To ze nie wszystko jest na stronie, to nie znaczy ze nie ma tego na forum. Udaj sie tu:
Newbies - np. ten topic: Pady. Pare razy tam wyjaśniałam jak skakac, aby skakac szybko - takie glowne zasady... Np.
Szybki ruch mysza - dotykasz pada, i juz wlasciwie powinienes miec ustawiony wlasciwy kat patrzenia
mysza.
Dla orietacji pomocne moze byc df_chs1_draw 1 i df_chs1_info2 40 (spowoduje pokazywanie katow). Staraj sie aby na cos1, druga liczba maksymalnie wynosila okolo 30 (lub -30, zalezy od strony). Od 30 do -30.
Nie trzymaj skoku zbyt dlugi czas. Skocz w momencie dotkniecia pada - jednoczesnie zmien wtedy kierunek strafy i kierunek patrzenia.
Bajka jest to, ze im dalej, tym kat patrzenia musi byc wiekszy. To ruch ma byc szybszy. Im jestes dalej, tym szybciej musisz machac mysza.
Zmiana ma byc co 1 pad, nie co 2... Co 2 i wiecej (multibeat) skuteczniejsze jest tylko na wyzszych predkosciach ... 1300+.
Jak jestes na blue to airchange narazie cie nie dotyczy - ale powinienes sie uczyc ... Po pierwszym padzie, nie zmieniasz strafy - robisz to w najwyzszym punkcie lotu pomiedzy pierwszym a drugim padem - jednak jak wspomnialam, poki co nie zawracaj sobie tym zbyt mocno glowy... Wszystko jest opisane przez Inoxa tutaj.
Co do tunelu, nie chce cie zalamac, ale te predkosc mozna juz miec po 8 skokach.
Co do demek w tunelu - jak interesuje cie HB - moje sa tu:
grid2[mdf.vq3]00.58.768(SzakaL.Poland).dm_68 na tej mapie - grid2 - szerszy, milszy w grze tunel.
Szak(cos1_beta7b-grid-2655).dm_68 - cos1 tunel.
One beat (ten tak zwany normal) - polecam jego demka:
Dray2k - 3300+ - mapa tez grid2.