eee jak w tym mappacku nie bedzie przynajmniej 2 mapek pod pm to chyba sie zaplacze :(
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
eee jak w tym mappacku nie bedzie przynajmniej 2 mapek pod pm to chyba sie zaplacze :(
To płacz:PPP
Tak się zasiedziałem przy tambPacku że nic z mpy nie zrobiłem:PP Ten pack jest ZAYEBISTY!!!
.::Marko::.
kazdy placze jaka to jego mapa jest slaba:P [tez tak zrobie jak za rok swoja wypuszcze:P]
3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!
> To płacz:PPP
>
>
> Tak się zasiedziałem przy tambPacku że nic z mpy nie zrobiłem:PP Ten pack jest ZAYEBISTY!!!
thx marko, glownie stawialem na grywalnosc. za3sez mi sie podobaly krotkie i latwe runy zeby wyciskac czasy, no i ziscilem swoje pragnienie i zerobilem tego paka:)
Naprawde wypas!!! Pobiłem wszystkie recordy Yacka na całym paku Tamb :PPPP
Uważaj panie t4m8urYn0 !!!! Marko nadchodzi!!! Tesh zrobę takiego zarypiście grywalnego paka!!!! :)))))))))))))
.::Marko::.
ej powiedzcie mi jak robicie takie wyYejabne screeny z map ?powiedzcie mi , chodzi mi o ogolnie o to ze bez napisow powiedzcie jak bo chcialem se zrboic jakiegos niezlego levelshota do mapki nad ktora pracuje plz!
Booshe... włączacie speca w Defragu i macie czysty ekran a potem jush \"/screenshot\". Ja mam zbindowane pod F12
.::Marko::.
screeny? ja zawsze robie tym :]
set scr \"cg_draw2d 0; r_gamma 1.5; wait 10;screenshot; toggle cg_draw2d; toggle r_gamma\"
bind F12 vstr scr
i nie trzeba kombinować ze spctem i zmienianiem gammy :]
Screeshotcik z PDM_Marko...
.::Marko::.
Witam... Ja też robie mape do paku, własnie robie bsp, a jak skoncze to wysle T4m8urYnowi, a tamb wysle ^M^...
btw. Od razu zamieszce mape po skonczeniu bsp, bedzie pod wieczór, albo w sobotę :).
Po dluzszym zastanowieniu, zrobie i runa i tricking map. Tylko czy maja byc ze 5 runow tak jak Tamb?
Nie, nie, nie :P.. Nie musi byc 5.. moze byc jeden, moga byc i dwa... nie przesadzajmy :)...
ja pomyslalem ze musi byc 1 mapa. bo to bedfzie tak ladnie, jedna mapa od kazdegoi mappera:)
btw. czy dmp01 i 02 to jest cos takiego?
No to cos na wzor DMP bedzie :)... Choc tez sobie tak mysle - 1 mapa od 1 mappera... chyba zostawie narazie ten krotki run\'ik pod cpm\'a i wezme sie za cos innego...
Eh... no przecież ^M^ napisał że nie.. To bez sensu. Jedna mapa od jednego mapera.
.::Marko::.
ok bo to ja mam pytanie, jak zorbic zeby tak nie bylo...na screenie \pokazane to w kółku.
[img]tamburyno.w.interia.pl/shot0067.jpg[/img]
no moze cos zle napisalem:)...nie wytlumaczylem sytuacji. Po prostu to co jest dalej przeswituje przez niebo...prubowalem juz z claukiem i invisible i nic to nie dalo...help..(szakal:])
SPROBOJ TEXTURA AREAPORTAL TO OBLOZYC, JAK TO DZIALAC NIE BEDZIE TO NIC NIE PORADZISZ...
NIEBO MA WLASNIE TAKIE WLASCIWOSCI, ZE PRZESWITUJE TO CO JEST ZA NIM... :(
Przedstawiam wam [b]Pdm_Heros[/b] screeny :).
[img]heros_mat.w.interia.pl/1.jpg[/img]
[img]heros_mat.w.interia.pl/2.jpg[/img]
[img]heros_mat.w.interia.pl/3.jpg[/img]
[img]heros_mat.w.interia.pl/4.jpg[/img]
Na razie tylko 4.
Ti... Wiesh co ci powim? Że naprawde cięki wypas!!! Jeżeli chodzi o grafe... A z grywalnością to poczekamy:P
.::Marko::.
> Ti... Wiesh co ci powim? Że naprawde cięki wypas!!! Jeżeli chodzi o grafe... A z grywalnością to poczekamy:P
No a jezeli chodzi o grafe to nie jestem dobry, tak ja tamb lub ty :P...no to chyba ci się nie pali by zagrac w moja mape, ale dostaniesz ją wtedy kiedy bedzie trzeba :P...