ospdm13 - swietna :) w/g mnie powinna być hitem nadchodzacych lig! brajanie musisz ja wrzucic wcszedzzie gdzie sie da.
jest dosyc kontaktowa, tazke nudów na niej neima, niezle wywazona chyba.. bo nie gralem na niej jeszcze z ludzmi,ale sa wyraznie zaznaczone sektory obrony i ataku. Duzo dojsc do quada, miejsce z nim ładnie odkryte i walki o item powinny byc jatkowe :) Do RA takze sporo dojsc ... nie jest monotonna.
ospdm14 - tu jest troche gorzej z tym. do ra prowadza w zasadzie 2 wejscia i to bardzo wąskie z ktorych mzona zaatakowac, a to troche malo. DO obrony jest aby Rl o costam jeszcze oaz tlyko jedno wejscie z dolu, ktore mozna kontrolowac z gory bardzo latwo. Zbyt zakrecona i za wiele pomieszczen i poziomow, malo przejrzysta jak na sswoja objetosc
Dzisiaj wyszla rownierz ospdm15, przerobka poq3dm5.
zmienila sie nie az tak wiele, ale wreszcie FPS nie spada jak na orginale no i chyba jest troche \"szybsza w grze\" nie ma zbednych udziwnien.
jelsi w ECT5 ma byc poq to proponuje zamienic ja na ospdm15. jest \"wygodniejsza\"
Proponuje wrxucic te mapy na serwery i wtedy w praniu wyjdzie najlepiej co i jak z nimi.
A napewno ospdm13 :)