ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

PR 1.32 i... problem z aktualizacją :/

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-02 17:52:13

Serdecznie wital wszystkich.
Mam problem. Rzecz tkwi w tym że mam q3 i moge wchodzić tylko na serwery z protocolem 43. Ściągnąłem PR 1.32 i zainstalowałem. Jak zaczyna łączyć sie z aktualizacją to pisze że niemoże sie połączyć. I na dodatek. Żadne mody niechcą mi chodzić i po zainstalowaniu PR 1.32 bez aktualizacji gra mi sie teraz wogóle nieodpala. Co mam zrobić? Macie jakiś sposób na aktualizacje do 1.32? Prosze. Pomóżcie.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-02 18:25:29

>
> Jak zaczyna łączyć sie z aktualizacją to pisze że niemoże sie połączyć.
>
>

Co? Jaka aktualizacja? Jakie laczenie?

Sprawdz, czy w folderze baseq3 masz paki pak1.pk3 - pak8.pk3.
Jak tak, nagraj tylko to do glownego folderu z q3, sprobuj uruchomic. Sprawdz w prawym, dolnym rogu konsoli numer wersji q3.
Jak nadal nic... Sprawdz jeszcze raz, czy dobrze podales sciezke podczas instalacji pr1.32 - moze paki i plik quake3.exe nagraly sie nie tam, gdzie trzeba?
Przeszukaj dysk, jak znajdziesz to przekopiuj plik exe do glownego folderu z q3 (zastap ten co byl), paki do baseq3.
Ostatecznie mozesz tez sprobowac zainstalowac point release specjalnie do innego katalogu, i recznie poprzenosic jak nie robi tego automatycznie...

Jak nadal nic, sciagnij kazdy ten plik recznie, wrzuc do baseq3 - link. Wyzej wymieniony quake3.exe do glownego folderu z q3. Jak cos nie dziala... Poczekaj troche, w momencie pisania tego posta to to sie nagrywa :/
Poza tym - sciagnij pb... Utworz w folderze z q3 folder o nazwie pb.
Sciagnij to:
www.evenbalance.com/downloads/q3a/wc001218.htm
www.evenbalance.com/downloads/q3a/wa001353.htm
www.evenbalance.com/downloads/q3a/pbsvnew.dll

Uruchom q3, w konsoli /pb_sv_enable, /pb_cl_enable, /pb_sv_update.
Poczekaj troche.
Teraz sciagnij to:
websec.evenbalance.com/downloads/windows/pbsetup.exe
Wrzuc do folderu pb, uruchom. Poczekaj az wszystko sie zaktualizuje.
Miedzy czasie poszukaj jakiegos cd-keya, jak nie masz oryginalnej wersji:
members.lycos.co.uk/szakal/inne_pliki/q3key.exe

hf.

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-03 08:27:31

ok. wgrałem .exe do q3 i ręcznie paki do baseq3 i odpaliła. v1.32 w konsoli. Ale jak wgram te 3 pliki pb do katalogu pb to gra sie niechce odpalić - wogóle to błąd systemu. Niewiem co mam zrobić. Aha i jeszcze jedno. Czego bo wgraniu exe i paków niemoge grać na serwerach o protocole 43? mam taki serwer co grałem na nim a teraz pisze "server used protocol 43" i pisze "awaiting game 1,2,3,4...". Takim serwerem jest np. -SUPERKEFF- 82.182.87.100:27960 i na wersji 1.11 mi chodzi a na 1.32 już nie. Why?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-03 09:12:22

Wersja 1.11 nie jest zgodna z wersja 1.32 - jak masz 1.32 mozesz grac tylko i wylacznie na serwerach stojacych na 1.32.
Jak masz 1.11 - tylko na serwerach z 1.11-1.16n (1.16n to ten sam protokol sieciowy).
1.31 - tylko serwery na 1.31, itd.

Co do zwieszania sie po nagraniu pb... Well, najlepiej jakbys zainstalowal to pb lacznie z 1.32, wtedy zaktualizowal jak podalam wyzej - sprobuj, moze nagra tym razem...

