ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Oczojebna spawarka i matowe enemy modele...

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-14 21:32:07

Jak to zmienic?Mam strasznie oczojebna spawarke i matowe enemy modele....

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-09-15 00:05:24

Zdefiniuj pojęcie \"oczojebna\". W ogóle jakoś mało precyzyjne pytanie. Konkretnie trzeba pytać. Najlepiej podaj link do screenshota, i wtedy każdy będzie mógł zobaczyć, o co ci chodzi. A na razie to tylko takie rozwiązania:

spawarka - wyłączyć widok broni

modele - podkręcić ostrość w monitorze

:D

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-15 00:55:29

r_picmip wiekszy niz 5 i

cg_altLightning 2 - wtedy nie bedzie lg mrugac jesli to jest dla ciebie oczojebne :P
no a co do modeli to chyba powinienes zwiekszyc r_intensity zeby modele byly jakos bardziej nasycone kolorami :d yyy tak mysle:p

v1n5

Od: 2003-01-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-09-15 13:07:37

najlepiej zrob sreen i tu go wstaw lub podaj link bedzie wiadomo o co biega a nie takie gdybanie

Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!

MUCHZILL4

Od: 2003-05-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-15 13:50:34

już już już :) sa screeny - na nr 1 widac jak jest a na nr 2 widac jak ma byc :)

1.

[img]www.republika.pl/clandf/1.jpg[/img]

2.

[img]www.republika.pl/clandf/2.jpg[/img]

They'll see us waving from such great heights,

'come down now,' they'll say

But everything looks perfect from far away,

'come down now,' but we'll stay...

amir

Od: 2003-07-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-15 20:14:03

cg_altlighting albo cg_oldlighting cos takiego i na koncu jakas cyfra 1 albo 2 :P

SiD

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-16 20:43:35

ta spawara nie jest oczojebna - ale jak chcesz na picmipie aby wygladala normalnie to cg_nomip 1 -1 czy cos takiego

dokumentacje masz przecie :D

Knowledge is power, guard it well.

v1n5

Od: 2003-01-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2003-09-18 00:39:20

to jest normalna spawara stary! nie wiem co w tym oczojebnego, ale to twoj problem wiec dla ciebie moze byc nawet oczojebna :) odpisz czy te komendy ci pomogly, jesli tak to chyba /close?

Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-18 00:48:03

eeee teraz zauwazylem ze na pierwszym skrinie jest cg_altlighting 1 a na drugim cg_altlighting 0 :)
lol :e

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-19 17:24:59

cg_nomip 255 zeby nie byla \"oczojebna\"

, a cg_altlightning przelacza spawarke miedzy klasyczna / promodowa

enemycolor ustaw sobie zielony , zolty lub seledynowy (2,3 lub 5) i podbij troche r_intensity i r_gamma.

odi profanum vulgus et arceo

r9t

Gravatar

Od: 2003-05-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-20 22:28:29

Jak zrobic taka hujowa grafike? (taka jak na tym skrinie)

wentyloddetki

Od: 2003-01-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-24 14:15:04

r_picmip 8

Podobno taki napis widniał w pewnej jednostce wojskowej

Zebranie ktore miało sie odbyć przed kościołem odbedzie sie za kościołem , a po kościele przed kosciolem.
Kobieta raz puszczona puszcza się stale!
Podstawowe prawo fizyki!

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-25 19:22:33

cg_enemycolors iiii lub 2222

cg_altlightning 2

[b]cg_nomip 1[/b]