ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Niestandardowe dzwieki w Q3

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-02-28 16:14:42

Pytałeś, czy się da. Powiedziałem, że tak i powiedziałem co jest do tego potrzebne + co o tym sądzę.

Ale umiem i nie zrobię, więc po jaką cholerę odpowiadałem dlaczego to trudne i NIE dostępne w normalnym q3? Bywa, że sam nie rozumiem swych decyzji, pewnie zakładałem że nie zachodzi związek między przekazaniem informacji a chęcią do zastosowania tychże. Żałuję, że napisałem tamtego posta. :

I nie wiem czya zauważyłeś, ale respektuję Twoje prawo do posiadania dowolnej opinii.

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

ButcheR

Gravatar

Od: 2007-07-22

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-02-28 16:41:04

"parsować zewnętrznym programem output z konsoli i na podstawie odstępów czasowych 'kazać' kłejkowi odtwarzać wybrane dźwięki. Nie jest to jakoś kosmicznie trudne"

czyli co??

juz zostawmy to z UT, byle te excellenty byly wtedy wypowiadane kiedy powinny byc, a nie spoznione....

podobnie tyczy sie impressive

snopek123

Gravatar

Od: 2009-01-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-28 16:50:04

A może jak jest on nagrany to jest mały odstęp czasowy na początku? A może ty masz lagi, albo mało fps?

mapy moje:
noob-phantasm2

ButcheR

Gravatar

Od: 2007-07-22

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-02-28 18:36:47

snopek123 u kazdego jest tak ze sa spoznione jesli sie robi ich pare pod rzad

snopek123

Gravatar

Od: 2009-01-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-02-28 19:54:14

Niewiem jak to jest bo gram bez głosu. Najwyżej jakieś piosenki. Czasem na defragu słucham jak skacze, ale niektóre z dźwięków są już nagrane sekundę później od zaczęcia nagrywania.

mapy moje:
noob-phantasm2