ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

OSP - CPMA1.32

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2005-06-24 21:25:06

Piszę tu, choć nie jestem pewien, czy nie powinienem na cpma, ale.... Mam CPMA 1.32 - jak dam callvote gameplay vq3 to mam niby OSP? Tylko dlaczego wtedy nie działa mi licznik prędkości? Nie działa też g_quadfactor,który zawsze jest równy 3... Dlaczego nie mogę wziąć ponownie rakietnicy, gdy nie mam rakiet do niej? I gdzie się podział mój ulubiony HUD? Są dostępne tylko cpmowe....

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

SpOOnman

Od: 2002-04-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-06-24 21:51:12

Jako mlody linuxowiec powiem Read The Fucking Manual!!!! Ale podam ci kilka rozwiazan.

Licznik predkosci nie ustawiasz ch_drawspeed 1 tylko ch_drawspeed "x y wyglad przezroczystosc". Cudzyslowy wymagane. Czyli jak mam kaprys miec licznik przy lewej krawedzi, troche ponizej gory to wklepuje ch_drawspeed "0 60 1 1". Jak chce na srodku to "320 200 1 1". Przezroczystoscia i wspolrzednymi sie pobaw.

Z quadfactorem sie nie bawilem, ale pewnie da sie ustawic w ustawieniach serwera. Z rakietnica masz jakis zonk, moze to warmup, albo weapons stay masz ustawione? Weapons stay powoduje, ze bron dla ciebie jest juz nie do wziecia, ale moze wziac przeciwnik. Dla ciebie jej nie ma. Nie jest to wymysl CPMA, tylko ustawienie twojego serwera. Zavotuf na off (polecam cg_drawWarmup 1, gdzie bedziesz wszsytko widzial). HUD jest konfigurowalny, kazdy jego element tak jak predkosc "x y styl parametr". Jak ci sie nie chce rozkminiac to wpisz kilka razy /hudnext /hudprev.

*<</font>PPPSpOOnman>

Polish Power Pack

...you win with flags not frags...
**