Hi
Plz napiszcie jak najlepiej zoptymalizowac ponizsze komendy jezeli chce grac na necie mam neo 640kb/s:
rate "?"
snaps "?"
cl_maxpackets "?"
cl_Allowdownload "?"
cl_timenudge "?"
cl_maxping "?"
jeszcze coś ? thx za odpowiedzi.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Hi
Plz napiszcie jak najlepiej zoptymalizowac ponizsze komendy jezeli chce grac na necie mam neo 640kb/s:
rate "?"
snaps "?"
cl_maxpackets "?"
cl_Allowdownload "?"
cl_timenudge "?"
cl_maxping "?"
jeszcze coś ? thx za odpowiedzi.
Get Out [33]
rate 10000
snaps 40-60
cl_maxpackets 60
cl_allowdownload 0
cl_timenudge 0
cl_maxping wtf?
This place hasn’t seen any action for decades, unfortunately neither have I.
Nazywam sie Bubu tzn taki mam nick :P
Mam takie same neo jak Ty i gram na:
rate 10000
cl_maxpackets 100
cl_timenudge -20
snaps 40
Te 2 komendy co napisales nie maja zwiazku ale max ping ustaw na 999 :>
P.s Te ustawienia nie dadza Ci nic wiecej niz gre na poziomie Bubu lamy. Twoj wybor :P
"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.
Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*
rate 25000
snaps 40
cl_maxpackets 60 (100 nie zaszkdozi)
cl_Allowdownload nie ma nic do rzeczy - to sciaganie plikow z sv, ale przed gra,wiec na ping nie wplywa
cl_timenugde -20
cl_maxping nie ma nic do rzeczy, to tylko konfiguruje z jakim pingiem sv\'y beda widzane w menu multiplayer.
c_packetdup 1
cg_smoothclients 0 (jak timenugde ujemne)
cg_predictItems 1
a ja proponowal bym poczytac sobie www.q3arena.gry.wp.pl/?id=18&akcja=r&ida=83&kat=1=* TO *= ;D
> a ja proponowal bym poczytac sobie www.q3arena.gry.wp.pl/?id=18&akcja=r&ida=83&kat=1=* TO *= ;D
Olaboga jedyny mądry :)
Ale warto trochę ponabijać :))))
cl_timenudge 0 - im większy ping, tym bardziej na minusie, ale ja osobiście powyżej -10 nie mogę grać. Ustawienie po prostu powoduje, że kolesie klatkują.
cl_packetdup 0/1 - 0 na lan! święte! 1 na net, ale jeśli masz niezły ping możesz spokojnie dać 0.
Reszta znana.
rate 25000
cl_maxpackets 125 - od 60 w góre i tak nic się nie zmienia.
cl_Allowdownload - szakalqa jak zwykle dobrze mówi.
cg_smoothclients - lan 1 i net 0 na ujemnym nudge\'u (czasami powoduje całkiem fajne przeskoki ludków na nudge -20 i smooth 1 :D)
cg_predictItems - a tego nie znałem :o
> Ale warto trochę ponabijać :))))
>
>
> cl_timenudge 0 - im większy ping, tym bardziej na minusie, ale ja osobiście powyżej -10 nie mogę grać. Ustawienie po prostu powoduje, że kolesie klatkują.
Anglik by napisal \"bullshit\".
"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.
Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*
Mam neo 640 i gram na:
rate \"25000\"
snaps \"40\"
cl_maxpackets \"125\"
cl_Allowdownload \"0\"
cl_timeNudge \"-20\"
cl_maxping \"200\"
cl_packetdup \"0\"
cg_smoothclients \"0\"
kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.
Do czego sluza cl_packetdup i cl_smoothclients bo mof ma przy nich wartosc \"0\" a ja w obydwoch \"1\" ? :p Lepiej zmienic na \"0\" ?
be'Pawuj
wogule niewiem jak wam ale mi to sie wydaje ze rate to jakas popierdzielona komenda bo od 7000 w zwyz np do 25000 niewidze zadnej roznicy ani w grze ani w pingu
ja mam tak:
rate 10000
maxpackets 120
packetdup 0
snaps 35
timenudge -20
miejsce na twoja reklame !
smoothclients dajesz, jak widzisz ze rzeciwnicy maja jakies straty pakietow, cos rzycina, ze oruszaja sie skokowo - wtedy to na 1 (jesli timenugde ujemne to daj 0)
acketdu - jak jest duza strata akietow, to dajesz 1, kazdy pakiet, bedzie wysylany 2 razy. ale na slabym laczu wieksze rawdopodobienstwo ze i 2 tez nie dojdzie, wiec lepiej dac 0.
cg_predictItems - jak rzy wysokim ingu, przejdziesz przez item, jest dzwiek, ze odniosles, itd - a sekunde potem atrzysz, ze broni/itemu nie masz, bo informacja o zebraniu broni nie doszla do sv - dajesz wtedy 1 - to klient decyduje czy bron ma byc odniesiona, czy sv.
chyba starczy tego nabijania? Pluskffa dal link do artykulu, zreszta, bardzo duzo na ten temat znajdziesz w archiwum...