Co do subforum - pisalam do Mateo - bez odpowiedzi.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
z Szakalem trzeba pogadac (tym drugim ;b), łon czesto łonline siedzi, zajmiesz sie tym, czy ja mam szto zrobic? [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)
dzis troche sobie na necie posiedzialem, kilka ciekawych rzeczy do photoshopa sie nawet znalazlo, moze wreszcie sie wezme za kolejny projekt levelshotow, bo tamten to odpada raczej :Q.
I jeno trzeba jakis termin wyznaczyc bedzie, bo wafla, nigdy sie tego nie skonczy.
Juz od dawna myslalem o wyznaczeniu konkretnej daty, bo tak to ekhm... Wielu mysli, ze ma duzo czasu wiec nkit nie robi, bo ten drugi nie robi... A sam projekt.. bedzie kiedys, jak sie zrobi blah blah - tak to wyglada.
Termin - kto zdazy, kto cos juz robil - da mape. A jesli pozycji bedzie za malo termin mozna wtedy ewentualnie przedluzyc.
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
Ja bym na deadline porponowal ten 25’ty tego miesiaca. I bylby to termin ostateczny. Potem zebrac to do kupy, zlozyc siakos i wio, wsio, zbieranie pochwal i odbieranie statuletek, ktore sami sobie mapperzy beda mogli zasponsorowac :P.
btw: kolejny projekt zrobilem, do wgladu na obecnym forum.
Heh, ok... Ja jeszcze dzis podrzuce ci te poprzednia mapke zlozona w miare spojna calosc, wlasciwie to poskladane kawalki w jedna calosc, nie mam jakos sily kombinowac z tym skyboxem ;(
hmm mnie gryzie takie cos i niebede otwieral nowego topicu bo tutaj sie najbardziej nadaje ta nazwa :D
pracujecie jeszcze nad tym pdm03 bo malo slychac i niewiadomo nic kiedy wyjdzie ile bedzie wazyl itp itd.
a ja kiedy sie dowiem? =o
mucka fajny opis :Ddd
nie kasujcie mi nabijaka, 2 tygodnie nie pisalem ;)
na dwoje babka wróżyła
dzis? ;)
Odswiezajcie ptc za kilka godzin co 5 min na wszelki wypadek :PP.
dzisiaj bedzie? ja sobie ot tak dla nabicia zapytalem a tu taka siurpryza ;d
na dwoje babka wróżyła
No i jest :D 38 MB to bardzo dużo jak na 9 map, ale nie rozmiar ma znaczenie :P Jak ściągnę (czyli za jakieś 2 godziny... :) to zdam relację, ave :)
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
25/39.2 MB Downloaded | Czas: 28:53 pozostało
Ogólny ślinotok [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
Juz sa 4 dodatkowe mirrory, wiec jest w czym wybierac : P.
Milego grania [](//htmlarea/images/smiles/14.gif)
Mirrorow jest juz duzo... Komu nasz za wolny, ten ma wybor ...
:: [ D O W N L O A D / PTC
:: [ D O W N L O A D / breakdown-hq.com
:: [ D O W N L O A D / http://www.splatterworld.com/mousepotato/
:: [ D O W N L O A D / lycos.co.uk
:: [ D O W N L O A D / 1337-kos-w33db3rg-ftp
:: [ D O W N L O A D / filefront.com
:: [ D O W N L O A D / q3a.sytes.net
well.. to tyle, czekamy teraz na jakies opinie, demka, komentarze... itd.. hf
Ok, opiszę jak gra się na mapach, które na moim kompie poszły ze znośną prędkością.
pdm03_m - genialna mapa, świetny wygląd i nieziemska grywalność (mimo, że jeszcze nie udało mi się jej przejść :). Konstukcja, tekstury i rozplanowanie wszystkich elementów zapierają dech, wszystkie trimy wyglądają tak pięknie, że aż ma się ochotę zrobić screena i walnąć na tapetę :). Wszystkie tricki wymagają niezłych umiejętności i opanowania, ale bieganie po tej mapie sprawia prawdziwą przyjemność :)
pdm03_progner - zaskakująco grywalna mapa pod vq3. Kilka niezłych pomysłów i niezły wygląd bez przesadnej ilości światełek, trimów, modeli... Ciekawy design levelu i kilka możliwości przejścia sprawia, że gra się całkiem dobrze. GJ :)
pdm03_t4m8uryn0 - miła dla oka i rąk :) kosmiczna mapka. Szybka i dynamiczna a do tego porządnie wykonana pod względem technicznym. Skłania do postawy ’kurna jeszcze 15 minut, muszę pobić mój rekord choć o 0.3 sec...’ :). Kolejna świetna mapa.
pdm03_dade - ciekawe pomysły i niezbyt wygórowany poziom trudności to główne atuty tej mapy. Do tego duże odległości do przebycia za pomocą rakiety, fajna strafa i brak zgrzytów w oprawie graficznej czyli to co tygryski (i demony :) lubią najbardziej.
