czy może ktoś z grona organizatorów sprecyzować tę zasadę? \"4. Mecze grane są tylko systemem 4v4. Gra z mniejszą liczbą graczy równoważna jest z w/o dla danego klanu\" Rozumiem że mecz nie może się zacząć z 3 osobami od klanu, ale załużmy że klan A gra z klanem B od godziny, wygrał już pierwszą mapę i na drugiej prowadzi, nagle jednemu rozłącza się internet, lub zawiesza system, a rezerwowego nie ma. czy to powód żeby przegrywać cały mecz? nie możnaby dodać do regulaminu trzech zasad, np.
x1. Jeśli w trakcie rozgrywanego meczu nagle zniknie któryś z zawodników i nie ma wymaganej w regulaminie czwórki graczy, to sędzia daje 5 minut pausy. Jeśli w ciągu pięciu minut nie zjawi się czwarty zawodnik to zostaje podyktowany walkover na rozgrywaną w obecnej chwili mapę.
x2. Jeśli w\o na jednej mapie nie rozstrzyga pojedynku (jest wynik 1:0 lub 1:1) to klan któremu brakuje czwartego zawodnika ma jeszcze 5 minut czasu na znalezienie go, licząc od momentu przeładowania się mapy na serwerze (na kolejną - drugą lub trzecią)
x3. Jeśli klan rozegrał do końca przynajmniej jedną mapę swojego pojedynku, a na kolejnych oddał w\o z powodu braku czterech zawodników, to traktuje się to jako przegraną, a nie jako zupełnego walkovera i honoruje się przegrany w ten sposób mecz - jednym punktem w tabeli ligowej.
....i te trzy zasady nie są wcale sprzeczne z dotychczasową \"4. Mecze grane są tylko systemem 4v4. Gra z mniejszą liczbą graczy równoważna jest z w/o dla danego klanu\", bo można nie pozwalać na grę 3v4 nawet przy stanie 0:9, ale nie można tak bezwzględnie traktować ludzi których ogranicza często zawodząca technika.