ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Post your records :q

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-07-31 19:10:28

Widzę, że wywołałem drobnego offtopa... Recenzję trzeba umieć przedstawić.
Pooglądam sobie kompoty trwające i byłe:
cec28 by amt|nL-s0t3k_ - porządna produkcja. Główny mankament: brak tekstur. Wygląd lickowaty, raczej bez błędów. Do mety nie doszedłem [](//htmlarea/images/smiles/6.gif)
cec29 by uN-DeaD!LeXuS -  Mogę się uczepić jedynie czasem za ciemnej podłogi (trudno wyłapać krawędź) czy czasem dziwnie dobranej tekstury, co widoczne jest jednak z bliska i nie psuje efektu -> wbrew pozorom jest to dobry wybór. Taki drobny paradoks. Ktoś planuje start? demon, wiem, że nie możesz, ale ktoś inny?
cjscomp020_3 by [cJs]TOL - rany. Widać, że autor opanował brushwork, ale olał zajęcia z teksturowania, estetyki i oświetlenia. Totalnie. Kontynuując metaforę studiów: wylaliby na zbity pysk, bo dobre zaliczenie jednego przedmiotu nie usprawiedliwia. Ach, no tak, jest jeszcze gameplay. Jeśli dobrze obejrzałem, to jest tutaj dużo dróg do wyboru. Jak oceniacie? I czemu taka cisza w kompotowym temacie? Oczywiście proszę o odpowiedź tam!
cjs_vs_bg_nh by GT-3oHT - bardzo dobry lick, poza pierwszym i ostatnim pomieszczeniem, gdzie jest poprawny (ze względu na duże monotonne płaszczyzny i oświetlenie). Częste prześwietlenia, szczególnie na początku (objawiają się rażącą bielą podłogi i ścian). Po raz kolejny trudno mi ocenić gameplay, ale parę mi nie znanych dotychczas tricków sugeruje, że nie jest źle.
rdfcomp047 by p900*X4me1eoH - kolejna bardzo ładnie wykonana mapa. Są tylko dwa zgrzyty: gryząca żółć (racja, kwestia gustu) i za dużo fpsożernych praktyk.

Jestem pozytywnie zaskoczony poziomem dzisiejszych map. Szczególnie LeXuS poprawił mój humor. Jak się jeszcze dowiem, że grywalne... Hohoho.

Tak się składa, że to były same kompoty. Przypadkowa seria? Przecież sam pamiętam niedawne narzekania na poziom wykonania.
Popatrzmy zatem na "niekompoty":
benztourney1 by (unknown) - już chciałem powiedzieć, że autor powinien się jeszcze sporo nauczyć, także krytycyzmu, bo widać, że ma szansę osiągnąć jakiś poziom, a tu nic - ukrył się... W sumie słusznie, nie ma się do czego przyznawać. Gotyk na poziomie trochę niższym od q3dmXX.

