Witam
Po stworzeniu nowej mapy .bsp przekonwertowałem mapkę na .aas lecz ku mojemu zaskoczeniu boty stoją w miejscu...
nie potrafię sobie z tym poradzić.. co zrobić aby boty reagowały jak na standardowych mapach z quake 3 ?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Witam
Po stworzeniu nowej mapy .bsp przekonwertowałem mapkę na .aas lecz ku mojemu zaskoczeniu boty stoją w miejscu...
nie potrafię sobie z tym poradzić.. co zrobić aby boty reagowały jak na standardowych mapach z quake 3 ?
Jeśli kompilujesz przez q3map2 to musisz dodać do bspc opcje -optimize -forcesidesvisible.
BSPC version 2.1h, May 6 2001 16:15:03 by Mr Elusive
threads = 1
unknown parameter -ext
Usage: bspc [- [- ...]]
Example 1: bspc -bsp2aas d:\quake3\baseq3\maps\mymap?.bsp
Example 2: bspc -bsp2aas d:\quake3\baseq3\pak0.pk3\maps/q3dm*.bsp
Switches:
bsp2aas = convert BSP to AAS
reach = compute reachability & clusters
cluster = compute clusters
aasopt = optimize aas file
output = set output path
threads = set number of threads to X
cfg = use this cfg file
optimize = enable optimization
noverbose = disable verbose output
breadthfirst = breadth first bsp building
nobrushmerge = don't merge brushes
noliquids = don't write liquids to map
freetree = free the bsp tree
nocsg = disables brush chopping
forcesidesvisible = force all sides to be visible
grapplereach = calculate grapple reachabilities
BSPC run time is 0 seconds
Robię wszystko poprawnie tylko za każdym razem jest problem z parametrem "-ext" Proszę o pomoc