ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

OBROTY KAMERY

seen

Od: 2003-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-08 14:45:27

Mam pytanie: jak podczas oglądania demka dokonać obrotu kamery np. wokół osi gracza lub zmienic jej pozycję (chociażby w taki sposob jak na noclipie) czy potzrebne są jakieś specjalne configi?? słyszałem coś niecoś że takie rzeczy da się robić na defragu, ale czy da sie robić również na osp??

albreicht macht frag

rD-fiNito

Od: 2003-10-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-08 15:21:39

cg_cameraorbit \"1\" ?

qurnick.games.cz/reddevils/main.phprD
fiNito connected

fiNito: [green]Czemu wszyscy na orgu maja podpisy jakby wyciete z q3?[/color]

loki: [green]a nie wiem... moze taka teraz moda? :D[/color]

fiNito: [green]To jak wszyscy to ja tez :D[/color]

fiNito disconnected

seen

Od: 2003-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-08 15:43:59

no i co dalej wpisuję i nic...

albreicht macht frag

HaSu_Szlauf

Od: 2002-12-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-08 15:47:28

seen musisz zalatwic sobie mod Defrag 1.9. Df_demos_cameramode [n], to rozne ustawienia kamery. Można z nia zrobic praktycznie wszystko :>

Chaos to tylko inny rodzaj porządku - bardziej skomplikowany
WeFunk ownz ya!

seen

Od: 2003-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-08 15:52:17

tak też myślałem ale liczyłem że znajdzie się jakiś prostszy sposób... no i co z tym cg_cameraorbit 1 ?? To nijak nie działa...

albreicht macht frag

rD-fiNito

Od: 2003-10-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-08 17:24:29

Możliwe że cameraorbit jest tylko pod osp... Na Defragu nie patrzyłem...

qurnick.games.cz/reddevils/main.phprD
fiNito connected

fiNito: [green]Czemu wszyscy na orgu maja podpisy jakby wyciete z q3?[/color]

loki: [green]a nie wiem... moze taka teraz moda? :D[/color]

fiNito: [green]To jak wszyscy to ja tez :D[/color]

fiNito disconnected

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-08 17:26:36

heheh

cg_cameraorbit \"1\"

cg_cameraorbitdelay daj wieksze czy cos takiego dziala w demach pod osp na 100 proc:) musi dzialac

mises.org / marksdailyapple.com

Hakan

Od: 2002-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-08 18:06:15

cg_thirdperson 1

cg_thirdpersonrange \"odleglosc\"

cg_thirdpersonangle \"kat\" 0-360
i napisz se skrypta ktory zmienia kat co np. 5 stopni albo poszukaj konfigow noxis, ktorych uzyli przy Fragaddict

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-09 10:18:39

DF 1.9 i katalog \'docs\' z tonami txt, w ktorych jest absolutnie wszystko wyjasnione (takze to czego wyjasnic sie nie da ;p) lub skrypt - chociazby q3arena.gry.wp.pl/ptc/zip/matrix.rarten

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-09 11:24:06

yo, emku nie wiesz moze jak zrobic zeby przelaczyl pova w demkach za pomoca defraga, wiem ze da sie cos takiego zrobic i czytalem kiedys o tym ale mi nie wyszlo, jezeli wiesz, moglbys tu wytlumaczyc nam?:)

mises.org / marksdailyapple.com

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-09 11:41:49

> yo, emku nie wiesz moze jak zrobic zeby przelaczyl pova w demkach za pomoca defraga, wiem ze da sie cos takiego zrobic i czytalem kiedys o tym ale mi nie wyszlo, jezeli wiesz, moglbys tu wytlumaczyc nam?:)

ehh... docs, docs i jeszcze raz docs - po cholere autorzy sie tylenapisli? Zebym ja to teraz przekladal na polski?...
[b]docs/readme-[DemoCams].txt[/b]

[i]