O, może sobie poskaczemy? [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

benztourney1.ya-rg[tm.vq3.2]00.09.712(gorat.Poland).dm_68

Mapa kiepska, ale może fastcapowców ruszę... Bijcie dwiema sekundami!
gtm4Pornoman by GT-MiKRoB - ekskrement, którego jedynym celem jest epatowanie pornografią (także w wykonaniu dziecinnie poskładanych brushy). Beznadziejne.
gtm5stairs by GT-MiKRoB - 0 jak wyżej - rzadkie i cuchnące, tyle, że nieletni mogą grać.
GB_SuperConductor by GB - jadowity różofiolet może przeszkadzać, lecz nie tak, jak u 3oHTa. Poprawny lick, dla promodowców tylko. Easter egg jest do "znalezienia".
Dark-Temple by TouLouZ - widać, że ma umiejętności, doświadczenie, ale estetykę zgubił po drodze. Technicznie mapa do wywalenia: niespójna kolorystycznie, monotonne przestrzenie, niewykończone, surowe fragmenty, kiepskie (nierówne, w kolorach nie pasujących do oteksturowania i otoczenia, z plamami) oświetlenie, hall zazbyt FPSożerny (można było to znacząco ograniczyć). Sam projekt (to, co jest związane z gameplayem) się chyba obroni (dużo dróg na kilka poziomów trudności). Widziałem screenshoty w zapowiedziach map na OPC, więc podejrzewam, że hurtownicy buraków cukrowych teraz się tam nieźle mogą obłowić.
FRcup02 by TouLouZ - stary kompot narodowy tego samego autorstwa, co dark-temple. Jest lepiej głównie ze względu na spójne teksturowanie i umiar. Zastrzeżenia dotyczące monotonii, oświetlenia (co prawda jest równe i łagodne, ale nadal są rażące oczy plamy innych kolorów, np. na słupie w centralnej sali) i prymitywizmu niektórych fragmentów konstrukcji (głównie nienaturalnie cienkie ściany) nadal zostają.
Run_Terentiy by [DmP]LeXuS - to ktoś inny? Oby. Trudno uwierzyć. Mapa sprzed roku, więc jak najbardziej możliwe. Totalny brak tekstur, jedynie na początku trochę się zachowało i świadczą o tym, że wygląd jest skromny, ale i zachowujący pewne normy estetyczne, czego jednak dalej nie sposób ocenić.
Po drugiej partii mam mieszane uczucia: większość map do odrzucenia, czyli sytuacja jest skrajnie odmienna od poprzedniej. Cieszy ewolucja LeXuSa, choć nie rozumiem, jak wypłynęła Run
Terentiy. 3oHT niech weźmie dzie... MiKRoBa przypilnuje, bo psuje opinię klanowych mapperów.
Teraz pałeczka po waszej stronie - pora ocenić gameplay i podać czasy, o co proszę. Oczywiście tylko tam, gdzie warto ;-)

Edit: doszło parę postów, jak pisałem. Dema i opinie! ronski, dziękuję za uzupełnienie opinii o część dotyczącą grywalności, teraz proszę o wypowiedzi resztę.

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-01 00:39:08

pornstar-nuclear[df.cpm]00.15.416(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68
jak na razie to czasik na 1st mdd...ale tam żadne wymiatacze jeszcze nie grały

^ ^

v3rb

Od: 2003-02-18

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-01 09:59:41

pozwolicie ze napisze jednak słów kilka i od siebie bo tez tu zagladam i tez mi sie cos tu nei podoba....

Nawet nie wiecie jak mnie denerwujecie, tymi tekstami o mapach, szczególnie compotowych, no sory ale korwa na mój biedny rozum, powinniście się cieszyć i skakać z radości że po tych wszystkich latach jacyś ludzie chcą się jeszcze w to bawić, że chcą w jakiś sposób tworzyć dalej rywalizacje, na poziomie czy nie na poziomie, ale zawsze, to może się skończyć jak odejdzie kilka osób które tworzą mapy i wtedy co będziecie narzekać na to że nie ma map? bo to tamto siamto, no sorrry, ale nie podoba wam się mapa? nie grajcie compota, nie róbcie czasu, nie wysyłajcie go, ale prosze was przestańcie pisać farmazony, że mapa jest taka a nie sraka i że nie nie ma tam kanta a tam nie ma flagi, a tu nie ma brusha srusza pierdoly pixela czy jeszcze wielu innych rzeczy, które tu ujmujecie, bo naprawde szkoda czytac te posty, ja rozumie że chcecie przekazać jakiś sens mapy..... ale nie w ten sposób.... nie po tylu latach i tak obczajonych niektórych mapach, zrobić coś innowacyjnego po 3k map to naprawde jest sztuka, a czepiacie się każdej szczelinki w mapach....
a jakbyście tak nagrywali czasy i pokazywali się w tabelkach, byłoby to znacznie lepsze niż lamętowanie na forum i pisanie tekstów typu "a to mi się podoba bo autor zrobił tak a nie inaczej" co to jakas galeria sztuki or sth? :x
•  mjc01-1[df.cpm]00.23.688(v3rbalizah!r3v.Poland).dm_68

