ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ospdm13rc1 , ospdm14rc1

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-13 12:33:54

przegladaliscie te mapki ? co o nich sadzicie ? bo wg. mnie sa nastawione na gre promode ;\ ciasne waskie korytarze , pietrowe , sporo teleportow .... chyba tylko przerobka poq3dm5 (ospdm15) bedzie zdatna do vq3 , co sie jeszcze okaze jak ujrzy swiatlo dzienne , ale mowie o samej konstrukcji mapy

odi profanum vulgus et arceo

Zenith

Od: 2002-08-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-13 21:15:14

a wiec tak:
ospdm13rc1 - jak dla mnie calkiem ciekawa mapka - jak najbardziej nadaje sie na vq3 =] pewnie na pm tez... sa 2 YA i 1 RA takze jest czego pilnowac :ASD

ogolnie mapka spoko jak na pierwszy rzut oka - zobaczymy jak bedzie w praktyce, ale mysle ze bedzie dobrze ;D

moze nie bedzie to najbardziej popularna mapa bo nie jest tak latwa jak pro-q3dm6 (do zapamietania :P) i ludzie nie beda chyba na niej tak chetnie grali =/
ospdm14rc1 - dosc skomplikowana budowa mapy jak na pierwszy rzut oka (hehe bo tyle ją widzailem =]) jest bs i jest quad takze lux - bedzie ciekawie sie gralo, a co do tego ze ona jest na pm to wlasnie mi sie wydaje ze nei bo te korytarze sa takie pokrecone i zle sie tam bedzie biegalo =oo - to jest moje zdanie. Wydaje mi sie ze troche trudniej bedzie sie nauczyc tej mapy niz innych - jak juz pisalem dosc skomplikowana =o

ogolnie mapki sa fajne i moze dlatego ze sa nowe to beda grane (mam taka nadzieje :D) ocena 8/10
zobaczymy co to bedzie za trzeba propozycja =] ospdm15 :D

Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji!

Vymmiatacz

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-08-14 01:01:57

Moim zdaniem dm13rc1 > dm14rc1, choć trzeba przyznać że ta ostatnia też ma swój urok. Na dm13rc1 jest chyba aż (!) 1 teleport i dobrze - więcej nie powinno być. Nie wiem dlaczego, ale w jakiś sposób ta mapa przypomina mi ospdm5. Jednak należy na niej zlikwidować te dziwne połączenia między podłogą a ścianą (nie wszędzie one są) - takie ukośnie \"kątowniki\" nie wiem jak to nazwać. Jak się na nie niechcący wejdzie, to postać zaczyna się lekko kiwać, co nie jest wskazane. To drażni szczególnie jeśli idzie się tyłem. Dobrze że nie ma RG. Mogliby też zmienić kolorystykę nazw lokacji - ale to już szczególik, choć może być przydatny (rakietnica nie jest kojarzona z niebieskim kolorem)

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

eXe|Korol

Od: 2003-04-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-08-14 01:55:53

dm13 mi sie bardzo podoba, dość duzo miejsca, można sie niezle rozpedzic, ogólnie gra na niej powinna być przyjemna, co do dm14 to mam mieszane uczucia, te waskie przejscia nie pasuja mi, ale w koncu wlasnie o to w tej mapie chodzi, pewnie po dłuzszym poznaniu tej mapy mozna lepiej zrozumieć jej piekno:)

dziwny jest ten świat

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-14 12:48:12

zen waskie przejscia wlasnie odpowiadaja fizyce skretow z pm , wiec nie wiem czemu mowisz ze by sie zle skakalo=) na vq3 jak sie rozpedze to laduje na prostopadlej scianie wlasnie ;-)

odi profanum vulgus et arceo

eXe|Korol

Od: 2003-04-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-08-14 19:49:25

> na vq3 jak sie rozpedze to laduje na prostopadlej scianie wlasnie ;-)

własnie dla tego [1]

ale mapka i tak spoks

dziwny jest ten świat

log

Od: 2002-08-06

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-08-15 01:35:28

ospdm13 - swietna :) w/g mnie powinna być hitem nadchodzacych lig! brajanie musisz ja wrzucic wcszedzzie gdzie sie da.

jest dosyc kontaktowa, tazke nudów na niej neima, niezle wywazona chyba.. bo nie gralem na niej jeszcze z ludzmi,ale sa wyraznie zaznaczone sektory obrony i ataku. Duzo dojsc do quada, miejsce z nim ładnie odkryte i walki o item powinny byc jatkowe :) Do RA takze sporo dojsc ... nie jest monotonna.
ospdm14 - tu jest troche gorzej z tym. do ra prowadza w zasadzie 2 wejscia i to bardzo wąskie z ktorych mzona zaatakowac, a to troche malo. DO obrony jest aby Rl o costam jeszcze oaz tlyko jedno wejscie z dolu, ktore mozna kontrolowac z gory bardzo latwo. Zbyt zakrecona i za wiele pomieszczen i poziomow, malo przejrzysta jak na sswoja objetosc
Dzisiaj wyszla rownierz ospdm15, przerobka poq3dm5.

zmienila sie nie az tak wiele, ale wreszcie FPS nie spada jak na orginale no i chyba jest troche \"szybsza w grze\" nie ma zbednych udziwnien.

jelsi w ECT5 ma byc poq to proponuje zamienic ja na ospdm15. jest \"wygodniejsza\"

Proponuje wrxucic te mapy na serwery i wtedy w praniu wyjdzie najlepiej co i jak z nimi.

A napewno ospdm13 :)

Zenith

Od: 2002-08-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-16 17:18:09

e tam :D ja sie tam na promode az tak nie znam ale jak dla mnie to ta mapka jest bardziej na faukuczy niz pymy =o

Nie kradnij! Rząd nie lubi konkurencji!

gr.

Od: 2003-07-02

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-08-16 18:00:11

moim zdaniem to na tych ciasnych korytarzach gra bedzie raczej taktyczna tak jak na q3dm14tmp

a ogolnie mapy sa fajowe :]

czekamy na ospdm15rc1 [1]