ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Niestandardowe textury..

Tiger224

Gravatar

Od: 2007-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-01 11:45:15

Witam potrzebuje komedn zeby utworzyc niestandardowe sciany w quake 3. Znaczy takie kolorwe ale zeby nie byly za ciemne ani za jasne. Pozdro i dzieki

QUAKE 3 ARENA RZĄDZI

Lech

Od: 2007-11-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-01 11:51:08

spróbuj rozmyc r_picmip ale ja polecam Ci zmienić pprostu tekstury i na własne kolory zrobić

ujta ujta pocałujta w dupę wujta

Tiger224

Gravatar

Od: 2007-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-12-01 12:04:49

r_picmip nic nie daje i wlasnie pytam sie jak to zrobic. LUb abyscie dalimi gotowe textury

QUAKE 3 ARENA RZĄDZI

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-01 12:17:33

Jak w tej piosence: "coś tam, coś tam chodź pomaluj mój świat".
Po co Ci takie tekstury? Musiałbyś każdą teksturę pokolorować, która jest na mapie. Można uzyskać kolorowe ściany komendami:

r_mapOverBrightBits 24

r_overBrightBits 1
Zamiast 24 powstawiaj różne wartości nie wiem może 36 może 64, pokombinuj, a uzyskasz efekt dyskoteki.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-01 12:31:57

Sprobuj wartosci ujemne ;p O ile pamietam dawalo to "ciekawy" efekt. Inna sprawa, pokombinuj z r_lightmap 1, r_vertexlight 0, w polaczeniu z wspomnianym r_overbrightbits na minusie.

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-12-04 17:13:04

i wszystko w temacie,  a przy okazji info dla autora tematu - dałbyś screena o co Ci chodzi i dostałbyś info od ręki.
topic closed

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **