ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

podmiana itemów z chillquake - problem

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2012-01-10 20:11:26

Gdy ładuję pliki .md3 z paka z moda chillquake, które odpowiadają za wygląd healtów (models/powerups/health), nie widać ich ani w wolfcamie, ani w mme. Są takie czarne bile jakby.

Gdy załaduje plik models.shader z chillquake do wolfcama, nie działa w wolfcamie,

Gdy usunę plik models.shader z paka chillquake, nie działa w chili. (stąd wiem że chyba tutaj leży problem)

I teraz ciekawostka. Gdy załaduje plik models.shader z QL do pliku .pk3 z chillquake, wszystko działa normalnie w tym modzie.

Dlaczego to nie działa w dwie strony? nazwy wszystkich plików .md3, położenie tych plików oraz linki do tekstur w obydwu plikach shader są takie same (w shaderze z ql i z chili, plik odsyła do tych samych tekstur, które znajdują się w folderze textures/effects

Jakbym coś niejasno napisał, to mówcie

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2012-01-10 22:18:51

Napisz może o tym na ESR w temacie wolfcam lub na forach QL, bo tutaj już mało osób jest na bieżąco z wolfcamem.

mises.org / marksdailyapple.com

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2012-01-11 14:47:42

wiesz jak z moim angielskim, ale sprobuje...

piszę to tutaj bo w mme jest dokładnie to samo

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

dulu

Od: 2011-01-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2012-01-12 15:17:21

q3hqq - nie było itemów, były oryginalne ze zwykłego quejka
chillquake - to co pisałem wyżej

kompletnie zapomniałem żeby sprawdzić jeszcze metaltech, oto efekt

imageshack.us/photo/my-images/683/beztytuuoguz.jpg/

juuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuu :D:D:D

ten mod mi coś pokazał.... bronie, chmurka z contenders, granatowa plazma, żarowa ikona teammate, itemy.... wszystko czego szukałem przez 3-4 miesiące miałem w jednym miejscu, mogłem to znaleźć na pierwszej stronie tego forum...

FUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!