  1. Tracking Other Players

The Demo Cams can track other players, besides the main player that was recorded in the demo. Note, however, that this does not always work - it depends on if the other player that you want to track is technically visible to the main player (described as being inside the PVS). If the other player is in the PVS, then this player may be tracked. This is done by setting the df_mp_TrackPlayerNum to the desired player number. To get a list of the player numbers, in the console (ingame) type:
\info players
This will list the players and their numbers. Then just set the df_mp_TrackPlayerNum to the proper number. If the other player is not in the PVS, the cam will track the main player. The default value for this var is \"-1\", which tells the system to track the main player. Note that usually the main player has an ID of \"0\", so setting the var to 0 usually is the same as leaving it on -1.
Useful binds:
bind uparrow \"varMath df_mp_TrackPlayerNum + 1\"

bind downarrow \"varMath df_mp_TrackPlayerNum - 1\"
Lets you switch between players by pressing up/down arrows.
*** NOTE: If you are trying to view a demo from a different player\'s point-of-view, but are just looking to get the normal first person view, use the df_demos_CameraMode 11 (DC_CAMERAMODE_NORMALWITHOFFSETS)

[/i]
Chyba wszystko jasne, w razie czego dopiero po przeczytaniu tegoz pytac to pomoge jak bede mogl...
*Tip: poczytajcie dokladniej ten plik - m.in. o \'camera mode\'...

seen

Od: 2003-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-09 18:15:35

luzzz ... miałęm cos zjechane z q3 (nie wiem co czemu i jak) ale dałem restarta enginu i poszło.. ładnie sie wszystko kręci.. a na defraga i tak sie przerzucę... :)

albreicht macht frag

rD-fiNito

Od: 2003-10-30

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-09 23:33:55

Jak chcesz film robić, to tylko przez defraga, jeśli chcesz mieć ciekawsze efekty, bo w osp możesz tylko thirdperson włączyć, obrócić i oddalić, a w defragu to by nie starczyło mi czasu do jutra żeby wypisać możliwości...

qurnick.games.cz/reddevils/main.phprD
fiNito connected

fiNito: [green]Czemu wszyscy na orgu maja podpisy jakby wyciete z q3?[/color]

loki: [green]a nie wiem... moze taka teraz moda? :D[/color]

fiNito: [green]To jak wszyscy to ja tez :D[/color]

fiNito disconnected

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-10 15:27:14

heh no tak ale jezeli chodzi o robienie filmu z normalnego widoku to OSP bo ma duzo wiecej komend i HUDa normalnego:)

mises.org / marksdailyapple.com

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-10 15:47:12

> heh no tak ale jezeli chodzi o robienie filmu z normalnego widoku to OSP bo ma duzo wiecej komend i HUDa normalnego:)

wiecej komend w porownaniu do czego?... Defraga? lul... poczytaj sobie co mozna zrobic w df\'ie z uzyciem kilkuset komend dot. zgrywania klatek.

BTW: Te replaye to niezle cacko, tylko trzeba umiec tego uzywac, a oprocz ustawiania kamer w q3 trzeba jeszcze \'linkowac\' wszystkow pliku cfg - troche roboty jest, ale efekty moga byc naprawde kozackie...

kmeco

Od: 2003-03-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-10 15:52:48

defrag chopie... defrag ! [10]
ale o tey komendzie pod osp tey...orbit costam nie słyszałem [3]

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-11-10 21:39:17

nie trzeba daleko siegac, cg_enemymodel , cg_enemycolors - takich komend nie ma w defragu , albo np. jak ktos chce zrobic filmik ze statusbarem i tymi innymi no to musi w OSP robic bo nie ma takich HUDow jak w osp defrag, komendy na zmniejszanie czcionek to nie wiem bo nie znam dokladnie defraga, ja nie mowie ze replaye do defraga to syf, bo rzeczywiscie cos pieknego i sam tego uzyje w swoim filmie ale ja zawsze jezeli zgrywam widok normalnie bez thirdpersonow i zadnych innych bajerow, to uzywam OSP, emku jesli masz czas to napisz mi cos ciekawego o defragu bo czytalem te rozne .txt no ale nie znalazlem nic dla mnie interesujacego oprocz zabawy z komenda df_demos_cameramode, nie wiem, moge sie mylic bo nie znam defraga tak dobrze jak ty

mises.org / marksdailyapple.com