ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Nie widze serwerow Warsaw #1

st1l

Gravatar

Od: 2008-06-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-10 23:43:14

Witam nie wiem co jest grane ale od kilku dni nie wiedze serwerow PL #1 a wszyskie inne sa widoczne macie tak samo ?

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-06-11 07:50:14

Ta, nikt nie wie wtf =o

=)

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-06-11 07:55:35

pewnie knorr nie oplacic abonamentu za czerwiec :O

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

Razor

Od: 2002-02-14

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-06-11 12:01:06

ja tam nie gram na PL serwerach bo sa zjebane! co chwile padaja i wywala wszystkich...co to za gra gdy nagle wszyscy z serva leca :) porazka...

Be yourself no matter what they say

... ]|[ www.quake.net.pl ]|[ ...

Razor.HMPG

QuakeLive: razorsl

juNtal

Gravatar

Od: 2009-06-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-11 12:11:24

U mnie tak samo jest problem z serwerami PL z #2 tak samo mnie wywala i widze ze nie tylko mnie a myślałem ze cos mam c cfg a np DE wszystko jest ok mam nadziej ze to poprawia i wszystko bedzie dobrze hulać

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-06-11 12:40:38

servery #1 znajdują się w niemczech a nie w warszawie. w wawce #2.

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-06-12 05:47:18

Razor napisał:
> ja tam nie gram na PL serwerach bo sa zjebane! co chwile padaja i wywala wszystkich...co to za gra gdy nagle wszyscy z serva leca :) porazka...
Akurat #1 działały bez problemów (no jedynie neo miało lagi).

=)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-06-12 08:19:06

bloodpa1nt napisał:
> Razor napisał:
>
>
> > ja tam nie gram na PL serwerach bo sa zjebane! co chwile padaja i wywala wszystkich...co to za gra gdy nagle wszyscy z serva leca :) porazka...
>
>
> Akurat #1 działały bez problemów (no jedynie neo miało lagi).
dokładnie ;x

inzz

Od: 2008-03-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-19 10:12:50

Nie bede zakladac osobnego tematu wiec napisze tutaj. Czy podskoczyl wam ping na w#2? Zwykle mialem w okolicach 60 ( tak wiem chujowy provider "Multimedia" nie polecam ), natomiast od wczoraj mam w okolicach 100. Z tego co wiem kumplowi tez podskoczyl. Czy wy tez zauwazyliscie taki cos?

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-06-19 10:36:24

INEK napisał:
> Zwykle mialem w okolicach 60 ( tak wiem chujowy provider "Multimedia" nie polecam )
Lol... akurat oni się spisali na medal jeśli chodzi o serwy PL#1/#2. Jak tylko dodali Polskie serwy to miałem lagi wpytę, napisałem do gościa, który nazywał siebie przedstawicielem tego szwabskiego hostera - podałem mu pingi, providera itd. i na następny dzień na PL miałem ~30 i tak mam do tej pory...

=)

juNtal

Gravatar

Od: 2009-06-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-19 11:11:36

Nic takiego nie zauważyłem na #2 pingi mam takie same ale natomiast pojawiły się serwery #1 PL i coś zamiksowali i mam pingi 30 a miałem przedtem 80 ale coś pakiety trace bo pojawiaja sie te kreski pionowe

inzz

Od: 2008-03-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-19 12:01:16

Cytat z posta - autor: bloodpa1nt
> INEK napisał:
>
>
>
> > Zwykle mialem w okolicach 60 ( tak wiem chujowy provider "Multimedia" nie polecam )
>
>
>
> Lol... akurat oni się spisali na medal jeśli chodzi o serwy PL#1/#2. Jak tylko dodali Polskie serwy to miałem lagi wpytę, napisałem do gościa, który nazywał siebie przedstawicielem tego szwabskiego hostera - podałem mu pingi, providera itd. i na następny dzień na PL miałem ~30 i tak mam do tej pory...

Powiadasz, ze masz tez mm? Widze, ze masz koneksje :D Szepnij do nich slowo i moze tez mi poprawia ;)))