich ustawień do cfg dla mniejszych pingów w q3
i ciekawe serwer TDM [3]
nawet cooler mi nie dorównuje-)))
oczywiście żartuje
Nie chce cie jechac wiec napisze ci tylko iz takie tematy byly juz poruszane masz opcje szukania, ktorej użyj.Do kasacji ...
**"Z braku gwoździa...
...podkowa została zgubiona.
Przez brak podkowy, rumak był stracony.
Bez rumaka...
...wiadomość nie została dostarczona.
Z powodu niedostarczenia wiadomości...
...wojna została przegrana."**
Do neostrady 512...
/rate 25000 - ilosc bajtow na sekunde jakie odbierane sa od serwera.
/cl_maxpackets 60 (do 100, ale 60 optymalne) - ilosc pakietow wysylanych do serwera - wartosc ustawiasz zalezne od mocy uploadu twojego lacza (128 to niezle predkosci ak na upload, 60 bedzie dobrze).
/snaps 40 (powinno byc rowne sv_fps serwera, najlepsza synchronizacja jest) - liczba stanow gry otrzymywanych przez klienta od sv.
/cg_smoothclients 1 - jak przeciwnicy traca pakiety, nie widzisz takich skokowych ruchow.
/cg_predictitems 1 - ustawia to czy to czy podniesiemy item zalezne jest od serwera, czy od klieta. jak masz laga i mimo przejscia itemu, uslyszena dzwieku nie masz przedmiotu to na takie przypadki pomaga ta komenda na 1.
/cl_timenugde -40 - powinno wynosic okolo 25% twojego pingu. likwiduje opoznienia - mimo ze sa to tak jakby ich nie czuc. jak dasz wartosc dodatnia, np. 50 to strzaly masz z opoznieniem 50milisekund. Jak dasz -50 to takjakby zatrzymuje troche to opoznienie spowodowane pingiem, dotyczy tylko strzalow, nie movementu (niestety na 1.32 zostalo to poprostu usuniete, komenda jest, ale nie dziala).
/cl_packetdup 1 - czy stracony pakiet ma byc wysylany ponownie. jak masz mocne lacze, to nie zaszkodzi jak w przypadku nie dotarcia pakietu zostanie wyslana na sv jego kopia, wiec daj 1.
/close