Więc tak, mam r_picmip 6 (bo to się tak robi tylko na 6-8) i mam załóżmy cg_nomip 0, i mam takie LG, że jak strzelam i promień do czegoś dociera to się robią takie kwadraty w miejscu w które strzelam z LG, choć dam cg_nomip 1 to tylko promień będzie jak na r_picmip 0, ale te promienie co wychodzą (odbijają się) od miejsca w które trafiam dalej są kwadratowe, jak zrobić żeby były ładne?
Teraz o PG, bo mam ten sam problem, mam cg_altplasma 1, cg_nomip 0, r_picmip 6 i jak strzelam bobkami w ściane to się robi od kulki kwadracik, a oprócz tego taka duża nieforemna kula, jak dam cg_nomip 2 to już się tak nie robi, ale nie chce mieć ładnej PG tylko kwadratowe, ale żeby mi się te duże nieforemne nie robiły na ścianach.
Mam nadzieje, że rozumiecie, załączył bym screen'y jakbym umiał =)