ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Odleglosc szlyszanego dzwieku

Alojzy87

Gravatar

Od: 2003-01-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-19 00:59:32

Wstawiam sobie Target_Speaker a potem slychac na drugim koncu mapy ten dzwiek jet jakas mozliwosc ustawienia odleglosci szlyszenia dzwieku

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-02-19 10:16:13

Spróbój wcisnąc \'looped-on\' w spawnflags.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-02-19 13:35:39

SzakaL: looped to powtarzanie, zapętlanie dzwieku, co robi, ze dzwiek gra caly czas. Jemu raczej chodzilo o odleglosc, ale co do tego, to nie da sie chyba samemu okreslic glosnosci. Jesli to jest twoj dzwiek, to mozesz go sobie zedytowac i zmniejszyc sile glosu. Np. u mnie w \"Łazience\" było radyjko z którego szła piosenka majkela - było to słychać do okolic pralki, 1/3 wanny...
Aha, mozesz tez sprawdzic, czy nie masz zaznaczonego \"global\" w opcjach target_speakera

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook