ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Niby jest a ich niema .. sciany podlogi i modele

Siwy

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-22 20:37:49

No ostatnio robie mapki i mam problem. Robie mapke scianki, podloga itd. wchodze do q3 no i tu sie zaczyna skok w bok i spadam w dul (Podloga niedaje oparcia). Taki sam problem tez jest z niektorymi scianami .. czytalem kurs gtkRadianta i nic tam nieznalazlem na ten temat dlatego pisze ... Prosze o pomoc
PS. To samo tez jest z modelami ..:/

S[#00000#]![/color]wy

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-22 22:35:17

Zrobiles blok z textury nonsolid - tak juz jest , taka musisz oblozyc fullclipem - lub ocaulkowac od spodu...

Zkladaj bloki ze stabilnych textur (bez bialej ramki, jak wcisniesz T).

Aby nie przenikac przez modele - musisz wsadzic w nie clipa - common/clip(weapclip, fullclip).

Ewentualnie pozycje startowa postawiles poza mapa...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-26 12:12:42

innych opcji chyba nie ma ...
Czytał Lucjan Szołański