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-04 14:42:13

ok q3 sie odpala, ale nie moge aktualizować pb. Wpisuje w konsoli po kolei /pb_sv_enable, /pb_cl_enable, /pb_sv_update. I grać niemoge na żadnym serwerze bo albo "INVALID_KEY" albo "Punkbuster must be enable..." blebleble :( i jak wpisuje te komendy to nic sie nie wyświetla w konsoli - żadne dane. Czy tak ma być? Ile się czeka na aktualizację?

El-Mo

Od: 2002-06-04

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2006-01-04 15:16:54

Mi włączanie pb z konsoli nigdy nie szło =) Wejdź z czystego Q3 ’quake3.exe’ i w menu multiplayer jest ikonka PB. Włącz tak.

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-04 15:22:16

próbowałem przez to ale nieda sie. Ciągle jest DISABLE PB. Niewiem jak włączyć go a tym bardziej z’update’ować go :( Ktoś ma jakiś pomysł?

ramm

Od: 2003-02-21

Ranga: Newbie

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-04 18:03:36

members.lycos.co.uk/szakal/inne_pliki/pb.zip - Rozpakuj to do folderu z quake3.
Uruchom q3, tam w konsoli starczy tylko /pb_cl_enable.
Dzialac musi.

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-05 12:09:55

ściągnąłem pbweb.exe i wtedy mi pb zadziałał ale niemoge ściągnąć serwera. Wersja Klienta mi się ściąga, ale Wersja Serwera nie. Niewiem co zrobić. Komendy nie działają. I jeszcze na dodatek szukałem serwery w The All Seeing Eye bez pb i jak wchodze wszystko pięknie i jak pisze że połączono i zaczyna ładować itemy i guns itp to wywala mnie do menu. I tak każdy serwer - KAŻDY. WHATS WRONG? HELP!

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-05 16:09:03

>
> to wywala mnie do menu
>

A skad bez loga mamy wiedziec czemu cie wywala?
Po wyrzuceniu:
konsola
/condump log.txt
Wychodzisz z q3. W quake3/osp szukasz pliku log.txt, otwierasz - wklejasz nam tu zawartosc.

Dopiero wtedy bedziemy mogli powiedziec co jest zle, czemu kopie itd.
Prawdopodobnie przyczyna wywalania na serwerach z pb teraz jest key - nie prawidlowy cd-key, jakis 222 czy gggg dzis juz nie zawsze dziala. Generator tu.
Co do aktualizacji - tu masz aktualna wersje, sciagasz i rozpakowywujesz. Na wszelki wypadek i w tym mozesz uruchomic pbweb`a - ale... Wersja jest zgodna z najnowsza, wiec.. Pozostaje cd-key...

Co do wywalania na pozostalych - prosze o wyzej wymieniony log z konsoli. Nie okresle przyczyny bledow .. z powietrza.

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-07 21:26:01

o to zawartość mojego loga gdy wpisuje komendy pb i próbuje wejść na serwer gdzie pisze że ŁĄCZY SIĘ Z SERWEREM ale potem wyrzuca do głównego menu:

Hunk_Clear: reset the hunk ok
...detecting CPU, found AMD w/ 3DNow!

------- Input Initialization -------
No window for DirectInput mouse init, delaying

Joystick is not active.

----- Client Initialization -----

----- Initializing Renderer ----

----- Client Initialization Complete -----
----- R_Init -----
Initializing OpenGL subsystem
...initializing QGL
...calling LoadLibrary( ’C:WINDOWSsystem32opengl32.dll’ ): succeeded
...setting mode 3: 640 480 FS
...using desktop display depth of 32
...calling CDS: ok
...registered window class
...created window@0,0 (640x480)
Initializing OpenGL driver
...getting DC: succeeded
...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 )
...59 PFDs found
...hardware acceleration found
...PIXELFORMAT 13 selected
...creating GL context: succeeded
...making context current: succeeded
Initializing OpenGL extensions
...ignoring GL_S3_s3tc
...using GL_EXT_texture_env_add
...using WGL_EXT_swap_control
...using GL_ARB_multitexture
...using GL_EXT_compiled_vertex_array
...WGL_3DFX_gamma_control not found

GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce2 MX/AGP/SSE/3DNOW!/forceSW
GL_VERSION: 1.5.5
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture
GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip
GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square
GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent
GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite
GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4
GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2
GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 2

PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(8-bits)
MODE: 3, 640 x 480 fullscreen hz:60
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU: AMD w/ 3DNow!
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 1
texture bits: 0
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
Initializing Shaders
...loading ’scripts/gfx.shader’
...loading ’scripts/base.shader’
...loading ’scripts/base_button.shader’
...loading ’scripts/base_floor.shader’
...loading ’scripts/base_light.shader’
...loading ’scripts/base_object.shader’
...loading ’scripts/base_support.shader’
...loading ’scripts/base_trim.shader’
...loading ’scripts/base_wall.shader’
...loading ’scripts/common.shader’
...loading ’scripts/ctf.shader’
...loading ’scripts/eerie.shader’
...loading ’scripts/gothic_block.shader’
...loading ’scripts/gothic_floor.shader’
...loading ’scripts/gothic_light.shader’
...loading ’scripts/gothic_trim.shader’
...loading ’scripts/gothic_wall.shader’
...loading ’scripts/hell.shader’
...loading ’scripts/liquid.shader’
...loading ’scripts/menu.shader’
...loading ’scripts/models.shader’
...loading ’scripts/organics.shader’
...loading ’scripts/sfx.shader’
...loading ’scripts/shrine.shader’
...loading ’scripts/skin.shader’
...loading ’scripts/sky.shader’
...loading ’scripts/test.shader’
...loading ’scripts/6+.shader’
...loading ’scripts/slamp.shader’
----- finished R_Init -----

------- sound initialization -------
Initializing DirectSound

locked hardware. ok

----- Sound Info -----
sound system is muted
1 stereo
32768 samples
16 samplebits
1 submission_chunk
22050 speed
0x97d0050 dma buffer

No background file.

Sound memory manager started
Loading vm file vm/ui.qvm.
VM file ui compiled to 594408 bytes of code
ui loaded in 1963008 bytes on the hunk
32 arenas parsed
32 bots parsed
--- Common Initialization Complete ---
Winsock Initialized
Opening IP socket: localhost:27960
Hostname: madrat
IP: 10.0.0.10
Working directory: E:Quake III Arena v1.32

PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.218 | A0) Enabled
PunkBuster Server: pb_sv_SsNext = 54551 (0 to 999999)
PunkBuster Server: pb_sv_LogNext = 29 (1 to 999999)
PunkBuster Server: 0 Power Players loaded from E:Quake III Arena
v1.32pbpbpower.dat
PunkBuster Server: 0 PB Rcon Filters loaded from E:Quake III Arena
v1.32pbpbrcon.dat
PunkBuster Server: 0 Map lines loaded from E:Quake III Arena
v1.32pbpbsvmaps.cfg
PunkBuster Server: PunkBuster Server (v1.150 | A1353 C1.218) Enabled
Proceeding with delayed mouse init
Initializing DirectInput...
DirectInput initialized.

PunkBuster Client: Game Version [Q3 1.32 win-x86 Oct 7 2002]
PunkBuster Client: Not Connected to a Server
PunkBuster Server: Game Version [Q3 1.32 win-x86 Oct 7 2002]
]pb_sv_update

PunkBuster Server: Master Query Sent to (MASTER4.EVENBALANCE.COM)
66.180.170.20

PunkBuster Server: Received Master Security Information
]pb_sv_enable

PunkBuster Server: PunkBuster Server (v1.150 | A1353 C1.218) Enabled
]pb_cl_enable

