Otóż, wracam po dłuższej przerwie (ponad pól roku) do Q3. W między czasie zmieniłem sprzęt: z P4 D na Core2Duo i grafe z Radeona X800 GTO2 na GeForce 8600ge.
Z reguły grywałem na OSP, ale widać scena poszła do przodu i nastąpiła przesiadka na CPMa no więc postąpiłem tak samo. Zassałem najnowszą wersje i etc.
Po piewrszym odpaleniu gry stweirdziłem, że gra się strasznie haczy, zapytałem kumpla o co chodzi, to mi powiedział, żę Q3 nie obsługuje DwóchRdzeniów, no to wyłączyłem 1 dla procesu quake3 i niby pomogło.
Po odpaleniu gry, wchodzę najpierw na mapkę na offline no i jest lipa. FPSy po 10-30, textury na ścianach są jakieś z pixelizowane, jakby miały po 16 kolorów.
Po wejściu na serwer pogadałem z kimś, to powiedzieli, że muszę użyć kowertera CFG z OSP2CPMa, no i tak zrobiłem, niby myślałem, że coś pomogło (gdy miałem w okienku gre) ale po włączeniu na full screen dalej krzaczyło i textury pixelizowaly...
Myślałem, że to wina CPMa, więc wróciłem na OSP ale tutaj jednak występuje ten sam problem.
Pokażę wam screeny jak to wygląda:
gra w okienku wygląda niby w porządku ale FPSy mówią same za siebie (picmip 3):
fullscreen z picmip1 też niby ok:
fullscreen z picmip3 już gorzej:
fullscreen z picmip5 kompletna lipa:
Dodatkowo dołącze tutaj mój cfg, może ktoś z Was wię o co chodzi.
Mi wydaję się, że to coś związane z grafą ale w innnych grach śmiga wyśmienicie, raczej chodzi o coś z ustawieniami Q3 pod nową grafę...