a wiec tak, jak obiecalem, Lukin, zamieszczam swoje spostrzezenia i uwagi. :>
tylko do plduel2 i 4, bo 3 nie dotykam, a do 1 jakos nie mam zastrzezen. :)
[b][white]plduel2[/color][/b]
na serio wspaniala i zarazem piekna mapach w klimatach szaolin i pk. :D
na moim mrocznym cfg jest troche za ciemno (w dzien [slonce w monitor] nie gra sie specjalnie wygodnie). sugerowalbym rozjasnienie o jakies 10%. :)
z kolei teleporty i niebo wolalbym ciemniejsze. :)
uwagi dotyczace geometrii:
[img]cmz.webpark.pl/plduel/2_1.jpg[/img]
prosilbym o zdjecie [white]clipa na kolumnie[/color] tak, aby mozna bylo np. zrobic [green]skok[/color] od pochylni (podstawa kolumny). bylby to dobry sposob na ucieczke, gdy od strony ra goni cie napakowany przeciwnik or sth. :)
[img]cmz.webpark.pl/plduel/2_2.jpg[/img]
?blad? [white]clipa na lampie[/color] - nie da sie po niej [green]wskoczyc[/color]. :|
[img]cmz.webpark.pl/plduel/2_3.jpg[/img]
[white]tu[/color] dalbym pochylnie, zeby dalo sie stamtad wyskoczyc, bo gdy sie tam zrespujesz i czekasz na mh, a wpadnie uzbrojony przeciwnik, to szans na ucieczke praktycznie nie masz. :)
[img]cmz.webpark.pl/plduel/2_4.jpg[/img]
a [white]tu[/color] znalazlem buga (widac dalsza czesc mapy). :O
[img]cmz.webpark.pl/plduel/2_5.jpg[/img]
cos mi [white]te[/color] miejsca nie pasuja do ogolnej koncepcji mapki. :) fajnie by bylo, gdyby te krawedzie byly jakies pokruszone, nadlamany czy cos. :D
[b][white]plduel4[/color][/b]
rowniez swietnie wygladajaca mapa. "czuc d3" (c) tob1. jednak jest na niej jeszcze ciemniej niz na plduel2. :S ja wiem, ze tak mialo byc, ale pamietajcie, ze w q3 nie ma latarki, a zeby grac, trzeba cos widziec. q:)
[img]cmz.webpark.pl/plduel/4_1.jpg[/img] [img]cmz.webpark.pl/plduel/4_1a.jpg[/img]
[white]tutaj[/color] jest bug (podobny w sumie do tego z plduel2). a [green]tutaj[/color] imo powinno cos byc, bo juz sie chce tam wskoczyc i schowac, a clip nie pozwala.
btw w miejscu gl widzialbym pg - mozna sie tym obronic po respie i zgarnieciu mh. no i pg pasowaloby bardziej do klimatu d3. $$$
[img]cmz.webpark.pl/plduel/4_2.jpg[/img]
jak jestesmy przy klimacie, to zupelnie nie pasi mi [white]jumppad[/color]. winda w stylu d3 bylaby imo o niebo bardziej stosowna. :)
[img]cmz.webpark.pl/plduel/4_3.jpg[/img]
oclipowanie [white]tej rury[/color] (okolice ra) nie jest przesadnie szczesliwe. :) fajnie by bylo, gdyby clip byl zakonczony rownia pochyla :) - mozna by [green]poskakac[/color]. :D
narazie to wszystko, co zauwazylem/wymyslilem. :)
pozdrawiam
p.s. to sie nazywa kompleksowa obsluga. :D
[white]edit[/color]:
na plduel2 pasowalyby teleporty w stylu cpm3a i jakies ciemnoniebieskie niebo (ale nie noc :>).
odpalilem sobie plduel1 na picmip 0 i zobaczylem tele. :S sugerowalbym zmiane 'zdjec' na cos bardziej pro. :P