Witam potrzebuje komedn zeby utworzyc niestandardowe sciany w quake 3. Znaczy takie kolorwe ale zeby nie byly za ciemne ani za jasne. Pozdro i dzieki
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Witam potrzebuje komedn zeby utworzyc niestandardowe sciany w quake 3. Znaczy takie kolorwe ale zeby nie byly za ciemne ani za jasne. Pozdro i dzieki
QUAKE 3 ARENA RZĄDZI
spróbuj rozmyc r_picmip ale ja polecam Ci zmienić pprostu tekstury i na własne kolory zrobić
ujta ujta pocałujta w dupę wujta
r_picmip nic nie daje i wlasnie pytam sie jak to zrobic. LUb abyscie dalimi gotowe textury
QUAKE 3 ARENA RZĄDZI
Jak w tej piosence: "coś tam, coś tam chodź pomaluj mój świat".
Po co Ci takie tekstury? Musiałbyś każdą teksturę pokolorować, która jest na mapie. Można uzyskać kolorowe ściany komendami:
r_mapOverBrightBits 24
r_overBrightBits 1
Zamiast 24 powstawiaj różne wartości nie wiem może 36 może 64, pokombinuj, a uzyskasz efekt dyskoteki.
Sprobuj wartosci ujemne ;p O ile pamietam dawalo to "ciekawy" efekt. Inna sprawa, pokombinuj z r_lightmap 1, r_vertexlight 0, w polaczeniu z wspomnianym r_overbrightbits na minusie.
i wszystko w temacie, a przy okazji info dla autora tematu - dałbyś screena o co Ci chodzi i dostałbyś info od ręki.
topic closed
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **