ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

OSP

j4n3k

Gravatar

Od: 2007-10-21

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2007-10-21 12:42:20

Witam, czy moglby ktos potlumaczyc wszystloe opcje w OSP GEN mam problem bo chcialem sobie pograc y kolegami na same rakiety to kombinowalem albo mi ladowal lasery albo mi ladowal na mapie wszystkie bronie z rakieta odrazu

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-10-21 13:01:00

nie uzywalem generatora ale mam taki cfg jakis do serwera rakietowego:
set gauntlet_disable "1"

set replace_machinegun "8" // 1mg, 2sg, 4gl, 8rl, 16lg, 32rg, 64pg, 128bfg

set replace_shotgun "8"

set replace_glauncher "8"

set replace_rlauncher "8"

set replace_lightning "8"

set replace_railgun "8"

set replace_plasmagun "8"

set replace_bfg "8"

set server_motd1 "^7Welcome to RocketWars Server!"

set server_motd2 ""

set start_armor "15"

set start_health "125"

set start_bullets "0"

set start_shells "0"

set start_rockets "200"

set start_grenades "0"

set start_lightning "0"

set start_slugs "0"

set start_cells "0"

set start_bfg "0"

set weapon_deaddrop "0"

set weapon_have "8"

set weapon_start "8"

set match_hurtself "0"

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

j4n3k

Gravatar

Od: 2007-10-21

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2007-10-21 15:26:47

już się uporałem, a wie ktoś jak zrpboć by własna broń nas nie zabiła np. gdy się odbijamy skaczemy itp??

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-10-21 16:48:57

nie wiem czy sa na to komendy ale mozesz sobie wlaczyc taki tryb clan arena - piszesz np /callvote mode 5 pro-q3dm6 ...z tym ze w trybie tym gra sie na rundy, wszyscy startuja z pelnym wyposazeniem i  kiedy jedna z druzyn zginie runda sie konczy i zaczyna nastepna...

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

UnknownAccount

Gravatar

Od: 2007-10-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-10-24 15:34:33

match_hurtself 0 - wyłącza zadawanie obrażeń samemu sobie

dmflags 8 - po spadnięciu z dużej wysokości nie tracimy hp