cl_timeNudge *- komenda ta ma podwójne zastosowanie. Jest używana albo do spowodowania dodatkowego
laga albo do przewidywania ruchów przeciwników. Jeśli jest użyta z wartością większą niż 0 to wartość ta jest
traktowana jako dodatkowy lag. Natomiast gdy jest używana z wartością mniejszą niż zero to wartość ta jest używana
przy przewidywaniu ruchów przeciwników. Wartość ujemną najcześciej się stosuje w granicach 25-50% waszego pinga czyli
jeśli wasz ping to około 100ms to możecie spróbować cl_timenudge ustawić w granicach od -25 do -50. Może
to spowodować lekkie poprawienie waszego pinga. Nie używajcie jednak wartości ujemnej w połączeniu z komendą
cg_smoothclients ustawioną na 1.
Przy czym w cpma z tego co mi wiadomo, odpowiednikiem dla komendy **cl_timenudge* jest komenda cl_nudge. Przy czym cl_timenudge musi być i tak ustawione na 0 i wtedy operować komendą cl_nudge.
Przepraszam, jeżeli się coś nie zgadza...Aż wstyd się przyznać nie mam teraz nawet Q3 pod ręką,żeby sprawdzić praktycznie sprawy ;)
Tak czy siak, ja proponuje kolege przykuć do biurka i kazać mu naprawiać to co nabroił ... Nicpoń jeden !
Bóg jeden wie co on tam mógł nakombinować, im mniej jesteś pewien jego odpowiedzialności i działań , tym więcej mogło się tam zdarzyć ! Wyciągnij wnioski na przyszłość .
**"Z braku gwoździa...
...podkowa została zgubiona.
Przez brak podkowy, rumak był stracony.
Bez rumaka...
...wiadomość nie została dostarczona.
Z powodu niedostarczenia wiadomości...
...wojna została przegrana."**