LMB (left mouse button = lewy przycisk myszy). Rigthem wywołujesz menu.
1) Jak to nie mozesz zaznaczyc? Widzisz w ogole triggera żółtego?
2) Z głową, panie, z głową. Jak znasz gre, grałeś na wielu mapach, znasz technikę gry, to powinieneś potrafić rozłożyć w jakikolwiek sposób korytarze. Nie rób tylko żadnego bigboxa albo szkoły podstawowej w pizdowie górnym. Nie możne być ani za wysoka ani za niska. Musisz SAM, powtarzam S-A-M (nie, nie jak "Super Sam" od Społem, ale Ty sam, Twoja osoba, Twój mózg), tak rozmieścić mapę, żebyś po przetestowaniu jej w grze wiedział, że będzie się na niej dobrze grać. Że nie będzie trzeba godzinę szukać przeciwnika, ani nie będziecie znajdowali się na przeciwko siebie. Nikt Ci nie da konkretnych wskazówek. Jeżeli SAM NIE MASZ POMYSŁU, nie rób mapy, bo i tak NIKT NA NIEJ NIE ZAGRA!
3) Instrukcja robienia schodów:
Zrób nowego brusha o długośći np. 128 jednostek, 16 głębokości i 8 wysokości. Tworzysz go za pomocą lewego klawisza myszki (obrazek 1, 1) w którymś z widoczków 2d radianta, dopasowujesz w reszcie (obrazek 2, a, b, c), żeby wyglądało tak jak na moim obrazku 1. Skopiuj go naciskając (kiedy zaznaczony) spację (obrazek 1a, 2), lub kopiując ctrl+c (obrazek 1a, 3, 4), wklejając ctrl+v (obrazek 1a, 3, 5). Nowy bloczek pojawi się w tym samym miejscu, co stary (obrazek 2a), więc przesuń go trochę nad oryginał lewym klawiszem myszki (obrazek 1, 1), tak, żeby zrobił schodek (obrazek 2b). Następnie ponów czynności zaznaczając nawet po kilka "schodków" i tak masz całe schody. (obrazek 2c). Nie wiem, czy można dokładniej to opisać. Możesz to samo robić tworząc pojedyńcze schodki techniką z początku tej instrukcji.

obrazek 1

obrazek 1a

obrazek 2

obrazek 2a

obrazek 2b

obrazek 2c
Ludzie litości, wykażcie się chociaż odrobiną kreatywności i myślenia!