Zakladam ten temat bo za przeproszeniem nikaj ni chuja korwa nie umie znalezc jakis tutkow do shaderow:/...pewnei jak zwykle zle szukam ale..co tam
Zechcialem przerobic medale..zaczalem od impressiva..i na nim skonczylem:o
Mianowicie chce aby cyjanowy kontur samego medalu[wszystko to co nie jest czarne] jakos ladnie wygladalo.Wiec uzylem jakiejs tam texturki z sfx...no i dziala..ladnie sie swieci i wogole..tylko ze mam czarne tlo na nim[wielkosci tga medalu wiadomo] i tu jest wlasnie problem..nie umiem tego zrobic:/..nie wiem co zle robie...probowalem mnoostwa kombinacjii..metlik mam teraz tlyko we lbie:/...tak wyglada ostatnia "wersja" tego medalu
medal_impressive
{
{
map textures/sfx/proto_zzzt.tga
rgbGen identity
tcMod rotate 99
}
{
map menu/medals/medal_impressive_szary.tga
blendfunc gl_dst_color gl_src_color
rgbGen identity
tcGen lightmap
}
}
co robie zle??:o
plz niech ktos mi pomoze..albo naprowadzi na jakis tok myslenia...bede wdzieeczny bardzo.
btw pak robie pod katem movie:]...jak na razie..mioodzio..drobne kosmetyczne zmiany..nie za duzo bajerow..nie za malo..bedzie git.Jak skoncze to wrzuce na ftp moze ktos z tego skorzysta
A jeszzce jedno..myslalem nad dymem z rakiet...i chcialem zrobic plomien zamiast dymka:]...normalny ogien..albo ewentualnie czarne dymsko z jakimis czerwonymi palacymi sie flarami...wykonalne??:>..czy musialbym zajrzec do cgame..czy jakos tak..???bo jak tak to nie chce mi sie w to bawic:]
Z goory THX za pomoc...POZDRO!