ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

PK3 i nic!!!!

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-12-20 10:49:49

Mam problem ze zrobieniem pliku .pk3. Kiedy gotową mapę chcę uruchomić w Quake'u okazuje się, że...takiej mapy nie ma. Nawet przez konsole nie mogę jej uruchomić. A przecież działa, kiedy wypakuje ją normalnie. Także inne mapki normalnie mi działają. Co może być tego przyczyną?[3]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-20 12:12:38

Zalezy czym robiles paka . Programy pzrystosowane specjalnie pod to pewnie same zapisują path wiec tu nie bylo by problemu . Ale jesli robiles paka np rarem czy zipem moze po prostu zapomniales aby zaznaczyc zachowania stroktory katalogow. Pozatym mogles blendnie zachowac te stroktore [zdazalo mi sie :)]

Prawidlowy path do mapki powinien wyglkądac tak maps\mapka.bsp a ty moze masz costam\costam\maps\mapka.bsp .

Obczaj to bo jesli nie o to chodzi to nie wiem moze masz jush za duzo mapek w baseq i nie widzi jej... nie mam pojecia :]

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-20 17:47:40

myslalem ze zostalo to juz dokladnie opisane...
[spokoj, spokoj...]
domyslnie w winrarze i winzipie jest zapisywanie sciezek w oryginalnej postaci, wiec to napewno nie to. sprawdz (jesli uzywaz winrara) czy zaznaczyles kompresje zip :D

kliknij na paku, jakimkolwiek, i wybierz otworz z..., czy jakos tak, i wybierz z listy winrara czy winzipa co tam uzywasz, i zaznacz uzywaj tego programu...

po kliknieciu dwukrotnym na plik pk3 powinien sie otworzyc i zawartosc jaka jest widoczna to katalogi maps, levelshots, scripts itp... jesli jest inaczej to musisz poprawic.
sciagnij sobie programik do pakow (Q2, Q2, Q3) members.lycos.co.uk/damndogu/PakScape.rarpakscape

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-20 18:50:47

Utworz katalogi maps, levelshots, scripts, textures

do maps nagraj plik bsp i aas

do textures wszystkie textury, nowe ktore uzyles

do levelshots obrazek o nazwie mapy.

do scripts wszystkie nowe shadery i plik arena ( w notatniku piszesz

{

map \"nazwa_mapy.bsp\"

longname \"asdfgh\"

bots \"wymien boty jakie maja byc na mapie\"

fraglimit \"przykladowo 20\"

timelimit \"przykladowo 10\"

type \"1v1 ffa tdm\"

)
Teraz zaznacz katalogi maps, textures, scripts, levelshots i skompresuj [b]zipem[/b].

PO kompresji zmien rozszerzenie z zip na pk3.

Nagraj do baseq3.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-20 18:56:06

Cześć!

W sekcji z programami do ściągnięcia jest taki program dla mniej świadomych (do których się zaliczam) służy do dodawania mapek do Q3 - poszukaj...

Szakalka, co z twoją mapką? Skad można zassać?

NOT MY PRESIDENT !

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-20 19:01:31

Mowisz o addmap? To nie sluzy dodawania map w sensie paka, tylko robienie tego pliku *.arena

Mape? Zrobie kompilacje tego czegos i wrzuce na serwer. Ale o tym mozemy pisac w temacie midair.

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2003-12-20 21:55:34

Dzięki. Program się sprawdził. Mam nadzieję, że niedługo wrzucę jakąś mapkę na server.[1]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-20 22:46:46

To wrzucaj jak bedziesz mial :) Betacorner :)
Mozna zamknac?

/close