PunkBuster Client: PunkBuster Client (v1.218 | A0) Enabled
Requesting servers from the master...
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 112)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 224)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 336)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 448)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 560)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 672)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 784)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 896)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 1008)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 1120)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 1232)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 1344)
CL_ServersResponsePacket
112 servers parsed (total 1456)
CL_ServersResponsePacket
81 servers parsed (total 1537)
trying levelshots/Q3WXS1.TGA...
trying levelshots/PRO-Q3DM6.TGA...
trying levelshots/DM3DM17.TGA...
trying levelshots/ZTN3TOURNEY1.TGA...
trying levelshots/OSPDM1.TGA...
trying levelshots/UT_DRUGLORD3.TGA...
trying levelshots/RA3MAP1.TGA...
trying levelshots/CHARON3DM2.TGA...
Resolving update.quake3arena.com
update.quake3arena.com resolved to 192.246.40.56:27951
207.44.202.82:27960 resolved to 207.44.202.82:27960
Resolving authorize.quake3arena.com
authorize.quake3arena.com resolved to 192.246.40.56:27952

PunkBuster Client: Connected to Server 207.44.202.82:27960
mis-typed CD key?mis-typed CD key?mis-typed CD key?----- FS_Startup -----
Current search path:
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak8.pk3 (9 files)
on the pure list
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak7.pk3 (4 files)
on the pure list
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak5.pk3 (7 files)
on the pure list
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak3.pk3 (4 files)
on the pure list
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak1.pk3 (26 files)
on the pure list
E:Quake III Arena v1.32baseq3PAK0.PK3 (3539 files)
not on the pure list
E:Quake III Arena v1.32baseq36++.pk3 (9 files)
not on the pure list
E:Quake III Arena v1.32/baseq3

7196 files in pk3 files

Running in restricted demo mode.

----- FS_Startup -----
Current search path:
E:Quake III Arena v1.32/demota

7196 files in pk3 files
----- FS_Startup -----
Current search path:
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak8.pk3 (9 files)
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak7.pk3 (4 files)
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak5.pk3 (7 files)
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak3.pk3 (4 files)
E:Quake III Arena v1.32baseq3pak1.pk3 (26 files)
E:Quake III Arena v1.32baseq3PAK0.PK3 (3539 files)
E:Quake III Arena v1.32baseq36++.pk3 (9 files)
E:Quake III Arena v1.32/baseq3

10794 files in pk3 files

ERROR: Invalid game folder

RE_Shutdown( 0 )
Hunk_Clear: reset the hunk ok
----- R_Init -----

GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce2 MX/AGP/SSE/3DNOW!/forceSW
GL_VERSION: 1.5.5
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture
GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map
GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3
GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip
GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square
GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent
GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite
GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4
GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2
GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 2

PIXELFORMAT: color(32-bits) Z(24-bit) stencil(8-bits)
MODE: 3, 640 x 480 fullscreen hz:60
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU: AMD w/ 3DNow!
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 1
texture bits: 0
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: enabled
compressed textures: disabled
Initializing Shaders
...loading ’scripts/gfx.shader’
...loading ’scripts/base.shader’
...loading ’scripts/base_button.shader’
...loading ’scripts/base_floor.shader’
...loading ’scripts/base_light.shader’
...loading ’scripts/base_object.shader’
...loading ’scripts/base_support.shader’
...loading ’scripts/base_trim.shader’
...loading ’scripts/base_wall.shader’
...loading ’scripts/common.shader’
...loading ’scripts/ctf.shader’
...loading ’scripts/eerie.shader’
...loading ’scripts/gothic_block.shader’
...loading ’scripts/gothic_floor.shader’
...loading ’scripts/gothic_light.shader’
...loading ’scripts/gothic_trim.shader’
...loading ’scripts/gothic_wall.shader’
...loading ’scripts/hell.shader’
...loading ’scripts/liquid.shader’
...loading ’scripts/menu.shader’
...loading ’scripts/models.shader’
...loading ’scripts/organics.shader’
...loading ’scripts/sfx.shader’
...loading ’scripts/shrine.shader’
...loading ’scripts/skin.shader’
...loading ’scripts/sky.shader’
...loading ’scripts/test.shader’
...loading ’scripts/6+.shader’
...loading ’scripts/slamp.shader’
----- finished R_Init -----
Loading vm file vm/ui.qvm.
VM file ui compiled to 594408 bytes of code
ui loaded in 1963008 bytes on the hunk
32 arenas parsed
32 bots parsed

PunkBuster Client: Not Connected to a Server
]condump log.txt
Dumped console text to log.txt.

