ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

plynnie chodzacy enemymodel

marm4n

Od: 2002-09-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-14 11:45:55

Otoz mam taki oto problem:

Pewnego dnia sciagnelem se cfg syna i po zaladowaniu zauwazylem ze choc ma wlaczone cl_timenudge -20 to jego enemymodel porusza sie gladko i nie rwie a takze pochyla sie troche na boki przy step left/right a w moim cfg tak nie ma i nie wiem jaka komenda odpowiada za taki efekt.

Pytalem sie kilku osob ale nie wiedzieli o co chodzi wiec prosze o pomoc...

n/c

pluskff4

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-10-14 12:41:57

seta cg_smoothClients \"1\"
seta cg_runpitch \"0\" // default 0.002

seta cg_runroll \"0\" // def 0.005

seta cg_bobup \"0\" // def 0.005

seta cg_bobpitch \"0\" // def 0.002

seta cg_bobroll \"0\" // def 0.002
czym wieksza wartosc tym bardziej sie odchylasz (tylko nie przesadz;))

musisz sam pokombinowac :>
w jego konfigu znalazlem jeszce takie cos :

seta creepCamSmoothRate \"2.5\"

seta creepCam \"0\"
co te komendy robia ? :|

marm4n

Od: 2002-09-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-14 12:52:59

ale mi nie chodzi o poruszanie sie mojego modely ale o poruszanie sie enemymodelow

:D tankjr/pm :D

n/c

Fabian

Gravatar

Od: 2004-04-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-14 13:37:23

Mogł byś podać link do tego configa jeśli można.

marm4n

Od: 2002-09-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-14 13:41:52

> Mogł byś podać link do tego configa jeśli można.

juz jest na moim profilu boarda.

n/c

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-10-14 15:02:56

Moze

cg_showplayerlean?
Smoothclients nie dziala przy ujemnym timenugde.

seta cg_runpitch \"0\" // default 0.002

seta cg_runroll \"0\" // def 0.005

seta cg_bobup \"0\" // def 0.005

seta cg_bobpitch \"0\" // def 0.002

seta cg_bobroll \"0\" // def 0.002
Odpowiadaja za trzesienie sie widoku gracza przy poruszaniu. Jak sa te 0.002 to podczas poruszania ekran sie lekko kolysze...

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-14 16:56:35

> zauwazylem ze choc ma wlaczone cl_timenudge -20 to jego enemymodel porusza sie gladko i nie rwie

cos takiego - a ja myslalem ze to standard

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

marm4n

Od: 2002-09-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-10-14 18:21:35

thx szakal pomoglo...
\close

n/c