Mapy imoora jeszcze nie sprawdziłem, ale zaraz to zrobię. Nie będę oceniał map, które chodziły u mnie nieznośnie wolno (pdm03_gorat, pdm03_rusher, pdm03_vic, pdm03_nemix), zrobę to jak mój komp pozwoli mi na w miarę bezstresowe granie na każdej z tych map. Mapki vica i gorata przeleciałem na speccie i stwierdzam, że obie są godne grania i nieźle wyglądają jakrównież posiadają masę możliwych dróg przejścia.
Ogólnie: VGJ dla wszystkich biorących udział w projekcie, rozgnietliście te wszystkie rdm czy rundemony jak muchy, o to chodziło :)
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
demon sqbaniec szybko znalazl te dwa myki na mojej mapie (da sie na styk wleciec gl+1 rakieta) oraz dosc szybka koncowka na kolumnach, jeszcze nie wiem - nie jestem do konca pewien - czy kolejne dwa myki pod pm sa mozliwe, czas pokaze), najs :d.
Zaraz ide obejrzec co tam na mapie dAde i Prognerka wymyslil :>.
BTW: Wszystkie platforemry rozwalone - chyba trzeba je do blacklisty dodac. Wiem, ze na mapie vica ktos mial 58 sekund online (vq3) - dade - cos kolo 8 sekund (cpm tylko?) - Tamba mape ktos rozyebal calkowicie - 15 sekund czy cos (bosh) - no ale w tego typu levelach zawsze cos sie znajdzie, predzej, czy pozniej jakis dziad cos wymysli :Q.
Zassam sobie jeszcze reszte dem z opc i sobie poogladam, bo pograc ni cholery nie idzie - najwyzej rozrywkowo sobie poskakac moge, po pol roku innej mozliwosci jakos nie widze :P.
Czekamy(y) na wiecej nagran [](//htmlarea/images/smiles/3.gif) Oczywiscie tych ’legalnych’ [](//htmlarea/images/smiles/4.gif)
M - myki nie były takie trudne do znalezienia, trudne jest nagranie tego bez mistejków :) Kiedyś nagram bezbłędne przejście, o to nie musisz bać żaby :P
A jeśli chodzi o te ’nielegalne’ drogi to racja, psują całą zabawę na mapkach kosmicznych (a takich jest w paku kilka). Najbardziej wkurzające skróty są na pdm03_tamb. Przez nie z mapy na ok. 30 sekund zrobił się krótki levelik na 15 sec :/ Update blacklisty na PTC jak najbardziej wskazany, bo co to za przyjemność przebiec pdm03_dade w 8 sekund omijając szerokim łukiem 3/4 levelu...
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Fajnie by było mieć net i móc sobie pak wogule ściągnąć, ale pewnie i tak po przerwie bym żadnej nie skończył nie mówiąc już o czasie do tabel =P
Cos tam popykalem ;-)
^M^ - wypas. Efektownie wyglada, pierwsze wrazenie bardzo mile, kombinacja ewolucji jak na dzisiejsze standardy ciekawa ;-] Od pierwszego zagrania wciaga... chociaz jeszcze nie mialem zaszczytu ukonczyc (lame!) ale jestem blisko... Jak mi sie uda zrobic to tak okolo 02:30, czy tam 03:20 bedzie (mm:ss). Kurnasz mac, mogles dolozyc troche healtha tu i owdzie! :-D
ImOoR - mialem okazje kiedys popykac w beta wersje, wiec tutaj niewiele sie zmienilo, czyli nie bylo elementu zaskoczenia dla mnie. Juz mialem troszke opracowane przeszkody, tylko troszke podrasowac trase... Co do mapki - gutes mayones. Cos dosc standardowego strafa, troche kontroli, a jednak ciekawszego niz roznorakie produkcje zza wschodniej miedzy. Moze dzieki temu klimacikowi i dobremu wykonaniu... :-P
Gorat - yup, nice mapka. Triki dosyc latwe, wiec gralo mi sie przyjemnie. Chce sie grac, mimo iz mapka dluga... palec co chwila skacze na map_restart i nie zamierza przestac . Wiele drog do celu urozmaica rozgrywke. Pomieszczenia ciekawe, dobrze wykonane, wszystko wyglada w miare realistycznie. Nawet nie w miare, tylko bardziej: rozmieszczenie tego i tamtego, wogole cala sceneria jest dobrze zaplanowana i skomponowana. Czasem tylko przytnie fps, bo i pomieszczenia duze.
