ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack?

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-24 17:54:58

eee jak w tym mappacku nie bedzie przynajmniej 2 mapek pod pm to chyba sie zaplacze :(

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-24 18:23:46

To płacz:PPP
Tak się zasiedziałem przy tambPacku że nic z mpy nie zrobiłem:PP Ten pack jest ZAYEBISTY!!!

.::Marko::.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-24 18:38:56

kazdy placze jaka to jego mapa jest slaba:P [tez tak zrobie jak za rok swoja wypuszcze:P]

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-24 18:40:55

> To płacz:PPP
>
>
> Tak się zasiedziałem przy tambPacku że nic z mpy nie zrobiłem:PP Ten pack jest ZAYEBISTY!!!

thx marko, glownie stawialem na grywalnosc. za3sez mi sie podobaly krotkie i latwe runy zeby wyciskac czasy, no i ziscilem swoje pragnienie i zerobilem tego paka:)

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-24 19:28:52

Naprawde wypas!!! Pobiłem wszystkie recordy Yacka na całym paku Tamb :PPPP
Uważaj panie t4m8urYn0 !!!! Marko nadchodzi!!! Tesh zrobę takiego zarypiście grywalnego paka!!!! :)))))))))))))

.::Marko::.

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-25 07:04:12

ej powiedzcie mi jak robicie takie wyYejabne screeny z map ?powiedzcie mi , chodzi mi o ogolnie o to ze bez napisow powiedzcie jak bo chcialem se zrboic jakiegos niezlego levelshota do mapki nad ktora pracuje plz!

GoLY

Od: 2002-06-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-25 07:22:10

dobra grafa i /cg_draw2D 0 /cg_drawGun 0

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-25 07:24:36

ja poprosru ustawiam dobra grafe i wchodze na speca...

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-25 17:15:36

Booshe... włączacie speca w Defragu i macie czysty ekran a potem jush \"/screenshot\". Ja mam zbindowane pod F12

.::Marko::.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-25 18:00:03

screeny? ja zawsze robie tym :]
set scr \"cg_draw2d 0; r_gamma 1.5; wait 10;screenshot; toggle cg_draw2d; toggle r_gamma\"

bind F12 vstr scr
i nie trzeba kombinować ze spctem i zmienianiem gammy :]

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-25 19:54:06

Screeshotcik z PDM_Marko...

[img]strony.wp.pl/wp/marko_07/PDM_Marko(4).JPG[/img]

.::Marko::.

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-25 19:59:07

Witam... Ja też robie mape do paku, własnie robie bsp, a jak skoncze to wysle T4m8urYnowi, a tamb wysle ^M^...
btw. Od razu zamieszce mape po skonczeniu bsp, bedzie pod wieczór, albo w sobotę :).

Zylas

Gravatar

Od: 2003-04-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-25 20:12:39

Po dluzszym zastanowieniu, zrobie i runa i tricking map. Tylko czy maja byc ze 5 runow tak jak Tamb?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-25 20:21:06

Nie, nie, nie :P.. Nie musi byc 5.. moze byc jeden, moga byc i dwa... nie przesadzajmy :)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-25 21:57:05

ja pomyslalem ze musi byc 1 mapa. bo to bedfzie tak ladnie, jedna mapa od kazdegoi mappera:)
btw. czy dmp01 i 02 to jest cos takiego?

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-26 08:42:18

No to cos na wzor DMP bedzie :)... Choc tez sobie tak mysle - 1 mapa od 1 mappera... chyba zostawie narazie ten krotki run\'ik pod cpm\'a i wezme sie za cos innego...

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-26 09:14:25

A czy np. mozna zrobic 2 mapy do packa ?, bo moze bym zrobił 2

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-26 11:32:32

Eh... no przecież ^M^ napisał że nie.. To bez sensu. Jedna mapa od jednego mapera.

.::Marko::.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-26 18:25:27

ok bo to ja mam pytanie, jak zorbic zeby tak nie bylo...na screenie \pokazane to w kółku.
[img]tamburyno.w.interia.pl/shot0067.jpg[/img]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-26 21:05:45

no moze cos zle napisalem:)...nie wytlumaczylem sytuacji. Po prostu to co jest dalej przeswituje przez niebo...prubowalem juz z claukiem i invisible i nic to nie dalo...help..(szakal:])

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-26 21:44:38

SPROBOJ TEXTURA AREAPORTAL TO OBLOZYC, JAK TO DZIALAC NIE BEDZIE TO NIC NIE PORADZISZ...

NIEBO MA WLASNIE TAKIE WLASCIWOSCI, ZE PRZESWITUJE TO CO JEST ZA NIM... :(

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-27 14:21:17

1|Marko

Od: 2002-12-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-27 14:43:53

Ti... Wiesh co ci powim? Że naprawde cięki wypas!!! Jeżeli chodzi o grafe... A z grywalnością to poczekamy:P

.::Marko::.

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-27 14:54:47

> Ti... Wiesh co ci powim? Że naprawde cięki wypas!!! Jeżeli chodzi o grafe... A z grywalnością to poczekamy:P

No a jezeli chodzi o grafe to nie jestem dobry, tak ja tamb lub ty :P...no to chyba ci się nie pali by zagrac w moja mape, ale dostaniesz ją wtedy kiedy bedzie trzeba :P...

Yacek

Od: 2002-11-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-27 16:36:56

a ja jakos nie widze tych screenow, moze tak bys poprawil cos ?