Mam 1.32 i nigger wpisane w konsoli lub z polecenia say wyświetla się na ekranie. Dodam, że testowałam w localu, więc może być jeszcze istotne, czy gra na inecie, czy nie.
Mav9l1ty: id już dawno opublikowało tą część kodu, która odpowiada za połączenia sieciowe (poza samą warstwą komunikacyjną jest cała warstwa generowania paczek z danymi o stanie areny), mechanikę gry i interfejs użytkownika. Jeśli coś nie jest blokowane z zewnątrz (przez inny program), to blokada musi się odbywać w warstwie sieciowej (mało prawdopodobne, przeczy wszelkim praktykom programistycznym) lub UI (bardzo prawdopodobne, ale tutaj tego nie ma).
Co do odwołania do niepublicznej części Q3 - jak napisałam wcześniej odwołanie to nie może zablokować dalszego przetwarzania wpisanego polecenia. Bardziej obrazowo mówiąc: to czy rodzice Cię złapią na paleniu w południe nie ma znaczenia, czy o 18 zjesz kolację. ;)
[EDIT]
Już wiem dlaczego nie ma tego w kodzie (choć nie mam pojęcia dlaczego u mnie w 1.32 nigger wyświetla się). Kod z FTP id to wersja 1.17. I wszystko (prawie) jasne. :) Kod 1.27, 1.29h i 1.32 ma włączoną TA (a ja chciałam kod bez TA).