Jakieś pomysły? Normalnie się dużo namęczyłem z tym PB ale co z tego jak nie moge wejść na jaki kolwiek serwer. Prosze o pomoc :(

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-07 22:07:39

>
> 10794 files in pk3 files
>
>
> ********************
>
>
> ERROR: Invalid game folder
>

Masz osp?

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-07 22:52:41

mam OSP 1.03

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-07 23:06:37

Nie mieszales nic w pakach pak0-pak8? Nie usuwales, nie edytowales itd?
Sprawdz czy pak0 ma takie rozmiary:
457 MB (bajtów: 479 493 658) - rozmiar
457 MB (bajtów: 479 494 144) - rozmiar na dysku

Jak ma inne, przegraj jeszcze raz z cd... Zainstaluj jeszcze raz pr1.32 - nawet w inny folder, gdziekolwiek; np. na c: - i z baseq3 ktore tam sie pojawi nagraj paki od pak1 do pak8 - byc moze cos sie zle nagralo jak uploadowalam ci tamte.. Nie wiem :/

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-08 15:53:04

sorry, ale - Running in restricted demo mode - co to ma niby byc do ciezkiej cholery? :DD

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-08 15:59:15

Cos namieszane z instalka widocznie:

link

Bardziej ciekawy wydaje mi sie ten fragment logu:
E:Quake III Arena v1.32/demota - czyzbys probowal grac na jakims demopaku z TeamAreny? Sproboj zwykle baseq3/osp... Aha... Q3 instaluj najlepiej do folderu Quake3 - latwo sie miesza potem czy to przy przenosinach, czy to instalacjach/updatach jak masz taka ... dluzsza nazwe.

madrat

Gravatar

Od: 2006-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2006-01-09 17:19:39

rzeczywiście, miałem coś z pak0 i wgrałem nowy z odpowiednim rozmiarem. Już niepokazuje sie ten błąd z ilością plików w pak0 i złym folderze.

I nowy problem :/

Wchodze na serwer (Polski), łączy mnie (jest OK), zatwierdza połączenie (jest OK), ładuje elementy mapy (jest OK), respawn w grze (i tutaj problem:/), 1sekunda i ban przez własnego punkbustera na 0-2 minut bo nieznany auth-błąd. i tak za każdym i na każdym serwerze. Nawet założyłem swój na próbe i tak samo się dzieje. IDENTYCZNIE! Niewiem czy to wina mojego PB czy quaka bo q3 chodzi ładnie. PB ma znalezionego clienta i server i jest "enable" ale nie chodzi. Założyć serwer BEZ PB niemoge bo jak zrobie DISABLE to i tak on jest założony z PB. Raz zmieniłem potem katalog na inną nazwe i założyłem serwer. WCHODZIŁEM I GRAŁEM. A z PB nie chodzi :(. ANY IDEA? Bo niemam już pomysłu :( Pozdrawiam wszystkich graczy.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2006-01-09 18:36:19

Na wlasnym serwerze sprobuj wylaczyc sv_strictauth - daj 0.
Na inne... Dalam wyzej chyba link do key generatora... Probuj do skutku, znajdz jakis klucz - podlacz sie...
Przejrzyj jeszcze konsole, wyzej - czy nie ma innych bledow za ktore moze kopac. Ja jednak tym razem stawiam na cd-key.
Zalozyc serwer bez pb nie mozesz? Wylacz w konsoli pb_cl_disable, pb_sv_disable, wtedy rusz serwer. W konfigu piszesz sv_punkbuster 0, cl_punkbuster 0.