ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ODC ...

d4rq000z

Od: 2002-03-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-07-14 11:43:33

Bo to moj topic. A ja sobie niezycze zeby mi tu KTOS COKOLWIEK PISAL !=] Zrozumiano?:P=]:O

maRwin

Gravatar

Od: 2004-07-21

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-21 23:39:06

mam nadzieje ze bedzie jeszcze jakis turniej w tarnowie [25] bo bede mial blisko [20]

maRwin

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-07-25 13:32:48

szkoda ze mieszkam w misteczku w ktorym jest 1 turniej w roku :(((

markolm

Od: 2003-11-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-23 00:31:34

> szkoda ze mieszkam w misteczku w ktorym jest 1 turniej w roku :(((

fajnie ze masz jakis turniej w miescie :)

Do You really think you can beat us?

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-08-23 19:22:04

no, wlasnie, a macie cafejki w miescie =F? bo ja nie mam zadnej

forest

Od: 2003-12-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-08-24 17:37:39

byla taka jedna cafejka, 4 kompy w niej staly i tam z qmplem kiedys przynieslismy plytke z q3 i zainstalowalismy, to na drugi dzien mlodzi nacinali ostro :D pozniej mielismy kogo jechac 2v2 :D ale teraz koles zamknal bo mu dochodow nie pzynosila :(

uk.forest

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-08-28 10:15:18

> szkoda ze mieszkam w misteczku w ktorym jest 1 turniej w roku :(((

fajnie ze masz jakis turniej w miescie :)

No fajnie maja :x

be'Pawuj

Lotto wyniki

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-26 21:34:21

1 ktorego juz nie ma :(

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-09-26 21:57:05

u mnie w mieście sie nic nie dzieje i tyle

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-09 10:59:56

Bedzie kiedys nastepna edycja ODC? :>

be'Pawuj

Lotto wyniki

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-09 22:43:04

> u mnie w mieście sie nic nie dzieje i tyle

u mnie kiedyś był turniej w osiedlowej cafe :o a tak to robiliśmy sobie ppo lanie 1 v 1. W każdej edycji było 20 osób zapisanych :P

obni

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-10 18:19:00

moglbys tutaj nie nabijac :D

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-12 14:41:22

> Bedzie kiedys nastepna edycja ODC? :>

??? :>

be'Pawuj

Lotto wyniki

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-12 17:36:11

co to robisz ?

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-12 21:38:50

> co to robisz ?

a co Ci chodzi ins :D?

obni

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-12 21:43:05

własnie nie wiem a ty wiesz ?

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-12 21:48:53

> własnie nie wiem a ty wiesz ?

pytałem się o nowa edycje ODC :o ale jak ash\'a niema to będzie mały problem :(

obni

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-12 21:57:20

nom moze cos byśmy cos z mof\'em zadziałali ale czy on by chciał

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-12 22:15:15

> nom moze cos byśmy cos z mof\'em zadziałali ale czy on by chciał

jakie byśmy :P ja sie nie podejmuje bo nie mam doświadczenia i nikt mnie nie chce :D

obni

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-13 13:29:43

Nie mam czasu, przykro mi.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-13 23:11:52

w sumie ja tez no i wszystko jasne :)

obni

Od: 2002-03-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-15 16:59:37

> w sumie ja tez no i wszystko jasne :)

ciekawe czy by sie znalazł jakiś sponsor :|

obni

inside

Od: 2003-01-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-17 09:18:06

mowisz o mnie ? :DD

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-10-17 12:39:47

rotfl, fajnie se gadacie =ASD