Poruszać się mogę z dowolną prędkością, bo w tym cfg znalazłem opcję na zmianę prędkości biegu i strafe'a więc śmigać mogę jak pocisk :D Sprawa jest taka, że w eliminate nie da się kucać. To znaczy nie jest to w ogóle przewidziane, ale ja sobie dopisałem do cfg i odkryłem, że gdy kucam, to z mojej perspektywy rzeczywiście kucam, ale jak przeciwnik na mnie patrzy to nue dzieje się nic po za tym, że znika hitbox z mojej głowy :P Jest to użyteczne bo większość graczy używa karabinów i celuje w głowy bo w głowę jest x2 damage. Niestety do dyspozycji mam tylko dwa przyciski na ekranie dotykowym pod które mogę to zbindować. Jak binduję +movedown pod spację, to tracę możliwość skoku i po przyciśnięciu kucam na sekundę, więc muszę wciskać ten dół ekranu nonstop, co jest bez sensu, bo nie mam czym obsługiwać lewego pada do chodzenia. Natomiast gdy zbinduję pod wciśnięcie pada od celowania, czyli strzału to za każdym razem gdy strzelam, to kucam. To znaczy gdy wcisnę tą gałkę do celowania dwa razy i trzymam na niej dalej palec, to nawalam full auto i wtedy pozostaję w pozycji kucniętej aż nie przestanę strzelać. Niestety wtedy poruszam się bardzo powoli niezależnie od tego jaką prędkość wprowadzę w q3config. Domyślam się więc, że jest komenda którą można określić prędkość poruszania się w kuckach. Przeczytałem, że w quake'u 4 jest taka komenda pm_speedcrouch, ale nie zadziałała. Wiem, że to strasznie zagmatwane, szczególnie że pewnie nikt stąd nigdy nie miał styczności z tą grą, ale nie mam pojęcia kto by mi pomógł jak nie gracze quake'a 3 :D