move napisał:
>
> Mav, nie może Ci się zresetować, możesz sobie wpisać wtedy jakąkolwiek wartość, albo w ogóle nic nie dawać i co? Zresetuje Ci się wtedy też do 30? NIE. Przykładowo wpisz sobie snaps 60 i zobaczysz różnicę.
>
>
> Jest tu jeszcze inna kwestia nie potwierdzona "nauką": Kiedyś ash mówił mi, że rozmawiał z jakimś adminem, który powiedział, że jeśli ma się przykładowo snaps 30, to najlepiej do tego ustawić cl_maxpackets 60/90/120. Jeśli 40, to 80/120. Nie wiem czemu i po co i jak, ale u mnie sprawdza się to elegancko. Sami wypróbujcie i powiedzcie co o tym sądzicie.
>
>
> Przyda się też naukowe wyjaśnienie... :)
>
>
> PS: Maniuś, na temat działania tej komendy - rozmowa z adminem starego serwera, którego na pewno nie widziałeś, bo wtedy Cię tu jeszcze z nami nie było :). Co najistotniejsze - znał się na rzeczy.
>
Nie poczuję, bo różnicy nie będzie. Acha, zgodnie z obietnicą - debil. @#$%, gówno mnie obchodzi z kim ash rozmawiał, ja to czytałem na podstawie wypowiedzi ludzi, którzy robili silnik tej gry, czaisz?! Kto się lepiej zna, HUH? Masz @#$%:
>
> The snaps setting is used to calculate how many gameworld updates you
>
> receive from the server. Usable range is 10 to ’server sv_fps setting’ and defaults to 20.
>
> Version 1.17 of Quake3 forces snaps client side to a maximum of 25 or in some cases a
>
> maximum of 30. However the network code works in such a way that snaps should always be
>
> set to match or be above the server’s sv_fps or a divisor of it.
>
>
>
>
> If a game server’s sv_fps setting is changed from id software’s default setting you may
>
> have to alter your snaps setting to compensate. As the optimal setting can be server
>
> dependant we suggest you use a snaps setting cycle script such as the one in the Script and Alias Replacements section. Leave snaps at your
>
> default until you encounter a server that needs a higher/lower setting. Currently we have
>
> seen servers running sv_fps ranging from 20 to 40 so the script covers that range.
>
>
>
>
> Example, you will notice on some servers in the UK such as Wireplay and Jolt which use a
>
> server side setting of 30 for sv_fps that your ping appears to be double, try using snaps
>
> 30.
>
>
>
>
> Due to the way that Quake3 interpolates the gameworld updates in a snaps packet for
>
> display you may find on systems with a very high com_maxfps, very low downstream
>
> bandwidth, usually 28800 BPS or less and very high latency, 300+ ping, that reducing snaps
>
> to minimum of 10 or reducing com_maxfps helps.
>
>
>
>
> See cg_lagometer for more information on how to adjust snaps setting.
>
- Strider, członek ekipy ID z 1999 roku