Póki co chcę bardziej mieć wgląd na sprawę, a nie lecieć na łeb i na szyję, jak jeszcze ludzie nie do końca odkryli numer dwa ;-). Więc tak...
Szukam mapperów, ma się rozumieć. Miło by było widzieć 'stary' skład i jeszcze kilka nowych twarzy ;>. Pytacie dlaczego i w ogóle co to ten Defrag? Na drugie zagadnienia raczej większość zna odpowiedz, więc nie będę już się wysilał, jak nie to dział info na PTC ;q. Teraz sprawa pierwsza - po co? Dla zabawy, dla zabicia czasu, dla własnej satysfakcji. Zresztą chyba sami wiecie dlaczego robicie mapy - może pora na nowe wyzwania? Nawet jeśli uważasz, że wiesz całe zero jeśli chodzi o fizykę q3, trickjumping etc. - jednak masz umiejętności (a jeśli odwiedziłeś ten topic zapewne tak jest :P) - nie zniechęcaj się. Gdy już będę miał pełen skład gotowych na śmierć mapperów załatwimy i prywatnych testerów (jeden stary pryk już jest) ;>.
Oczywiście są pewne wymagania, choć raczej dla Was niezbyt wysoka poprzeczka - wygląd, konstrukcja i grywalność (patrzeć wyżej, nie lotać mi tu), to, na co stawiamy, czyli wszystko po trochu. Nie chciałbym też widzieć gdzieś latających bet po necie, czy innych plików. Jak już ktoś się odważy to z nadejściem odpowiedniej chwili rozpoczniemy wstępne prace na specjalnym forum, dostępnym tylko dla zarejestrowanych z ustawionym dostępem. Tam będzie można podawać linki i inne pierdoły związane z pakiem. W razie czego mogę też zrobić oddzielny skrypt do uploadu gdzieś w zakamarkach orga ;>.
Jak już wspomniałem - póki co wstępne rozeznanie. Nie ma się co śpieszyć. Jacyś zainteresowani? Czekam, możecie się namyślać dłuższą chwilę, by tylko nie przegiąć pały [17] ;-).