pmove_fixed 1- narzuca graczowi taka fizyke, takie ustawienia ( w tym wszelkie bugi silknika, bounca, strafe) jak by mial stale 125 fps.
Roznica jest znaczna, gdyz wlasnie to 125fps pokazuje bug enginu - skoki sa wyzsze (stale 48u) co daje mozliwosc dalszych skokow. odblokowywuje takze bounca, spadasz z okreslonej wysokosci na powierzchnie - wybije w gore.
a pmove_fixed 1 = sv_fps 125, com_maxfps 125, g_synchronousclients 1
Te 3 komendy daja identyczny rezultat co pmove 1.
> 1. gdzieś na forum corvus pisał że nie widzi różnicy miedzy pmove_fixed 1 a pmove_fixed 0
Jest roznica i to duza - czytaj wyzej. Narzucanie stalej 125 fps.
> 2. Dowiedziałem się że na stronie TKC Server jest artykuł na ten temat ale z niezrozumiałych dla mnie przyczyn ta strona nigdy nie chce mi się załadować (nie wiem czy tylko mi) Dostałem nawet link ale nie wiem czy jest dokładny sprawdźcie - www.q3a.tkchopin.pl/?go=art&id=2&k=13
Czyli narzucane 125 fps, nie zalezne od tego czy ktos ma 400fps, czy 25fps. Mimo ze bedzie mial te przykladowo 25 bedzie mu sie gralo identycznie jak na 125, po za tym ze bedzie przycinac. Chodzi tu o warunki gry - ustawenia fizyki i dalsze skoki.
A tak btw. ten art to kopia artu Rozza z orga.. oj nieladnie... Edit. Przejrzalam strone, wszystko skopiowane ze strony Rozza/z org artykuly... I podpisane wlasnym nickiem ;/ Hm?
> 3. Na PTC czytałem że wszystkie dema nagrywa się na pmove_fixed 0
>
> Zaś na priv.twoje-sudety.pl/~kill/txt/tabelebonucy.html jest coś takiego \"Najważniejsze jest żebyście mieli ustawione /pmove_fixed 1 - inaczej nici po bonucy\" (to jest coś o radiancie)
Jak wyzej pmove_fixed 0 moze byc tylko wtedy jesli bedzie ustawione sv_fps 125, g_sync1, com_maxfps 125. Albo te 3, albo pmove. A art Killboya jest dosc stary, wiec nie wszystko aktualne.
Mialam gdzies dobrze opisany caly temat, ale nie wiem gdzie, znadje to dam link.