ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

No i co to ma być???

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 11:58:56

Hmm, zrobiłem sobie mapkę do ctfa, a ponieważ zwykle mapki do ctfa są symetryczne przynajmniej do 1 osi, to zrobiłem połowę, a drugą połowa miałem zamiar skopiować, obrócić i pozmieniać textury z koloru niebieskiego na czerwony, triggery itp.
Więc skopiowałem i od tego momentu zaczęły sie problemy. Nie jest już leaked ale przy kompilacji wyskakuje mi tak:
Entity 0, Brush 637: mirrored plane

FloatPlane: bad normal

FloatPlane: bad normal

FloatPlane: bad normal

FloatPlane: bad normal

Entity 0, Brush 637: mirrored plane

Entity 0, Brush 1233: mirrored plane
Wszystko potem sie dalej normalnie kompiluje mimo że jeszcze robie bez światła kompilacje, a potem w grze prawie na całej mapie mam efekt taki jak patrze w dziure na mapie leaked (rozmywa textury)
kiedy dam r_fastsky 1 to w miejscu tych rozmyć zamiast normalnych textur są czarne... Help!

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 18:10:57

plz niech mi ktoś pomoże nie wiem co zrobić :(

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-08 18:17:25

Entity 0, Brush 637: mirrored plane itd., tam gdzie ci pokazuje numeki brushów to musisz je znaleźć i poprawić/usunąć. Choć ja te komunikaty częto ignorowałam i nigdy nie było żadnych błędów w q3.
Na to rozmywanie textur czasami pomaga zaznaczenie całej mapki skopiowanie i wklejenie w inny plik *.map.

vOrT

Gravatar

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 18:24:55

thx myslalem ze nikt mi nie odpisze :)
A jeszcze jedno jak mam odnaleść ten brush? :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-08 18:31:41

W menu misc/find brush. Tam piszesz numery podane podczsas kompilacji.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-08 23:39:53

zaznaczanie calej mapki: I przy nie zaznacznonym zadnym brushu. przy zaznacznonym odwraca zaznaczenie :)

a moze wyjechales poza dopuszczalna granice mapki?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-02-09 06:19:57

> Entity 0, Brush 637: mirrored plane
>
> FloatPlane: bad normal
>
> FloatPlane: bad normal
>
> FloatPlane: bad normal
>
> FloatPlane: bad normal

dziwny jest ten błąd.... ale rozwiązanie SzakaL powinno pomóc.

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook