ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

POMOC:Postacie i efekty strzałów

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-04 17:14:43

W jednym temacie już pytałem ale nie uzyskałem odpowiedzi wiec może tutaj więcej osób zerknie i ewentualnie postnie. Mam starego kompa i dla mnie liczy się każdy FPS, dlatego gram na picmip 8 jednak mam kilka problemów:
1. Mam wpisaną komendę cg_nomip 511 jednak wszystkie efekty strzałów są dla mnie troszkę za ładne i zjadają dużo FPS. Jak mogę obniżyć graficzną wartość wszystkich strzałów (w celu zaoszczędzenia FPS) aby prezentowały się one tak jak np. na ustawieniach standardowych grafiki "Medium"w opcjach gry?
2. Mam wpisaną komendę r_ladbias 2 , która ponoć ma wpływ na tekstury graczy, tutaj jednak mam podobny problem jak w podpukcie wyżej. Jak mogę zniwelować troszeczkę tekstury postaci aby zaoszczędzić kolejne FPS ?

Kufir*150watt

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-04 20:22:01
  1. cg_nomip 0

  2. r_lodbias 2

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-04 22:22:44

odp 1. Niestety nomip 0 powoduje wylaczenie wogole efektoww strzalow (strzela sie pikselami). Istnieje jakas inna zastepcza komenda pozwalająca ustawic SREDNIE graficzne ustawienie efektów strzalu ? W chwili obecnej moge ustawic strzaly na maks grafiki, badz na minimum. Jedna i druga opcja mnie nie zadawala.
odp 2. Musze powiedziec ze miedzy wartoscia 1 a 2 u mnie nie widac roznicy. [](//htmlarea/images/smiles/7.gif)
Mimo wszystko dzieki  za pomoc, ma ktos jeszcze jakies pomysly ?

Kufir*150watt

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-04 23:55:40

średnie? jeśli dobrze rozumiem, to niestety nie - albo picmip 0 albo picmip którego używasz
lodbias już na maxa jest podkręcony właśnie na wartości 2 niestety
btw - mi na słabszych kompach zwykle pomaga zwiększenie wartości r_subdivisions - zawsze to bardziej koślawe łuki, ale jakoś nigdy mi to nie przeszkadzało

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-05 12:21:51

Kufir napisał:

> odp 2. Musze powiedziec ze miedzy wartoscia 1 a 2 u mnie nie widac roznicy. [](//htmlarea/images/smiles/7.gif)
>
prawde mowiac nie wiem jaki lodbias (i czy w ogole) ma wplyw na skiny, ale jesli grasz z widokiem broni to roznice powinienes zauwazyc

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-05 12:31:09

Mav - Mam ustawione r_subdivisions "20", jeszcze mam zwiększyć ? Jesli tak to o ile?
Grająć nie widze widoku broni, co precentuje tym iż zaoszczedzam sporo FPS, wiec tak naprawde nie wiem czym roznic sie lodbias 1 od 2. Wiem jednak ze postacie wygladają identycznie (czytaj z duza iloscia szczegolow... niestety)
Naprawdę nie ma innych komend na zniwelowanie pierwotych problemów poruszonych w tym temacie?

Kufir*150watt

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-05 13:41:13

ustaw sobie subdivisions ze 40 (mozna i 80 ale podejzewam ze roznica w fps bedzie mikroskopijna)
hmm jesli grasz bez widoku broni to co robi ten rail na twoim skrinie świntuchu ;p

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-05 15:51:00

tak jak pisze enj ;)

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-05 17:10:35

Zmienie zaraz. Screena mam starego ze starego CFG.

Kufir*150watt

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-05 20:12:34

gorzej Ci? :P

Capricorn

Od: 2005-10-09

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2006-09-05 20:29:34

Ale nabił bandyta jeden :O Na szubienice go! :D

Open Your eyes, open Your mind - proud like a god don't pretend to be blind. Trapped in yourself, break out instead, beat the machine that works in Your head

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-05 20:37:46

Sorry klikałem na "wyslij" niewysylalo sie wiec ponownie klikalem na wyslij i mamy to co mamy. Wszystko przez fatalnie dzielajace forum.  

Kufir*150watt

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-05 20:50:46

 szczescie wlasne posty mozna usuwac mozna :F

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-09-08 10:35:30

forum nie jst fatalne, jedynie ma czasami fatalnych userów którzy nie wiedzą jak korzystac z opcji Usuń

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-08 12:58:34

Niestety przy moim laczy przegladanie forum jest uciazliwe gdyz podstrona laduje sie raz na 10 klikniec (i jest tak u wiekszosc userów) a tym samym usuwanie swoich postów jest bardzo meczace i czasochlonne. Moderatorzy sie tym pewnie zajmia, przepraszam za balagan.

Kufir*150watt

Kufir

Od: 2004-08-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2006-09-08 17:59:18

Mam jeszcze jedno pytanie.
Znalazłem te komendy:
* ch_fragmessage [0/1] "1" - wyłącza napis You Fragged Someone.
* ch_obituaries [0/1] 1 - wyłącza wyświetlanie napisów na ekranie po fragu, np. ate somebody’s rocket.
I teraz..... jak ustawić aby w lewym górnym ekranie NIE pojawialy sie informacje o fragach, ale aby caly czas pojawiala sie informacja na srodku  ekranu po zabiciu  przeciwnika?

Kufir*150watt

VipeR

Od: 2002-05-31

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-09-14 23:08:21

Hmmmmmm na to jest sposób - con_notifytime mi sie wydajea wartość to chyba była -3.

Tylko że to wyłączy wszystkie pojawające się komunikaty, w tym także i chat.
A co do fps, to wyłącz jeszcze efekty dymu z rakiety i granata - cg_noprojectiletrail 1 i jeszcze tylko nie wiem czy to w osp czy cpma cg_smokesg 0, da napewno z pare fps i zwiększy widoczność, wyłącz jeszcze gibsy  - rozpryski krwi po zfragowanym przeciwniku - też daje trochę wiecej klateczek, a także nie zasłania ci to połowy ekranu.
A tak wogole to wczoraj zauważyłem u siebie dosyć ciekawą rzecz związaną z fps, mianowicie gdy odpaliłem timedemo na standardowym "four" - r_picmip 9 etc to trwało gdzieś 11 s i fps wyniósł 113, natomiast kiedy TYLKO zmieniłem r_picmip na 1 by zoaczyć spadek fps to moim oczom ukazał się spory wzrost fps!!!! - było gdzieś 8.7 s i 144 fps!!![](//htmlarea/images/smiles/8.gif)[](//htmlarea/images/smiles/6.gif)[](//htmlarea/images/smiles/6.gif)[](//htmlarea/images/smiles/5.gif)  Chore?! Sami spróbujcie.. Screeny ewentualnie podeśle jutro, teraz ide spać :P

Keep practice, its only way to be better!

Dla Quake ]I[ czas zatrzymał się w miejscu!