Progner - tutaj ten LG to powiew swiezosci, ciekawy pomysl. Ostatni raz LG widzialem hmm na pdm01 na mapie Tamba bodajze i tam to sprawdzilo sie. Tutaj nie inaczej - rowniez spawara zdaje egzamin. Design przyzwoity jak przystalo na pdm, chociaz to ten znany egipt to kilka fajnych rozwiazan i trikow odsuwaja texturki na dalszy plan. Triki wlasnie fajne, da sie ladnie przejsc mapke, plynnie pomimo wszelakich schodkow i ruchomych kladek, co udowodnil juz Demon ;-] Ja jeszcze nie udowodnilem bo kisze sie na tych bouncach z rakietami haha (lame!).
Rusher - hah, very nice. To mialo byc na promode? Dobrze, ze jest na obie, bo na vq3 gra sie wysmienicie. Triki dosc latwe, tym lepiej dla mnie x-D. No i moim zdanie haste to bardzo dobre posuniecie - daynamika mapki skacze w gore, a my chlystamy sie pedem, szybka plazma, szybkie rakietki. Wyglad, jaki jest kazdy widzi, egipt choc dosc bogaty, urozmaicony. Nie ma sie do czego przyczepic. To, ze to kolejny egipt akurat mi wcale nie przeszkadza.
Tamb - kurde dobra mapa. Tak jak pierwszego dnia, zagralem pare minut w okienku - wylaczylem. Ale jak juz odpalilem nastepnego dnia, odkrylem te mape na nowo i tak sie do niej przekonalem, ze gralem non stop (nie pochwale sie rezultatami :->). W sumie ’bierz RL i biegnij’ ale wlasnie takich map brakowalo ostatnimi czasy, wprowadzalo sie jakies udziwnienia, zeby unikac prostego schematu, a potem mamy takie kwiatki w kompotach. Tym razem triki czyty miod pitny, nie ma kosmicznych pier*ółek, jest swietnie. Wiele nowatorstwa nie tyle w wymysleniu trikow co w ich zestawieniu, naprawde ladnie polaczony tor przeszkod, przemyslany na tyle by wycisnac z mapki maximum grywalnosci. GRA sie, a nie meczy! Rakieta i Ty, jestes panem swego losu, wszystko w powietrzu - ogromna dowolnosc. Boje sie najlepszych dem, grrr. Co by tu jeszcze.. wyglad bardzo ladny, egipt ;-P Ale tutaj nieco inny egipt i w dodatku w tym ladnym skyboxie, dodac do tego rakietowe loty i te czerwienie i fiolety zachodu slonca kojarza mi sie z Alladynem na magicznym dywaniku w przestworach x-D (18 lat, a dusza dziecięcia :-S).
v!c - wohohoooo... Moze zaczne od tego, ze ’nie mialem zaszczytu jej przejsc’ :D Ale juz prawie dochodze do plazmy, trzymajcie kciuki! Mapa trudna ale fajna. Dochodzilem wciaz do pewnego momentu i spadalem, wkurzalem sie na schodkach rocketjumpujac ale mimo to chcialo mi sie grac. Mapa kolorowa, pierwsze wrazenie nie powiem - oczojebna ale to tylko z pozoru... Wyglad prosty, gladkie kladki, gladkie sciany, zbudowany z tych kolorowych szkiel, w skyboxie nasz glob, w sumie wyglad pasuje do miejsca no i do klimatu, ktorego moze nie czuc wiele (tak jak na imoorze)ale nie klimat tu jest najwazniejszy. To jest moim zdaniem taki typ mapy na typowe ruskie oldchoolowe hardkorowe szlifowanie czasow. Nie zadne cycus, glancus, tylko ostra jazda bez trzymanki. Jakbym widzial w tej mapie charakter gry samego autora ;-)
Dade - rowniez fajna. Jako, ze alfabetycznie pierwsza, wprowadzila mnie w zabawe z pakiem pdm03. Co najwazniejsze, calkiem przyjemnie bylo. Dobrze sie gra i to sie liczy, znane triki, dobrze ulozone. Jakbym spojrzal na mapke gdzies osobno, wiedzialbym ze to pdm. ’Czule granie’, tu rakietka, tam granacik, a z kolei tam wspinaczka na PG ’Miaaau’. Tu gra sie naprawde dobrze, raz nie wyjdzie rj na skosnej scianie, raz na samym poczatku, tu na strfie sie przejade, a tam nie dolece z granata ale co z tego, restarcik i znow. Mapka doslownie zmusza do bezblednego przejscia, bo inaczej czlowiek nie moze zasnac.
