ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

NEOSTRADA 128kb/s BIG PROBLEM!!!

humungus

Gravatar

Od: 2003-08-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-14 12:14:40

[80]mam taki problem... mój kumple założył sobie pare dni temu tańszą wersję Neostrady TP czyli to łącze o parametrach 128kb/s za 59zł/m... no ale nie o to chodzi... chodzi o to żę gdy on zakłada serwer (vq3 1.32) łącze się do niego bardzo szybko, w momencie (ja jestem na podsieci blokowej) znajduje się na założonym przez neigo serwerze... ale zaraz, po upływie kilku sekund on połączenia coś mnie blokuje i mam "connection interupted".. to dziwne bo przez te kilka sekund normalnej gry pingi są rzędu 50-60 a potem wszystko się zrywa ale mnie nie wywala z serwera.... prosze o pomoc bo sam już nie wiem co o tym myśleć.. czy jest to kwestia konfiguracji?? czy to ta neostrada jest jeszcze bardziej do dupy niż normalna?? pozdro.

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-14 12:33:40

mysle ze za duzo ciagniesz/wysylasz == pobaw sie snapsami, ratem i maxpacketsem

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

humungus

Gravatar

Od: 2003-08-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-14 18:20:38

jeśli dałoby się bardziej ludzkim językiem to byłbym wdzięczny:P
a jeśli chodzi o wysyłanie i pobieranie to jeśli wg ciebie odpalony sam q3 to za dużo jak na moje łącze (chello 512kb/s na 4 osoby;p) to już sam nie wiem

pomocy ludzie pomocy

....

Gravatar

Od: 2003-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-14 18:56:16

Chodzilo mu o komendy /snaps i /cl_maxpackets :)
wpisz tak:

/rate 15000

/snaps 40 - 20

/cl_maxpackets 30 - 40

Ustawienia na Twoje lacze sporobuj mozesz wieksze dac hehe :) maxpackets na 125 albo 100

!aardvark

Od: 2004-06-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-14 22:41:02

:: no i zawsz to tylko sieć osiedlowa :(

[lucas]

Od: 2004-06-21

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-17 11:00:10

ja mam neo 512

uzywam::

cl_timenudge -15

rate 25000

snaps 40

cl_maxpackets 60

cl_packetdup 1
...

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-17 14:05:12

hehe

cl_packetDUP :ASD

btw do czego ta komenda ? :)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-17 19:02:56

Jak sama nazwa wskazuje, do gubienia pakietów. Dla gry na LAN\'ie KONIECZNIE 0, innaczej ziomki nie będą się poruszać tak płynnie jak np. boty. Po prostu będą chaczyć. Dla gry na i-necie raczej 1, ale jush nigdy 2 (choć niektórzy...), bo wtedy strasznie się krzywdzimy.

l1nk

Od: 2003-04-07

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-07-17 19:43:06

lol, ja nawet nie wiedziałem, że taka komenda istnieje :) więc jej nawet nie zmieniałem jak kumpla tarmosiłem na lanie - może jak zmienie to będą większe ownage\'e ? :D

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-07-25 08:21:45

czy na pewno?
[i]cl_packetdup (1)

Komenda określa ilość zdublowanych pakietów UDP lub IPX wysyłanych przez klienta w celu minimalizacji strat pakietów. Możliwy zakres od 1 do 5, domyślnie 1. W przypadku idealnego połączenia można zmniejszyć wartość do 0, natomiast kiedy lagometer wskazuje na dużą ilość utraconych pakietów (czerwone linie na dolnym wykresie), dobrze jest zwiększyć wartość do 2 lub więcej.[/i][b] (c) Rozz[/b]

....

Gravatar

Od: 2003-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-25 13:51:51

Odpowiedz manka - 10/10
PS [OFFTOP]: Maniek fajny avatar ale widac ze sie nie przylozyles bo nie rowno wyciales w photoshopie smyku :P