•  cec29[df.cpm]00.3x.232(v3rbalizah!r3v.Poland).dm_68

gorat

Od: 2004-02-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-08-01 11:58:07

Nie sztuka zrobić, sztuka umieć zrobić :x Cóż poradzę, że niektórym się nie chce przyłożyć. Zresztą... jeśli masz mnie na myśli, to wyrażnie napisałem, że przynajmniej techniczny poziom map kompotowych mnie zadowala - oceniam jako mapper! Jak któraś będzie przy tym grywalna (co już inni ocenią), to nic, tylko się cieszyć. A o ciągłej innowacyjności to faktycznie zapomnijmy...
Zresztą, jak uważasz, że skłonności do tworzenia map Mikroba należy docenić (że mu się chce), to... sorry... [](//htmlarea/images/smiles/2.gif)

Ach, i nie zapominaj o cec29! Widzę, że planujesz wysłanie, trzymam kciuki :) Za innych też :)

gorat01 gorat02 gorat03rob gorat04stairs gorat05plea gorat05pleanosc gorat06sway gorat07plank gorat08falls gorat08fasterfall++ pdm03_gorat...

ns04! :)

Pawuja nabijacza na pal!

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-01 18:16:59

Cytat z posta - autor: [v3rb](%E2%80%99?page=users&run=details&id=4548%E2%80%99)
>
> nie po tylu latach i tak obczajonych niektórych mapach, zrobić coś innowacyjnego po 3k map to naprawde jest sztuka, a czepiacie się każdej szczelinki w mapach
>
Nie czepiam się żadnych szczelinek na mapie tylko np faktu, że KORYTARZ czyli podłoga, sufit i ściany na mapie xameoiha (rdf47) chodzi u mnie 10 fps... Nie mam pojęcia jak można odwalić taką chałę, przecież to 4 jebane oteksturowane brushe, a tu taka niespodzianka. Gdybym miał normalnego kompa, który pociągnąłby każdą mapę to grałbym ile wlezie i nie pisnałbym złego słowa. A tak mam chyba prawo z deczka się zdenerwować?

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-01 21:42:11

Miodna mapka w stylu o3j
lovet-second[df.cpm]00.24.520(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68
EDIT:
Nad tą mapą można dłużej posiedzieć :)

rust7_once[df.cpm]00.17.232(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68

^ ^

vic

Od: 2003-02-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-02 14:01:31

lovet-second zrobiłem w cpm wczoraj 24.2 bodajże...
’MaZe’rati zrobił 23.000, ale chłopak męczył sie chyba ze 120 minut.
Zdążyłem przygotować i zjeść obiad, walnąć browara i jeszcze byłem w sklepie, wracam a on nadal napiera : ) fajna mapka, juz powiedzialem lovetowi zeby sie nauczyl uzywac swiatel i kompilacji super2.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-02 21:09:40

miodzio
red_temple[df.cpm]00.12.632(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68
EDIT:
pr2-he[df.cpm]00.20.528(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68
[2337]n 20:200
niels 20:808
|PsY|kLacid 21:432
E:
rapid[df.cpm]00.14.768(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68
E:
3rd
pr2-se[df.cpm]00.13.160(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68

^ ^

|r3v|baNaN

Od: 2006-06-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-03 12:31:01

no pewnej osobie należą się gratki

bordon troszke przyjebales na rdf online, mam nadzieje ze wysylasz bo bedzie swietny wynik

GRATULUJE

PS.
jak sie komus szukac nie chce:
2007-08-02 12:54 BoRdOn 0:10.368 rdfcomp047 1 vq3 mDd | Defrag VQ3 runs

yotoon!

Od: 2005-10-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-03 14:35:04

MJC01-1 - WYNIKI:

VQ3
01. RoNo - 36.568
02. RAZ3R - 42.488
03. [cJs]Bl4sT - 43.216

CPM
01. v3rbalizah!r3v - 23.688
02. -STRAFER - 24.244
03. NeyMelO - 26.960

Gratz dla RoNo i v3rb’a :)
Ah, szkoda że nie wysłałem swojego, choć moja droga dawała coś ok. 37.5 :)

KTHXBYE!

BoRdOn

Od: 2007-05-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-03 14:52:41

dzięki BNN ale wysłałem słabsze demo.... 10.3 jest online a takich nie przyjmują w compotach.... w offline mam słabsze i tamto wysłałem. Licze tylko na pierwszą 5 ;) pozdrawiam. Gratki dla naszych r3v!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rono

Od: 2005-05-16

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-08-03 16:34:32

gg v3rb ;)
Gdyby nie wolny poczatek i blad w koncowce, byloby lepiej. Ale coz poradzic :) Ciezka byla mapka.

