ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Odnosnie strony ptc.

junqer

Od: 2005-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-13 14:54:55

Wstapilem ostatnio na strone ptc, poczytalem artykuly zassalem defraga, troche pogralem i mi sie spodobalo, tylko mam juz pierwsza klode pod nogami, a mianowicie ma ktos na skladzie demka z technikami skakania/"rozwijania kosmicznych predkosci". Tam w artykulach prawie wszystkie linki sa juz przestazale. Z artykulu cos tam niby zrozumialem bo udalo mi sie rozwinac calkiem mila predkosc na cos1_beta7b (1207u) w tym tunelu. Ale jezeli juz chodzi o pady to jest gorzej, niemoge nigdy doskoczyc do ostatniego niebieskiego pada.
Troche zamieszalem, chodzi mi o to, czy ktos moglby mi nagrac demka (najlepiej w tym tunelu na cos1_beta7b) z technikami skakania-biegania.

Ps. Udalo mi sie rozwinac ta predkosc technika normal, na przemian strefy i machanie myszka :p
Ps2. Z jaka predkoscia leci rakieta?

Na sali od nas jest tu trzech - Lysy, ja i Anaka.

Kazdy z nas w reku trzyma noz - slinia sie poderzniete gardla.

1|LaM4

Od: 2003-03-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-13 15:58:51

rakieta - 900 ups
a co do technik skakania to juz byla cala masa poradnikow i demek, poszperaj na forum i cwicz :)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-13 18:06:42

To ze nie wszystko jest na stronie, to nie znaczy ze nie ma tego na forum. Udaj sie tu:

Newbies - np. ten topic: Pady. Pare razy tam wyjaśniałam jak skakac, aby skakac szybko - takie glowne zasady... Np.

Szybki ruch mysza - dotykasz pada, i juz wlasciwie powinienes miec ustawiony wlasciwy kat patrzenia mysza.
Dla orietacji pomocne moze byc df_chs1_draw 1 i df_chs1_info2 40 (spowoduje pokazywanie katow). Staraj sie aby na cos1, druga liczba maksymalnie wynosila okolo 30 (lub -30, zalezy od strony). Od 30 do -30.
Nie trzymaj skoku zbyt dlugi czas. Skocz w momencie dotkniecia pada - jednoczesnie zmien wtedy kierunek strafy i kierunek patrzenia.
Bajka jest to, ze im dalej, tym kat patrzenia musi byc wiekszy. To ruch ma byc szybszy. Im jestes dalej, tym szybciej musisz machac mysza.
Zmiana ma byc co 1 pad, nie co 2... Co 2 i wiecej (multibeat) skuteczniejsze jest tylko na wyzszych predkosciach ... 1300+.
Jak jestes na blue to airchange narazie cie nie dotyczy - ale powinienes sie uczyc ... Po pierwszym padzie, nie zmieniasz strafy - robisz to w najwyzszym punkcie lotu pomiedzy pierwszym a drugim padem - jednak jak wspomnialam, poki co nie zawracaj sobie tym zbyt mocno glowy... Wszystko jest opisane przez Inoxa tutaj.

Co do tunelu, nie chce cie zalamac, ale te predkosc mozna juz miec po 8 skokach.

Co do demek w tunelu - jak interesuje cie HB - moje sa tu:

grid2[mdf.vq3]00.58.768(SzakaL.Poland).dm_68 na tej mapie - grid2 - szerszy, milszy w grze tunel.

Szak(cos1_beta7b-grid-2655).dm_68 - cos1 tunel.

One beat (ten tak zwany normal) - polecam jego demka:

Dray2k - 3300+ - mapa tez grid2.

afi

Od: 2002-12-17

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2005-09-13 21:16:22

trza zmienic to powiedziadlo z "cyganka prawde ci powie" na "Szakalka prawde ci powie" jak nic [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)

W tym życia błędnym kole niż płakać, smiać się wolę, nie wpadam w melancholię, choć ostry krzew ukole w tym życia błędnym kole.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-09-13 21:56:11

cholerna racja [](//htmlarea/images/smiles/12.gif)

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-09-13 23:16:24

Szake0r - jako link do grid 2 podałaś adres boarda. Tutaj poprawne linki:
http://defrag.own-age.com/maps/g/grid2.pk3
http://www.funender.com/defragmaps/grid2.pk3/
Z map do ćwiczenia skoków (i nie tylko) polecam: jjm i jjm2. Mapki dostępne tu:
http://defrag.own-age.com/maps/j/jjm.pk3
http://defrag.own-age.com/maps/j/jjm2.pk3

Edit. Nie chce mi sie pisac nowego posta, dzieki za poprawienie Demonku.
/Szak.

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher