po co ta komedna kiedy jej stosowac itp wszyscy o niej mowia a ja nic o tym nie wiem ...
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
po co ta komedna kiedy jej stosowac itp wszyscy o niej mowia a ja nic o tym nie wiem ...
gg 1097011
mail wilq_ols@o2.pl
to pisze sie pmove_fixed i jak dasz 1 to chyba sa dalsze skoki cos takiego z tym latwiej skacze sie na t2 z teleportu na ta kladke i na pro6 jak zlatujesz z ra(tdm) w 1/1 ya i wyladujesz blisko tej wyskoczni nie wskakujac na nia ponownie to nie zabiera ci zycia, tak mi sie zdaje :PP
Gra bez farta gowno warta!
Komenda wlacza 125Hz samplowanie klientow. Chodzi tu po prostu o to, ze wszyscy maja fizyke jakby mieli po 125 fps, niewazne czy maja mniej czy wiecej niz magiczne [b]125[/b]. Tym, ktorzy maja mniej daje to rowne szanse z tymi, ktorzy maja wiecej. Pomaga to w skakaniu, trikach, itp., o ile nie macie wiecej niz rzeczone 125 fps. Over and out.
Chrumkający słoń w białe pasy. To jest to!
no i powoduje jeden maly efekt uboczny - mysz przestaje plynnie chodzic :]
odi profanum vulgus et arceo
tu bryan niestety ma racje ja tez to zauwazylem :(
*Forgiveness is between them and God.
It’s my job to arrange the meeting.*
a morzna to wlaczyc na 1.11 ?
[71] ...niech moc będzie z nami... [71]
chyba mozna na zwyklym q3 piszesz pmove_fixed 1 (chyba)
a na osp callvote pmove 1 powinno dzialac ale nie gram na 1.11 wiec niewiem
odpowiednikiem komendy callvote pmove 1 z 1.32 jest na 1.11 komenda callvote 125mhz 1 lub 125hz 1 :/
miejsce na twoja reklame !
> i jeszcze jeden bardzo miły : bounce buga :D
bez pmove_fixed 1 tez sie da ;PPP
a tak odemnie to powiem tyle, ze dzieki temu wysokosc twojego skoku wynosi 48ups...
na dwoje babka wróżyła
> a tak odemnie to powiem tyle, ze dzieki temu wysokosc twojego skoku wynosi 48ups...
wysokosc skoku w jednostkach na sekunde?
huh...
no surrender, no retreat
> chyba mozna na zwyklym q3 piszesz pmove_fixed 1
na zwykłym Q3, czyt. vq3 się nie da, ta komenda działa jedynie w modach
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
> > a tak odemnie to powiem tyle, ze dzieki temu wysokosc twojego skoku wynosi 48ups...
>
>
>
> wysokosc skoku w jednostkach na sekunde?
>
> huh...
Na defragu.
orgowy weteran hrhrh
Hehe... chyba jakas pomylka :P - ups jest uzywany do liczenia predkosci, a nie wysokosci :P...
dla ciekawych podam że istnieje jeszcze pmove_fixed 2 :>
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
> dla ciekawych podam że istnieje jeszcze pmove_fixed 2 :>
I co? Skacze się dwa razy dalej???
:D
**jak już bedę grał jak avek,
to będę chciał grać jak mof!!!**
I mozna strafowac na glowie i robic gaunlet jumpy...:P
[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]
wpisz i sprawdź
edit: dla dociekliwych : www.challenge-network.com/ikon-bin/topic.cgi?forum=2&topic=292 tutaj wytłumaczenie, proszę spojrzeć na post pierwszy arQona - dotyczy CPMA
zaś www.orangesmoothie.org/downloads/Docs/osp-q3-Variables.txttutaj jest odpowiedź dotycząca OSP
over & out
** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **
Gantlet jampy mozna i bez tego... poproś kolegę, niech Cię po dupie posmyra \"ostrą ręką\" ;)
**jak już bedę grał jak avek,
to będę chciał grać jak mof!!!**
> Hehe... chyba jakas pomylka :P - ups jest uzywany do liczenia predkosci, a nie wysokosci :P...
tak pomylka... chodzilo mi po prostu o wysokosc (48u, a nie ups :P )
na dwoje babka wróżyła
zeby daleko skakac to trza mies skok wyskosci 48 .. a pmoev oprócz tego ze daje sampling 125 hz i bouncy to dajesz tez lag graficzny .. gdzies te zagubione klatki sie musza \"odłozyc\" i czasem widac jak q3 ma czkawke ... zjebana komenda ..
Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]
jak macie jakikolwiek problem zwiazany z trickami (skakaniem, etc.........) to zapraszam na to forum: q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=f&forum=53PTC
na dwoje babka wróżyła