ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Pokaż Pulpit #2

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-19 12:23:30

Przecież to uzależnienie jak każde inne. Jedyne co to można trochę ograniczyć :P
Btw, pulpit bije klasyką:P

\m/

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 15:18:05

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mój Pulpit, czasami mam problem się połapać gdzie co mam jak nie sprzątam na nim:D Dlatego muszę co 2 tygodnie robić generalne porządki żeby nie utonąć w różnych ikonkach i folderach

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 15:20:59

Generalnie, to Twoja żona ma cierpliwość akceptując tapetę...

\m/

mGt

Od: 2003-07-02

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2009-09-24 15:25:34

MetalMaind: A nie pomyślałeś że może to jest jego żona i niema nic przeciwko swojemu zdjęciu na tapecie ?

alien. No Offence :D

Podpisy są głupie... zwłaszcza te z linkami bądz grafiką... :D

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 15:25:41

Cytat z posta - autor: MetalMaind
> Generalnie, to Twoja żona ma cierpliwość akceptując tapetę...

Nie ma wyjścia :DD To jest moje stanowisko pracy i to ja pracuję w takich warunkach jakich czuję się dobrze xDD

edit:
mGt marzenia ściętej głowy xDDD Zwariowałbym chyba gdybym miał taką żonę xDD

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 15:38:49

> A nie pomyślałeś że może to jest jego żona i niema nic przeciwko swojemu zdjęciu na tapecie ?

Nie, nie pomyślałem o tym xD
@alien , dlaczego byś zwariował ?:P

\m/

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 15:46:55

Bo pewnie by 2h siedziała w łazience i się tapetowała, a potem nosiła jak wielka dama i top modelka xDD

szaq

Od: 2003-08-04

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-24 17:46:02

alien. napisał:
> Bo pewnie by 2h siedziała w łazience i się tapetowała, a potem nosiła jak wielka dama i top modelka xDD
Z autopsji wiem że w większości przypadkó tak jest, choć niekoniecznie... Jeżeli mój obecny POWAŻNY obiekt westchnień da zgodę to kiedyś wrzucę jej zdjęcia... nasze może też ; )

Aforyzm jest ostatnim ogniwem długiego łańcucha myśli.

BF3 Stats

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

fiszon

Od: 2004-03-19

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-24 19:45:43

fajne oczęta .. chociaż preferuję czarne :icon_cool:

Nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli...
Poker Strategy

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 20:05:41

> Bo pewnie by 2h siedziała w łazience i się tapetowała, a potem nosiła jak wielka dama i top modelka xDD

W świecie realnym nie można użyć PS...

\m/

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 20:11:37

Na demotywatorach chyba widziałem Photoshopa w tubce :D

Ni Chooyah!

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-24 20:15:53

Też widziałem. Ale to tylko tam xd

\m/

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-25 23:23:05

taki pewnie by sie sprzedawal jak swieze buleczki...

scratch aka zablotzky o/

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 14:38:16

Oj byłby popyt na to byłby... xD

\m/

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 14:58:28

Tak i idziesz sobie przez miasto kobiet zamiast wyciągać jakąś pomadkę do ust czy też szminkę, otwiera PS i zaczyna zabawę na maxa. Nie, nie zejdźmy na ziemie :))

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 15:12:08

Ale zobacz z innej strony. Jakie były by ogromne możliwości, brak brzydkich grubych laleczek......

\m/

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 15:19:20

Cytat z posta - autor: MetalMaind
> Ale zobacz z innej strony. Jakie były by ogromne możliwości, brak brzydkich grubych laleczek......

Tak za to byś miał miliardy pustych, przerobionych laseczek, które będą się interesować kolejnymi pluginami i nowszymi wersjami PS. GL & HF

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 17:12:40

Wszystko ma wady i zalety. Z racji posiadania swojego obiektu zainteresowań, pod pewnymi względami nie interesują mnie inne kobiety, ale jak drażnią mój zmysł estetyki to wtedy jestem za każdą możliwością, dzięki której można to zmienić.

\m/

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 17:34:52

Nie wierzę że w ogóle nie zwracasz uwagi na mieście na Kobiety, które swoim wyglądem zwracają naszą uwagę i wywołują euforię:P

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 17:42:50

Może jestem w jakiś sposób bardzo zaślepiony, może dla wielu znajmych nie zachowuję się jak zdrowej orientacji sexualnej człowiek, ale ja osobiście nie chcę tego zmieniać....

\m/

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 18:34:07

Cytat z posta - autor: alien.
> Nie wierzę że w ogóle nie zwracasz uwagi na mieście na Kobiety, które swoim wyglądem zwracają naszą uwagę i wywołują euforię:P

Komunikator

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

RA|NBOW

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 19:02:56

Co komunikator?:D

\m/

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-26 22:42:24

Cytat z posta - autor: MetalMaind
> Co komunikator?:D

Pomidor ;]

Probuje naprowadzic Ariela aby looknal na Komunikator i odpisal. Nie chcialo mi sie klikac na gg, bo za duzo klikow bym musial zrobic.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-27 06:42:00

Odpisałem dopiero teraz bo właśnie trzeźwieje xDD