MF, Tato !

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-03 16:42:30

lol owned by r3v :D

^ ^

BoRdOn

Od: 2007-05-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-03 19:20:16

Wszystko ładnie pięknie ale wkur**** mnie jedna rzecz. Zawsze są gratulacje. Teraz dwóch polaków wygrało i żadnej ku*** gratulacji nawet. CHWDR!!! :D

PS. Rono gdzie r3v_Rono :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
BTW:
dfcomp007[mdf.vq3]00.04.640(r3v_BoRdOn.POLAND).dm_68 1 na mdd

|r3v|baNaN

Od: 2006-06-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 00:05:28

oczywiście dla panów rono i v3rb’a gratulacje. rono pokazał klasę jak się skacze pod vq3 jedyne dobre i w dodatku baaaardzo dobre demo, albo mapka taka kiłna pod tą fizyka (z drugiej strony polacy pokazali jak można to zrobić), dla v3rba za udział we wszystkich ostatnich kompotach. r3v górą :)))

ja może małego offtopa zrobię, ale czy MJC to jakiś poligon doświadczalny dla kogoś kto się mapować uczy, jak dla mnie mapki są brzydkie (wszęęęęęęęęęędzie jedna tekstura) no i w @#$% niecieakwe, ale może mi się wydaje

a teraz będzie jeszcze wiekszy offtop, czy pod PM istnieje coś takiego jak half-beat, bo jak ma się sam strafe wciśnięty to chyba tylko kierunek można zmieniać czy ja się myle. nie ma to jak być lamą :PPP

BoRdOn

Od: 2007-05-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 02:23:20

na cpm to nie możliwe.

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 07:32:02

Na cpma masz tylko full beat i double beat (poprawcie jak źle). Oczywiście możesz strafować równierz bokiem...i chyba na tym kończą się możliwości PM :)
bgcomp002[df.cpm]00.28.496(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68

^ ^

|r3v|baNaN

Od: 2006-06-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 10:14:26

no znów troszke pokazaliśmy
w sensie gratulacje dla bordona i v3rba za rdf odpowiednio 2 i 5 miejsce, tak trzymać :)))

BoRdOn

Od: 2007-05-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 16:46:36

thx. Ja jestem zadowolony z drugiego miejsca. Nawet nie liczylem na aż tyle. Ale 10.5 to i tak nic przy moim 10.3 online xD spodziewałem sie wyniku 10.2 na zwycięstwo także looz. Ale root dobrze trafił ;) pierwsza trójka odstaje od reszty. i Bordon pisz z dużej litery BNN :P Pod cpm troszke mogłeś sie postarać :P xD

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 18:51:41

bgcomp002[df.cpm]00.27.504(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68

^ ^

|r3v|baNaN

Od: 2006-06-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 20:39:02

to nie kwestia starania, w sumie moj pierwszy powazniejszy rocketrun, i skoncentrowalem sie na zlej rzeczy bo meczylem poczatek 2x od sciany bez kladki, a trzeba bylo na koncowce bo tam spooooooro czasu moglem przyoszczedzic

przepraszam za pisownie ksywki :))

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 21:27:09

bgcomp002[df.cpm]00.26.232

^ ^

BoRdOn

Od: 2007-05-25

Ranga: Newbie

Radioactive

Od: 2005-11-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-04 23:37:33

wykumkałeś się Bodzio ;p
wrrr
czsk2007-pred[df.cpm]00.18.848(-r3v-StolzPowylamywanymiNogamiNapierdalaoSciane.POLAND).dm_68
EDIT:
boli łapa:/ 1500ups i ostre zakręty
stone[df.cpm]00.24.096(-r3v-Radioactive.POLAND).dm_68

^ ^

BoRdOn

Od: 2007-05-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-08-05 01:46:07

dziękuje robaczku :* poprawiłem sobie własny rekordzik tu : ltdfc01-1[df.vq3]00.10.168(r3v_BoRdOn.POLAND).dm_68
Radio pokazesz mi twoje demo z 9.xxx?