ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Optymalizacja ustawien na neta

T-1000

Od: 2003-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-23 23:58:42

Hi
Plz napiszcie jak najlepiej zoptymalizowac ponizsze komendy jezeli chce grac na necie mam neo 640kb/s:
rate "?"

snaps "?"

cl_maxpackets "?"

cl_Allowdownload "?"

cl_timenudge "?"

cl_maxping "?"
jeszcze coś ? thx za odpowiedzi.

Get Out [33]

pent1um

Od: 2002-07-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-24 00:01:15

rate 10000

snaps 40-60

cl_maxpackets 60

cl_allowdownload 0

cl_timenudge 0

cl_maxping wtf?

This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-24 00:01:42

Nazywam sie Bubu tzn taki mam nick :P

Mam takie same neo jak Ty i gram na:
rate 10000

cl_maxpackets 100

cl_timenudge -20

snaps 40
Te 2 komendy co napisales nie maja zwiazku ale max ping ustaw na 999 :>
P.s Te ustawienia nie dadza Ci nic wiecej niz gre na poziomie Bubu lamy. Twoj wybor :P

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-24 02:00:42

rate 25000

snaps 40

cl_maxpackets 60 (100 nie zaszkdozi)

cl_Allowdownload nie ma nic do rzeczy - to sciaganie plikow z sv, ale przed gra,wiec na ping nie wplywa

cl_timenugde -20

cl_maxping nie ma nic do rzeczy, to tylko konfiguruje z jakim pingiem sv\'y beda widzane w menu multiplayer.

c_packetdup 1

cg_smoothclients 0 (jak timenugde ujemne)

cg_predictItems 1

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-09-24 08:05:34

a ja proponowal bym poczytac sobie www.q3arena.gry.wp.pl/?id=18&akcja=r&ida=83&kat=1=* TO *= ;D

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-24 11:04:17

> a ja proponowal bym poczytac sobie www.q3arena.gry.wp.pl/?id=18&akcja=r&ida=83&kat=1=* TO *= ;D

Olaboga jedyny mądry :)
Ale warto trochę ponabijać :))))
cl_timenudge 0 - im większy ping, tym bardziej na minusie, ale ja osobiście powyżej -10 nie mogę grać. Ustawienie po prostu powoduje, że kolesie klatkują.

cl_packetdup 0/1 - 0 na lan! święte! 1 na net, ale jeśli masz niezły ping możesz spokojnie dać 0.
Reszta znana.
rate 25000

cl_maxpackets 125 - od 60 w góre i tak nic się nie zmienia.

cl_Allowdownload - szakalqa jak zwykle dobrze mówi.

cg_smoothclients - lan 1 i net 0 na ujemnym nudge\'u (czasami powoduje całkiem fajne przeskoki ludków na nudge -20 i smooth 1 :D)
cg_predictItems - a tego nie znałem :o

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-24 11:25:31

> Ale warto trochę ponabijać :))))
>
>
> cl_timenudge 0 - im większy ping, tym bardziej na minusie, ale ja osobiście powyżej -10 nie mogę grać. Ustawienie po prostu powoduje, że kolesie klatkują.

Anglik by napisal \"bullshit\".

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-24 14:58:20

Mam neo 640 i gram na:
rate \"25000\"

snaps \"40\"

cl_maxpackets \"125\"

cl_Allowdownload \"0\"

cl_timeNudge \"-20\"

cl_maxping \"200\"

cl_packetdup \"0\"

cg_smoothclients \"0\"

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-24 16:04:19

Do czego sluza cl_packetdup i cl_smoothclients bo mof ma przy nich wartosc \"0\" a ja w obydwoch \"1\" ? :p Lepiej zmienic na \"0\" ?

be'Pawuj

Lotto wyniki

p0gr0m

Od: 2002-04-09

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-09-24 17:05:42

wogule niewiem jak wam ale mi to sie wydaje ze rate to jakas popierdzielona komenda bo od 7000 w zwyz np do 25000 niewidze zadnej roznicy ani w grze ani w pingu

ja mam tak:
rate 10000

maxpackets 120

packetdup 0

snaps 35

timenudge -20

miejsce na twoja reklame !

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-26 03:09:26

smoothclients dajesz, jak widzisz ze rzeciwnicy maja jakies straty pakietow, cos rzycina, ze oruszaja sie skokowo - wtedy to na 1 (jesli timenugde ujemne to daj 0)

acketdu - jak jest duza strata akietow, to dajesz 1, kazdy pakiet, bedzie wysylany 2 razy. ale na slabym laczu wieksze rawdopodobienstwo ze i 2 tez nie dojdzie, wiec lepiej dac 0.

cg_predictItems - jak rzy wysokim ingu, przejdziesz przez item, jest dzwiek, ze odniosles, itd - a sekunde potem atrzysz, ze broni/itemu nie masz, bo informacja o zebraniu broni nie doszla do sv - dajesz wtedy 1 - to klient decyduje czy bron ma byc odniesiona, czy sv.

chyba starczy tego nabijania? Pluskffa dal link do artykulu, zreszta, bardzo duzo na ten temat znajdziesz w archiwum...