ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

p_movefixed

wilq---

Gravatar

Od: 2002-11-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-29 20:46:00

po co ta komedna kiedy jej stosowac itp wszyscy o niej mowia a ja nic o tym nie wiem ...

gg 1097011

mail wilq_ols@o2.pl

rav

Od: 2002-06-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-29 21:36:56

to pisze sie pmove_fixed i jak dasz 1 to chyba sa dalsze skoki cos takiego z tym latwiej skacze sie na t2 z teleportu na ta kladke i na pro6 jak zlatujesz z ra(tdm) w 1/1 ya i wyladujesz blisko tej wyskoczni nie wskakujac na nia ponownie to nie zabiera ci zycia, tak mi sie zdaje :PP

Gra bez farta gowno warta!

stirmal

Od: 2002-10-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-29 22:04:41

Komenda wlacza 125Hz samplowanie klientow. Chodzi tu po prostu o to, ze wszyscy maja fizyke jakby mieli po 125 fps, niewazne czy maja mniej czy wiecej niz magiczne [b]125[/b]. Tym, ktorzy maja mniej daje to rowne szanse z tymi, ktorzy maja wiecej. Pomaga to w skakaniu, trikach, itp., o ile nie macie wiecej niz rzeczone 125 fps. Over and out.

Chrumkający słoń w białe pasy. To jest to!

bryan

Od: 2002-07-25

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-30 01:07:00

no i powoduje jeden maly efekt uboczny - mysz przestaje plynnie chodzic :]

odi profanum vulgus et arceo

GoLY

Od: 2002-06-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 01:16:30

i jeszcze jeden bardzo miły : bounce buga :D

nxs.rush

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 01:16:51

tu bryan niestety ma racje ja tez to zauwazylem :(

*Forgiveness is between them and God.

It’s my job to arrange the meeting.*

kmieciu

Od: 2002-06-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 11:01:44

a morzna to wlaczyc na 1.11 ?

[71] ...niech moc będzie z nami... [71]

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 14:05:24

chyba mozna na zwyklym q3 piszesz pmove_fixed 1 (chyba)

a na osp callvote pmove 1 powinno dzialac ale nie gram na 1.11 wiec niewiem

p0gr0m

Od: 2002-04-09

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-01-30 17:25:13

odpowiednikiem komendy callvote pmove 1 z 1.32 jest na 1.11 komenda callvote 125mhz 1 lub 125hz 1 :/

miejsce na twoja reklame !

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-30 23:34:11

> i jeszcze jeden bardzo miły : bounce buga :D

bez pmove_fixed 1 tez sie da ;PPP
a tak odemnie to powiem tyle, ze dzieki temu wysokosc twojego skoku wynosi 48ups...

na dwoje babka wróżyła

tifu

Od: 2002-08-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-31 00:21:45

> a tak odemnie to powiem tyle, ze dzieki temu wysokosc twojego skoku wynosi 48ups...

wysokosc skoku w jednostkach na sekunde?

huh...

no surrender, no retreat

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-31 09:09:13

> chyba mozna na zwyklym q3 piszesz pmove_fixed 1

na zwykłym Q3, czyt. vq3 się nie da, ta komenda działa jedynie w modach

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

SAI4H

Od: 2002-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-31 09:21:27

> > a tak odemnie to powiem tyle, ze dzieki temu wysokosc twojego skoku wynosi 48ups...
>
>
>
> wysokosc skoku w jednostkach na sekunde?
>
> huh...

Na defragu.

orgowy weteran hrhrh

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-31 09:38:29

Hehe... chyba jakas pomylka :P - ups jest uzywany do liczenia predkosci, a nie wysokosci :P...

wilq---

Gravatar

Od: 2002-11-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-31 11:51:27

aha okej thx

gg 1097011

mail wilq_ols@o2.pl

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-31 12:21:40

dla ciekawych podam że istnieje jeszcze pmove_fixed 2 :>

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

slawek

Od: 2002-09-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-31 13:01:32

> dla ciekawych podam że istnieje jeszcze pmove_fixed 2 :>

I co? Skacze się dwa razy dalej???

:D

**jak już bedę grał jak avek,

to będę chciał grać jak mof!!!**

eXe|faykee

Od: 2003-01-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-31 13:05:52

I mozna strafowac na glowie i robic gaunlet jumpy...:P

[yellow]Że też myślimy tylko wtedy , kiedy myśląc o czymś nie możemy nic wymyślić.[/color]
www.silverscreen.com.pl/popup/avatar/faykee.html[white]moje avatary[/color]

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-31 13:22:06

wpisz i sprawdź

edit: dla dociekliwych : www.challenge-network.com/ikon-bin/topic.cgi?forum=2&topic=292 tutaj wytłumaczenie, proszę spojrzeć na post pierwszy arQona - dotyczy CPMA
zaś www.orangesmoothie.org/downloads/Docs/osp-q3-Variables.txttutaj jest odpowiedź dotycząca OSP
over & out

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

slawek

Od: 2002-09-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-31 13:22:13

Gantlet jampy mozna i bez tego... poproś kolegę, niech Cię po dupie posmyra \"ostrą ręką\" ;)

**jak już bedę grał jak avek,

to będę chciał grać jak mof!!!**

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-31 16:41:20

> Hehe... chyba jakas pomylka :P - ups jest uzywany do liczenia predkosci, a nie wysokosci :P...

tak pomylka... chodzilo mi po prostu o wysokosc (48u, a nie ups :P )

na dwoje babka wróżyła

Chaos

Od: 2002-05-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-31 17:27:19

zeby daleko skakac to trza mies skok wyskosci 48 .. a pmoev oprócz tego ze daje sampling 125 hz i bouncy to dajesz tez lag graficzny .. gdzies te zagubione klatki sie musza \"odłozyc\" i czasem widac jak q3 ma czkawke ... zjebana komenda ..

Kiedys czlowiek przestaje grac w Q3 ;]

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-02-02 21:24:40

jak macie jakikolwiek problem zwiazany z trickami (skakaniem, etc.........) to zapraszam na to forum: q3arena.gry.wp.pl/board/?akcja=f&forum=53PTC

na dwoje babka wróżyła