ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Picmip/nomip

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 17:33:57

Więc tak, mam r_picmip 6 (bo to się tak robi tylko na 6-8) i mam załóżmy cg_nomip 0, i mam takie LG, że jak strzelam i promień do czegoś dociera to się robią takie kwadraty w miejscu w które strzelam z LG, choć dam cg_nomip 1 to tylko promień będzie jak na r_picmip 0, ale te promienie co wychodzą (odbijają się) od miejsca w które trafiam dalej są kwadratowe, jak zrobić żeby były ładne?

Teraz o PG, bo mam ten sam problem, mam cg_altplasma 1, cg_nomip 0, r_picmip 6 i jak strzelam bobkami w ściane to się robi od kulki kwadracik, a oprócz tego taka duża nieforemna kula, jak dam cg_nomip 2 to już się tak nie robi, ale nie chce mieć ładnej PG tylko kwadratowe, ale żeby mi się te duże nieforemne nie robiły na ścianach.
Mam nadzieje, że rozumiecie, załączył bym screen'y jakbym umiał =)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-24 17:50:53

/cg_nomip -1 (slownie: minus jeden)

Zadna bron nie bedzie miala kwadratowych efektow.

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 18:40:58

Czytaliście uważnie? Chyba nie... ja znam cyferki od nomipów i wierzcie mi żadna w przedziale -1000000000000 - 100000000000 nie daje tego efektu co chce, mi nie chodzi o sam promień LG i bobki, ale o to co zostawiają na ścianach (LG na ścianach i przeciwniku), bo na picmipie 6-8 się psuje, a na 0-5 jeszcze chodzi, ale ja chce mieć picmip 6 =/

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 18:48:36

cg_marks "0"

????????????

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 18:53:07

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie, ale dzięki za starania, mnie ochodzi o to co zostawia broń na ścianach (lub na przeciwniku LG) żeby dać full detal na właśnie te efekty... @#$% szkoda, że nie wiem jak się wrzuca screen'y bo bym wyjaśnił =)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-24 18:55:36

To sorry - ale to nie jest cg_nomip... Nie unos sie tak, spokojnie. Opcja -1 wlacza nomip na wszystko - czyli jak nie pomogla na te dwa elementy to znaczy ze to nie chodzi o te wspomniana w temacie komende.
Tego z pg sie nie wylaczy. Na cg_altplasma 1 w polaczeniu z cg_nomip 3 tego nie ma - ale jest inna textura plasmy.

A z lg, masz na mysli to zakonczenie, takie cos... taka kulke z tego shadera? To cg_lightningimpact 0.
> Czytaliście uważnie? Chyba nie...[b] ja znam cyferki od nomipów i wierzcie mi żadna w przedziale -1000000000000 - 100000000000[/b]

Jak znasz... to na co ten temat? Nie rozumiem w takim wypadku :p

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 19:04:27

W temacie chodziło mi o to jak się picmip odnosi do nomipa? Zresztą po paru piwach nie wiem co jest =) Tzn. wiem o co mi chodzi tylko pisze źle =)
Edycja:

Dzięki, LG już jest, ale PG sux =(

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-24 19:10:53

Heh, no rozumiem, sama mam niezle odchyly nieraz po wypiciu wiekszej ilosci alkoholu ;)

Co do pg... Nie ma komendy na wylaczenie tego. Jedyna mozliwosc to kombinowanie wlasnie z tymi wartosciami:

cg_altplasma

cg_oldplasma

cg_nomip (gdzie na wartosci 6 wyglada w miare dobrze - nie ma tego - tylko, ze i textura pocisku jest objeta nomipem)

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 20:01:51

Hah! O tym, że jest nomip 6 nie wiedziałem =) Mniejsza z tym, jego działanie jest takie jak nomip 2 - co zmierza do mojej teorii, zawsze twierdziłem, że picmipy to mnożniki x2 mnożników, a wg. mnie wygląda to tak:
1, i to x2 = 2

2, i to x2 = 4

4, i to x2 = 8

8, i to x2 = 16

16, i to x2 = 32

32, i to x2 = 64

64, i to x2 = 128

128, i to x2 = 256

256, i to x2 = 511

511, i to... koniec =)
(Podobne do kości pamiątkowych... mowa tu o RAM'ie) =)

w1n

Od: 2003-08-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 20:15:35

511 ram, gratuluje

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 20:40:15

Przecież nie mówię, że mam 511... mam 256 DDR Kingston 400 MHz (przydało by się minimum 4x tyle) =(

pepz

Od: 2002-12-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2005-01-24 21:19:35

Tylko, że tu chodzi oto, że właśnie 256 x2 to nie 511 :b

Jak mustangi kurwa, jak mustangi!

