Hmm, zrobiłem sobie mapkę do ctfa, a ponieważ zwykle mapki do ctfa są symetryczne przynajmniej do 1 osi, to zrobiłem połowę, a drugą połowa miałem zamiar skopiować, obrócić i pozmieniać textury z koloru niebieskiego na czerwony, triggery itp.
Więc skopiowałem i od tego momentu zaczęły sie problemy. Nie jest już leaked ale przy kompilacji wyskakuje mi tak:
Entity 0, Brush 637: mirrored plane
FloatPlane: bad normal
FloatPlane: bad normal
FloatPlane: bad normal
FloatPlane: bad normal
Entity 0, Brush 637: mirrored plane
Entity 0, Brush 1233: mirrored plane
Wszystko potem sie dalej normalnie kompiluje mimo że jeszcze robie bez światła kompilacje, a potem w grze prawie na całej mapie mam efekt taki jak patrze w dziure na mapie leaked (rozmywa textury)
kiedy dam r_fastsky 1 to w miejscu tych rozmyć zamiast normalnych textur są czarne... Help!