ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

pływająca myszka

m1siu

Od: 2005-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-04-01 09:45:33

Cześć. Czasami moja myszka zaczyna dziwnie działać. Problem polega na tym, że przy obrotach, dłuższych ruchach po podkładce obraz widoczny na ekranie przemieszcza się jakby był w wodzie (efekt zbliżony do m_filter 1000, tylko u mnie jest to w mniejszym stopniu). Nie dzieje się tak zawsze, czasami chodzi normalnie, jednak rzadko się to zdarza. Próbowałem zmienić cfg, uruchamiałem wiele mouse fixów. Używam razer abyssus, gram na 3500 dpi i częstotliwości 1 kHz. Wcześniej używałem logitech g9, wmo 1.1a i zawsze miałem ten problem. System windows xp sp2. U znajomego na moim cfg, tym samym systemie operacyjnym efekt ten nie występuje. Nie potrafię sobie z tym poradzić, wszystko wydaje się być ustawione tak samo.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-04-01 10:24:24

Jeśli masz monitor LCD, to może być przyczyna po prostu słabego modelu monitora. Jaki masz?

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-04-01 11:19:05

Taki efekt powoduje tez komenda "r_swapInterval 1", ktora wlacza synchronizacje pionowa co powoduje ze silnik graficzny quake'a dostosowuje sie do czestotliwosci odswiezania monitora generujac przy okazji lekkie opoznienie (laga). Upewnij sie czy masz 0.

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-04-01 12:19:49

Jeżeli masz in_mouse -1/1 to to może być problemem. DirectInput "dławi" się przy 1000Hz USB. Nawet 500 to dla niego za dużo. Synchronizacja pionowa, o której wspomniał aiken też może być przyczyną.

Ni Chooyah!

m1siu

Od: 2005-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-04-01 13:46:30

Za chwilkę sprawdzę wasze Wszystkie propozycje. Monitor mam crt LG flatron ez T910B, ustawiony w windowsie na 120hz przy rozdzielczosci 1200x1024, w ql mam 800x600 i r_displayrefresh 120. In_mouse mam na 2, w myszce mam możliwość ustawienia tylko 1000hz i 125hz.

EDIT: niestety efekt nadal się utrzymuje, zauważyłem podczas testów, że w grze z botami go nie ma w ogóle.

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-04-01 15:57:17

A jeszcze r_finish masz na 0? Ta komenda tez psuje plynnosc w grze (przynajmniej tak bylo w q3). W ogole to troche dziwny ten problem, ale powiedz jeszcze dokladniej jak to sie objawia? Tak jakby klatkowalo czy bardziej ze lag sie robil na myszy? Jesli lag to skroc kabel :))

edit: w sensie ze powinno byc r_finish 0 (dla jasnosci)

m1siu

Od: 2005-11-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-04-01 18:57:39

ciezko to opisac, wpisz sobie m_filter 1000, dokladnie tak to wyglada tylko u mnie jest slabiej :P, takie jakby mysz spozniala za ruchem, a po zatrzymaniu myszki, obraz się nie zatrzymuje od razu :P. r_finish jest 0

sch

Od: 2005-05-26

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2011-04-01 19:06:12

sproboj tak

zaloguj sie na ql potem settings -> game settings -> na dole masz reset setting to defaults -> wejdz na jakikolwiek server na standardowym cfg i sprawdz czy dalej masz ten efekt, radzilbym tylko przed zapisac cfg poprzez writeconfig jesli nie masz go nigdzie zapisanego

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-04-01 19:43:43

cg_filterangles 0?

Ni Chooyah!