Nemix - u la la, omg. To istny majstersztyk graficznie. Te brushe, wyrzezbione, poukladane, dopieszczone, wszystko dopiete na ostatni guzik. Brushwork i w sumie kolorystyka zblizona do M`ka, jednak tutaj mamy wieksza ilosc tych malutkich bruszyczyczków :-D Niby detali ale znajduja gleboki oddzwiek w calosci. Cellshading - mmm normalnie winko, jak najbardziej. What’s more - nie czuc tu przesytu, bo wszystko jest elegancko dopasowane, co poraz kolejny potwierdza ogromny mapperski kunszt Nemixa. ’Nemix’ i wszystko jasne, na ktora mape by nie spojrzec... piekna. Nie na grafice jednak DF sie konczy. Gywalnosc jest wielka, ’szybkie myki, latwe triki i na mecie juz kroliki’. Ale to mi sie na tej mapie podoba, ze te latwe triki mozna sobie utrudnic, chcac przyspieszyc. Ale za to wiadomo - wieksze ryzyko, mniej health/armor. Jednak to rozlozone jest tak proporcjonalnie, ze az... nie wiem, cudnie. Sam dobor trikow dobry, ich rozmieszczenie rowniez. Nice one po prostu.
Wnioski sa proste - defrag moze i podupadl ale na pewno nie polskie mapperstwo, bo tu wrecz przeciwnie - widac ciagly rozwoj. Pdm ikoną grywalnosci i piekna wsrod wszystkich map. Od pierwszego, poprzez drugi, do trzeciego i mysle kazdego kolejnego paka pdm okupuje/bedzie okupywal szczyty mapperskich list przebojow. Chyba nie musze mowic, ze bijemy na leb na szyje wszystkich w swojej klasie, bo to przciez oczywiste. Wszelkie proby detronizacji pdm koncza sie nokautem (brawo Adamek!).
Oczywiscie mozna odczuc brak mapek pdm03_SzakaL, pdm03_Pea_Impostor ;-( Mysle, ze nowi reprezentanci godnie zastapia weteranow. Ze swojej strony moge jeszcze podziekowac wszystkim zaangazowanym w projekt, bo w koncu robili to nie dla siebie, tylko dla wszystkich w tym i dla mnie. A graczy zachecic do gry, staropolskie ’gl&hf’ ;-)
PDM04? x-D
Pesymista widzi ciemny tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi swiatło pociągu, a maszynista trzech debili na torach.
Wow, rako. Zes mnie zaskoczyl, dzieki za ladna recke naszego pdmka :* :).
Plata niedlugo scigne zeby go na serv ptc wrzucil (na marginesie powinien byc juz zupdatowany do najnowszej wersji df’a - tak jak na reszcie zagranicznych serwerow) - to moze ktos na nim pofika online u nas ;).
PDM04? Dlaczego by nie - ja jestem za :D. Ale na pewno nie teraz ;). Nacieszcie sie (i dajcie sie nam nacieszyc ;b) trojeczka, a przyszlosc pokaze co tam jeszcze nas czeka. Ciekawo ile jeszcze defrag potrzyma :p. A moze bedzie q4 defrag, kto wie ;).
No dobra, lecem ja na wykladosy, sajonara - nagrywac kozak dema mi tu raz dwa ;p.
Szkoda, ze nie mam nawet co marzyc teraz, by jakies demo do tabeli nagrac, szlag - nic juz nie umiem, a myslalem, ze choc na kilka dni cos znowu zawojuje :P.
podejzewam ze mappak jest wyjbany, ale dane dopiero mi bedzie na likend sprawdzic :/
>
> bo pograc ni cholery nie idzie - najwyzej rozrywkowo sobie poskakac moge, po pol roku innej mozliwosci jakos nie widze :P.
>
> Szkoda, ze nie mam nawet co marzyc teraz, by jakies demo do tabeli nagrac, szlag - nic juz nie umiem, a myslalem, ze choc na kilka dni cos znowu zawojuje :P.
>
wzialbys sie do powtorki a nie narzekasz ;) tez mialem przerwe i jakos dalo sie przywrocic do przyzwoitego stanu ;
na dwoje babka wróżyła
Demon za czasów testów mam na vq3 chyba 48 może 44 (kórde nie wiem już ile miałem na vq3 ale dam znać jak sie dowiem :P) w każdym bądż razie około 45 :P na pm 39 ale i tak mnie pobijesz jak tylko troszeczke pomyślisz :P
Czesc
Musze przyznac ze mapki sa miodzio. Szacun na rece tworcow :) Nie znam sie na tworzeniu map i ich ocenie od strony technicznej, ale powiem ze wygladaja na zaj... dopracowane, klimatyczne i oryginalne. Na mapie imoora mam wrazenie jakby zza rogu mial wyskoczyc jakis smok albo rycerz w zelaznej zbroi i mnie pociachac :) Gra sie super! cudo v!c’a troche "FPS-killer" jak dla mnie :) W sumie dla kazdego cos milego.
POZDRAWIAM
MF, Tato !