ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Nowa mapa - wersja alpha.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-04-06 21:37:39

Zapraszam do ściągania mojej najnowszej mapki. Nie ma ona jeszcze nazwy, jest praktycznie nieotexturowana, kiepsko oświetlona, ale na razie chcę popracować nad grywalnością, przede wszystkim nad item placementem i samym layoutem. Mapkę aktualnie wypada testować pod 1on1 i ffa, ale bardzo chętnie wysłucham porad, jak przerobić ją na zgrabnego 2v2 tdm :].

Nie narzekajcie na wygląd, bo w tej kwestii wszystko ulegnie zmianie. Komentarze bardzo mile widziane, ewentualnie proszę słać uwagi na maila.
Download - www.republika.pl/q3arena00/dade_test.zip[b]dAde_test[/b]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2005-04-07 11:00:04

Znasz juz moją opinie :D

Czekam na wersje prawie skonczoną.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-04-09 20:43:14

Przepraszam Was bardzo, ale tamten plik był "trochę" walnięty. Z pośpiechu nie sprawdziłem. Oto nowy pliczek:
www.republika.pl/q3arena00/dade_test.zip[b]dAde_test[/b]

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-04-10 00:21:37

Sick, dude... za duzo porno!

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-04-10 01:20:38

Ciiiiii... nie tak głośno, bo się ludzie dowiedzą co się tak naprawdę na mapce kryje i każdy zacznie ściągać ;P. LoL :D

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-19 11:12:49

fajna. deczko ciemno na gamma 1.6 ;) na 2v2 sie nada. przy light dawaj -cpma, efekt "starego" vertexowego swiatlowania :)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

sheva

Od: 2004-02-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-04-19 13:51:10

no bardzo fajnie mi sie gralo...jeszcze tylko zrobic ladne tekxturki i w pewnych miejscach dodac oswietlenie i bedzie git...GL dade:]
edit: mapka moim zdaniem na 1on1 jest troszke za duza, ale na 2on2 jest w sam raz:)

.:: DEFRAG MAP ::.

• McGrady_Run_v2

• PDM01_Dyzi0

• Dyzi0_Tower

• Dyzi0_Training

• Run_Dyzi0

• DZ0&LaM4

• jawol_run1
jaki telewizor wybrać:
http://telewizor.eu

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-04-29 21:48:50

Pewnie będę potrzebował dużo pomocy z item placementem do 2v2, więc bądźcie w pogotowiu :).

Kojarzycie to wysokie pomieszczenie z RL - w nim są teraz dwa poziomy do poruszania się, co sądzicie o tym, żeby obniżyć ten górny i dorzucić jeszcze jeden? Bo jest tam w sumie strasznie pusto, a same możliwości do poruszania się są dość skromne...

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-05-03 14:39:10

Podbijam temat i nabijam posta :]. Wrzuciłem nową wersję. Zmiany praktycznie tylko w jednym pomieszczeniu (z RL), gdzie zrobiłem ten pośredni poziom, o którym wspominałem.
Ponadto poprawiłem oświetlenie - na razie jest ambient, mapka jest w miarę równo oświetlona, więc na ciemne plamy nikt nie powinien narzekać ;).

Czekam na komentarze zwłaszcza związane z item placementem.

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-05-04 19:51:29

Koment do starszej wersji:
Do 1v1 mapa na pewno się nie nadaje, jest za rozległa, jeśli FFA/TDM to trzeba by gdzieś jednego powerupa zapodać. Moim zdaniem warto także zwiększyć ilość ammo do spamerskich broni.

Dodać jakieś ozdobniki, np. jakieś okna z widokiem poza mapę...

I czy naprawdę tak zajebiście się strzela rakietami do góry, a railem do dołu? Ludzie, pomyślcie trochę...

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-05-04 20:23:02

Cytat z posta - autor: [Vymmiatacz](%E2%80%99?id=users&details=2030%E2%80%99)
> I czy naprawdę tak zajebiście się strzela rakietami do góry, a railem do dołu? Ludzie, pomyślcie trochę...
>
>

Hmm... moim skromnym zdaniem pomyślałem i układ - rail na górze, rl na dole jest lepszy. Dlaczego?, pozostawiam do Twojego przemyślenia ;).
Poza tym będę chciał zrobić z tej mapki 2v2, więc item placement ulegnie drastycznej zmianie, a aktualny jest w sumie po to, aby się przyjemniej po mapie biegało i żeby - jakkolwiek - można było zagrać.

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-05-08 01:40:56

No ale ja naprawdę nie czaję, czemu RG ma być na górze, a RL na dole. Wyprowadźcie mnie z błędu...

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

d00mer

Od: 2005-01-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-05-11 21:52:48

o mapka bedzie spoko jak sie ja ladnie otexturuje  ogolnie spoko

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-05-17 23:18:39

Nowa wersja - KLIK

Zmiany:
- item placement
- layout

Do zrobienia jeszcze sporo, ale póki co proszę o komentarze dotyczące tej wersji.
Wydaje mi się, że w pomieszczeniu z RA, na dole na podłodze jest strasznie pusto i mam ogromną ochotę coś tam wrzucić, tylko nie wiem co, aby nie mieć jeszcze większych problemów z item placementem. Jakieś propozycje?