El00p playaz...Ostatnio do glowy ostatnio pare fajnych ideas i pisze tu zeby sie nimi z wami podzielic i uslyszec wasze zdanie..wiec
1.Czy istnieje mozliwosc zrobienia "inteligentnej" mapy?? Chodzi mi o cos takiego ze mapa jest "ruchoma".Czyli np nigdy do konca nie mozemy byc pewni gdzie przeniesie nas portal...albo jaka bron sie pojawi w danym miejscu itp...moze nawet zeby mapa zmieniala swoja konstrukcje...weim ze brzmi to troche glupio..ale jezeli daloby sie takie cos stworzyc..to moze warto by poeksperymentowac??
Spojrzmy na to z innej strony...grajac na "dotychczasowych" mapach gracze dobrze wiedza gdzie co prowadzi i gdzie co jest..co jest niezbedne do kontrolowania mapy...a gdyby tak nie wiedziec??Zmuszalo by to do wiekszej czujnosci...gracze musieli by byc przygotowani na rozne niespodzianki itp...
Nie wiem czy cos mogloby z tego wyjsc..ale pomyslcie troche i podzielcie sie opiniami.
2.Drugim pomyslem byla trick-duel mapa...czyli normalna 1v1 mapka z pewnymi bajerkami-np po ra trzeba voba zrobic itp...oczywiscie trzeba by taka mape bardzo dokladnie zaplanowac i przemyslec wszystko...Chodzi mi glownie o to aby nie kolidowalo to z normalnym gameplayem...
Dam moze taki przyklad:rl na dm6...skok-wyzerowanie predkosci przy scianie...OB i rail przez milimetrowa szpare np...myslalem glownie tu o tym aby na mapie mozna bylo bez problemu osiagac predkosci 700-800 ups...no moze te 800 to przesada...ale wiecie o co mi chodzi...myslalem rownierz nad zastosowaniem powierzchni slick...przyklad:ztn-rail..stoimy przy rg..na gl czai sie koles...i tuz przy scianie mala powierzchnia slick..prostokatna..dluga i waska...wchodzimy na nia...rozped i szybki wylot na mh...kolesiowi bylo by trudniej trafic tym rg zalomy..no ogolnie takie rozwiazania..po prostu zwykla mapa 1vs1 z proma dodatkami ktore urozmaica i moze troche utrudnia gre-trzeba bedzie sie bardziej starac po prostu:]
Co o tym sadzicie????Jestem bardzo ciekaw waszych opinii!!