ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-19 21:57:51

Mam gigantyczny problem! Jestem ZA-ŁA-MA-NY! Otóż robiłem sobie q3dade11. Właśnie zrobiłem trigger_push a potem target_position, ale się nie połączyły. Zaznaczyłem jeszcze raz triggera, wcisnąłem \'N\' i zobaczyłem, że są zupełne inne klucze niż powinny, np. Angle... (najprawdopodobniej wszystkie jakie znajdują się przy Info_Player_Start). Nie wiedziałem skąd więc wszystkie usunąłem i wpisałem dobre dla jump-pada. Wszystko zapisałem i skompilowałem mapę. Uruchamiam, a tu wyskakuje tekst: SP_WORLDSPAWN: THE FIRST ENTITY ISN`T \'WORLDSPAWN\'. No i nie mogę uruchomić mapy - nie wiem czemu. Ale to nie byłby jeszcze problem. Wchodzę do Radianta, wybieram q3dade11.map - load - a tam NIC!!! PUSTA SIATKA. Kompletny szok. Na mapie nie ma nic, choć sam plik zajmuje prawie 400 KB (BSP - ok. 1,7MB - ale to nieważne). Co się z tym stało??? Za nic nie mogłem jej otworzyć. Nie działa nawet przerabianie z BSP na MAP. POMÓŻCIE MI!!! Nie mam pojęcia co się stało i nie wiem jak to naprawić. CO MAM ZROBIĆ??!!

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-19 22:34:38

hmm jesli mapy nie uda sie przywrocic (nie wiem co jest), to obadaj plik q3dade11.bak - to autosave twojej mapki, radiant robi to co 5 minut

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-19 23:05:31

Ja tez kiedys mialem taki blad ale ja mape znalazlem przypadkiem a znaczy....
Weszlem do maps i tam dziwnym trafem bym utworzony katalog \"snapshots\" i tam byly tarsze wersje mojej mapy (off corz - w innym rozszezeniu) ... Ale tak stalo sie tylko z jedna moja mapa i to nawet nie wiem dlaczego ale moze i radiant z twoja tez tak zrobil .... :)
NIE ZALAMUJ SIE COS SIE WYMYSLI !!!! :D

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-19 23:28:25

nic tylko reczna obrobka w edytorze txt :> ctrl+f entity 0. jak bedzie dwa razy to problem z glowy :)

jak nie to ctrl+f trigger_push i poprawiaj co trzeba :P albo usuwaj cale entity od //entity n do //entity n+1 ;-)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-19 23:31:24

Plik q3dade11.bak nie działa. Tak jak w przypadku map po load nic się nie dzieje (nawet nazwa mapy na pasku Radianta się nie zmienia - cały czas unnamed). Co do snapshots to wiem, że istnieją ale już po wpadce zauważyłem, że od momentu zrobienia q3dade10 miałem tą opcję wyłączoną (źle skonfigurowałem Radianta - zawsze mam włączone, a wtedy się przesiadałem z wersji 181 na 202) i nie mam nawet jednego pliku. Lipa zupełna. Jeśli macie jakieś pomysły to mogę się podzielić plikami map i bsp - wiadomo w celach tylko pomocy :). Mi na razie nic do głowy nie przychodzi. Nie wiem także o co chodzi z tym komunikatem w kwaku o \'worldspawn\'. Przeinstalowanie Radianta także nie pomogło.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-19 23:53:38

Dzięki wielkie i szacunek dla Damndoga! Poszło i po kłopocie. No i mam kolejną osobą, którą bez zawachania mogę dopisać do podziękowań w pliku readme :).

Wystarczyło dopisać grupę entity 0. Temat uważam za zamknięty. Poproszę o /close.

Dzięki jeszcze raz.

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-04-20 07:45:03

no to ja jeszce powiem ze mozna to naprawic poprzez inny sposob. trzeba sobie plik map otworzyc np. w notatniku i w odpowiednim miejscu dopisac worldspawn...juz kilka razy mi sie tak stalo

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-04-20 12:25:18

ja ci to Tamb pokazałam :P.

Zawsze pomagało dopisanie, \"classname\" \"worldspawn\" (jeśli było coś innego to zamienienie)

/close