PROSTO.

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 21:27:48

No to dupa zbita =)

soil

Od: 2004-05-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-24 21:29:09

Czesc, pozwolcie ze ja to ladnie zobrazuje screenami:
[img]republika.pl/s_clan/screens/shot0001.jpg[/img]
1. Nieregularne koło: ja tez cos takiego mam i mnie to dobitnie denerwuje. rowniez probowalem kombinacje komend altPlasma itd ale nic z tego. gram na picmipie 7.
[img]republika.pl/s_clan/screens/shot0004.jpg[/img]
1. Koncowka lg - czy nie da sie zeby byla ladna (bez jej wylaczania) na picmipie 7?

  1. To duze nieregularne kolo na lg - tez jest denerwujace... [27] Moze jakies jeszcze sugestie?

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-25 10:47:25
  1. To ''duże nieregularne koło'' - /cg_muzzleflash ''0''

  2. Tego czegoś z LG - nie da się poprawić jakości, jedynie picmip 0-5 Cie ratuje.

  3. Sam z tą PG kombinuje =(

  4. A ciekawe czy w 1.04 OSP będzie coś takiego, napisałem na forum OSP, pisałem też o dymie z SG, poczekamy, zobaczymy =)

soil

Od: 2004-05-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-25 14:37:37

No cóż... pozostaje nam czekać :) Miejmy nadzieję, że w nowym OSP twórcy to uwzględnią (te dymy i nie-dymy :P ).
Yyy.. chyba mozna juz close? [20]

SpOOnman

Od: 2002-04-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-25 15:30:42

Ehh trzaskacie tematy...
1. Nowego OSP nie bedzie. Tworca przepadl.
2. Cyferki sa od 0-9, tak jak literki od a-z. Za pomoca cyferek piszesz liczby, za pomoca literek slowa. 122 to nie cyferka, quake to nie literka.
3. Widze, ze nie znasz sie na nomip. Nomip 1 2 6 itd. to sa maski. Lista masek:
1 - Lightning Gun shaft, 2 - Plasma Gun bolt, 4 - Rocket Launcher explosions, 8 - Grenade Launcher explosions, 16 - Bullets (Machinegun and Shotgun), 32 - Railgun, 64 - BFG, 128 - Blood marks, 256 - Smoke puffs.
I teraz jak chce LG shaft, RL explo i slady krwi to DODAJE te wartosci, czyli 1 + 4 + 128 = 133, cg_nomip 133.
Cuda na kiju, dzieki systemowi dwojkowemu.
4. Na nastepne tematy zadawane na forum najpierw poczytaj Docs z katalogu OSP.
5. I co do poprzedniego tematu to RJ powinien byc zakazany, bo ulatwia ci gre. Tam samo musisz cwiczyc aim i bunnyhopy. Tak samo powinienes umiec RJ, nie rozumiem dlaczego RJ moze robic za ciebie skrypt?

*<</font>PPPSpOOnman>

Polish Power Pack

...you win with flags not frags...
**

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-25 16:32:25

Dlaczego RJ robi za mnie skrypt? Nie wiem, ale to ja zrobiłem sobie skrypt RJ, hm... co do nomipa... odkrycie niesamowite co które daje i, że się je dodaje, sam nie mam liczby którejś z tych co podałem, jakie cyferki i literki? Admin przepadł? Może umarł? Może zachorował? Może nie chciał odpisać na Twój e-Mail? =)

SpOOnman

Od: 2002-04-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-25 16:42:13

Ostatni login tworcy gdzies okolo polowy zeszlego roku, ostatni post podobnie. A reszta to czytanie ze zrozumieniem...

*<</font>PPPSpOOnman>

Polish Power Pack

...you win with flags not frags...
**

StaryOrgowicz_93

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2005-01-25 17:13:02

I am with stupid =u